Toch gaat het gebeurenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die is voor Ajax, dat wil Yvonne niet meer.
Dat zie je verkeerd, er blijven twee goede over!quote:
Oh, voor de schermen ineens wel?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, er blijven twee goede over!
Nee, dat zie jij verkeerd, er blijven twee bedorven over en er gaan 2 half rauwe weg.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, er blijven twee goede over!
Geen rel, BS en sjimz gaan wel weg.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:05 schreef Damzkieee het volgende:
Openheid van zaken graag, mijn popcorn wordt taai.
Moet je mod worden, kun je alles nalezen in FCquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:05 schreef Damzkieee het volgende:
Openheid van zaken graag, mijn popcorn wordt taai.
Huilliequote:
Waarom ga je opnieuw weg sjimz?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen rel, BS en sjimz gaan wel weg.
Nu is er een zoektocht naar nieuwe mods.
Of iemand speelt wat door via PM?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Moet je mod worden, kun je alles nalezen in FC
Ik ga serieus een druk leven tegemoetquote:
Tussen je bans door of wat?quote:
Toma 4 presidentquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:10 schreef toma het volgende:
BS en sjimz weg![]()
why!? tell me why!?
Bij gebrek aan nieuwe mods wil ik me ook wel beschikbaar stellen
Regel maar even zou ik zeggenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Moet je mod worden, kun je alles nalezen in FC
Nee.quote:
Mwoah, ik heb al teveel notes, dus ik zal eerst bij Yvonne onder het bureau moeten om te kunnen meedingen om een plekkie in het modteamquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
En niet na het nalezen weer opstappen he.
Ik heb meer notes dan jij.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb al teveel notes, dus ik zal eerst bij Yvonne onder het bureau moeten om te kunnen meedingen om een plekkie in het modteam
Zou best kunnen werkenquote:
Zoveel bans krijg ik ook weer niet.quote:
Je bedoelt verkeerslichten?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:15 schreef LudoSanders het volgende:
Sjimz, een stoplicht is er niets bij.
Afleidingsmanouvre?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:16 schreef Robinhoo het volgende:
Bedankt sjimz en BS.
Modden is niets voor mij
Jamaar ik heb kankernotes, die tellen dubbelquote:
Als Robinhooo gaat modden moet daarna een andere mod zijn spelling weer aanpassenquote:
Jij wint!quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jamaar ik heb kankernotes, die tellen dubbel
Nee ik heb sinds kort Firefox met spellingscontrole dusquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als Robinhooo gaat modden moet daarna een andere mod zijn spelling weer aanpassen
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee ik heb sinds kort Firefox met spellingscontrole dus
Adothehague?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:30 schreef Superheld het volgende:
Robbie, kom er maar in.
Oh en wie was trouwens die kansloze vorige keer nou ook alweer, die het niet werd?
Ohja, die clownquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:10 schreef Beschouw het volgende:
Bedankt voor jullie inzet, sjimz en BS.
GVD net voor het sluiten van de transferperiodequote:Op zondag 30 augustus 2009 20:13 schreef sjimz het volgende:
BliksemSchigt en sjimz gaan het VBL mod team verlaten.
We vinden het beide leuk geweest en hebben het te druk met andere dingen.
Bijkomend voordeel is dat er weer een leuk speculatietopic kan worden opgezet.
We zullen ons moeten richten op transfervrije mods inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
GVD net voor het sluiten van de transferperiode
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
We zullen ons moeten richten op transfervrije mods inderdaad.
Hey. Hoi!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |