lul de behangerquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:33 schreef sjimz het volgende:
Verwelkom hier Happel als nieuwe mod
Nog maar 1 plek open dus!
Gefeliciteerd Happel.
"Ik wil niet naar Inter modje worden"quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:47 schreef sjimz het volgende:
Er zijn allang 2 namen bekend maar deze sollicitatie is meer voor de schijn.
Buttplugquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:33 schreef sjimz het volgende:
Gefeliciteerd Happel.
Happel de beste trainer ooit.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:33 schreef sjimz het volgende:
Gefeliciteerd Happel.
Het begint met een D en eindigt op anny. Iemand had lopen ouwehoeren over lekken o.i.d.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:41 schreef tong80 het volgende:
Digger waarom most jij ook alweer weg als eerste mod ?
Waarom ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik laat Prosac er wel een slotje op doen.
Vond het jammer dat je wegging, Niemand begreep het.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het begint met een D en eindigt op anny. Iemand had lopen ouwehoeren over lekken o.i.d.
Zonder enige vorm van wederhoor - weet nl. nog steeds niet waar het over ging/gaat - was ik gebanned. Kwam er op die manier van de ene op de andere dag achter.
Tsja, dan ga ik er ook geen eigen tijd of moeite meer in stoppen, dan kun je de * insert Haagse medische encyclopedie* krijgen, dus modje word ik nooit meer.
He takes the ball, he shoots, he scooooooooooooooooores!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik laat Prosac er wel een slotje op doen.
Ik heb niet zo heel veel tegen Barca, komt meer omdat ik zijn berichten nooit meer leesquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:51 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste zeker dat Barca gebanned wordt
Bedankt hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:33 schreef sjimz het volgende:
Gefeliciteerd Happel.
Nee, dat is inmiddels al bij deel 1411.quote:
Die bagger is van te hoog niveau.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee, dat is inmiddels al bij deel 1411.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |