daarom wordt het ook weer tijd voor een tukker modquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:57 schreef Prosac het volgende:
Hallo, met drie Ajax-mods tegen een niet-Ajaxmod dan is schijnbaar de niet-Ajaxmod altijd kut.
Blij dat jullie weg gaan.
Als het een democratie zou zijn had je mijn stem gehad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
daarom wordt het ook weer tijd voor een tukker mod
Fok is geen democratie!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als het een democratie zou zijn had je mijn stem gehad.
Duurt wel gauw 2 minuten voordat dat spul klaar is in de magnetronquote:
Beter een 4e Ajax-modquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
daarom wordt het ook weer tijd voor een tukker mod
Die is voor Ajax, dat wil Yvonne niet meer.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:59 schreef Palmboom313 het volgende:
Dinsdag sluit de transfermarkt he
Ik denk dat Houniet VBL mod wordt
Toch gaat het gebeurenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die is voor Ajax, dat wil Yvonne niet meer.
Dat zie je verkeerd, er blijven twee goede over!quote:
Oh, voor de schermen ineens wel?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, er blijven twee goede over!
Nee, dat zie jij verkeerd, er blijven twee bedorven over en er gaan 2 half rauwe weg.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, er blijven twee goede over!
Geen rel, BS en sjimz gaan wel weg.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:05 schreef Damzkieee het volgende:
Openheid van zaken graag, mijn popcorn wordt taai.
Moet je mod worden, kun je alles nalezen in FCquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:05 schreef Damzkieee het volgende:
Openheid van zaken graag, mijn popcorn wordt taai.
Huilliequote:
Waarom ga je opnieuw weg sjimz?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen rel, BS en sjimz gaan wel weg.
Nu is er een zoektocht naar nieuwe mods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |