Oeps. Echt? Welke dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:07 schreef Suijk het volgende:
Volgende keer mag de redactie de spelfouten er wel uithalen.
Ik heb vooral typfouten gespot.quote:
Nee klopt, sjimz en ik hadden mods, dat bedoelde ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, die typfouten. Sjimz is helemaal geen mods!
Zegt ook wat over de snelheid van de journalistquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:43 schreef SCH het volgende:
Wel apart dat het interview al maanden geleden is afgenomen en dat ik het heel toevallig plaats op de dag dat hij zegt te stoppen met VBL.
Als het aan mij had gelegen, was het maanden geleden al geplaatst hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zegt ook wat over de snelheid van de journalist![]()
Hield de hoofdraad van censuur het zo lang tegen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:29 schreef SCH het volgende:
Als het aan mij had gelegen, was het maanden geleden al geplaatst hoor.
Nee hoor. sjimz en ik hebben heel lang naar alle plaatjes bij het artikel gezochtquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Hield de hoofdraad van censuur het zo lang tegen?
Het gaat met de views toch wel goed.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Een niet sticky topics wordt meer op gereageerd en gelezen.
En bovendien hebben we al aanbieden van de Sportweek, de Panorama en de Gay Krant die het interview over willen nemen.quote:
Ik speel op zondag.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:48 schreef raptorix het volgende:
Welk team speel jij trouwens bij Roda? Er bestaat kans dat we dit jaar bij zaterderdag 4 van jullie zitten, afhankelijk of wij 17e of 18e worden
Nee tuurlijk niet, we willen poen zienquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:01 schreef raptorix het volgende:
Je weet dat dat niet gesubsidieerd is he SCH?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |