Ik vind het eerder eng snel...quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:58 schreef iggyinthehouse het volgende:
ademnood
alles of niets
1999x
lange nacht
tikkie terug tombolafan +1quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:10 schreef tombolafan het volgende:
motion plus
quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:22 schreef tomtomaat het volgende:
RottummeroogRottumerplaat
Callandsoog
(Callantsoog is een dorp aan de Noordzee, in de gemeente Zijpe in de provincie Noord-Holland).en nog een...2
Die is wel goed ja. wat mij betreft blijven beide vragen open staan en de eerste die beantwoord wordt telt?quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:55 schreef skittelman het volgende:
je mist griend
meer zou ik niet weten
en weer terug!quote:
Zal ik hem dan maar afmaken met Simonszand?quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die is wel goed ja. wat mij betreft blijven beide vragen open staan en de eerste die beantwoord wordt telt?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:00 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Zal ik hem dan maar afmaken met Simonszand?
Mag Iggy een nieuwe vraag doen
gebroeders gallagher? liam en noel (oasis)?quote:
Abel en Kaïn vechtend uit elkaarquote:
Gaat goed zo hequote:Op maandag 31 augustus 2009 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gebroeders gallagher? liam en noel (oasis)?
quote:
ping-pong...quote:
Die weet ik niet...quote:
En die is dan voor jouquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:18 schreef skittelman het volgende:
inter kerkelijke omroep NL
ik was al bang dat ik de snelheid van me internet moest gaan verhogenquote:
volgens mij is de warme douche de tegenhanger dan de koude douche...quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:30 schreef Dagobert het volgende:
Denk denk denk.... volgens mij de tegenhanger van de koude douche uit radar. Wanneer een bedrijf iets goeds heeft gedaan en de klant hem nomineert bij Radar, kan het bedrijf de gouden duim winnen
Hmz.. misschien ook wel een goed punt. Had het idee dat ik een goudenduimbeeldje ken, maar dus niet daar van...quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:34 schreef skittelman het volgende:
[..]
volgens mij is de warme douche de tegenhanger dan de koude douche...
Dan zal het allicht iets met SMSsen te maken hebbenquote:hint: de duim refereert niet aanmaar aan een goed geoefende duim
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
iets met smssen is een beetje vaag he...
degene die het snelst een x aantal tekens kan smssen???
daar krijg je toch geen prijs voorquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:47 schreef Dagobert het volgende:
Heel veel smsjes versturen?
ehm... het bedrijf dat de beste telefonische service heeft?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:50 schreef skittelman het volgende:
[..]
daar krijg je toch geen prijs voor(hooguit een hoge telefoonrekening)
mijn excuses voor de vertraging, bestuursvergadering begon zomaar een uur eerderquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:18 schreef iggyinthehouse het volgende:
meest creatieve smsje misschien?
quote:is een formaat waarmee informatie op een optische schijf wordt opgeslagen. Dit is een ronde schijf van 120 mm middellijn (dezelfde afmeting als een cd/dvd). Het formaat is met name bedoeld als digitaal opslagmedium voor speelfilms in HDTV (720p- of 1080p-resolutie). De uitlezing gebeurt met behulp van violet laserlicht met een golflengte van 405 nm. Standaard-dvd's en -cd's gebruiken een rode laser met een golflengte van respectievelijk 650 nm en 780 nm.
Zonder e inderdaad skittelman +1quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:39 schreef skittelman het volgende:
blue ray
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:05 schreef Burnett het volgende:
plaats
produCt MET EEN C!
prijs
promotie
personeel...?
Stand #1715quote:
Jeejquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:24 schreef skittelman het volgende:
sacerdos maximus
(latijn voor hoogste priester)
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:36 schreef skittelman het volgende:
dan is het pontifex maximus
netjesquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:10 schreef Burnett het volgende:
rosetta
quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:50 schreef tomtomaat het volgende:
Wat is:
K1 = Een vechtcompetitie
K2 = De op een na hoogste berg in de Himalaya
K3 = Een voormalige Belgische Meidengroep
K9 = Benaming voor honden of een film met Jim Belushi
Degene die de 4de goed heeft krijgt het punt.
Stand #1715quote:K1 = Een vechtcompetitie
K2 = De op een na hoogste berg in de Himalaya
K3 = Een voormalige Belgische Meidengroep
K9 = Benaming voor honden of een film met Jim Belushi
De gezusters Wilson zijn de dochters van een bekende rocker uit een typische Californische band....quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Damesgroep Wilson Phillips is bekend geworden met de hit: Hold On. Muziek zit in de dames hun genen want wie zijn hun beroemde ouders?
Brian Wilson van de Beach Boys is de vader van Carnie en Wendy Wilson idd..... Nu de Mama en de Papa van Chynna Phillips nog.....quote:
John en Michelle Phillips idd....quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:21 schreef tomtomaat het volgende:
Philips van de Mama's en de Papa's?
Als er hulp nodig is ben ik nooit te beroerdquote:
Dus de hint was niet nodig geweest..quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Sorry ik had de vraag niet gezien.....
Rover...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |