ik zie steeds meer kansenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nederlandse spelling is ook niet belangrijk.
Hoe vaak moet ik het niet zeggen. Geschikte mensen hoeven niet te solliciteren.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je hebt heul niet gesolliciteerd.
Je moet altijd alleen even aangeven dat je wel bereidt bent om gevraagd te worden.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het niet zeggen. Geschikte mensen hoeven niet te solliciteren.
En dan graag met minder spellingsfouten dan in het bericht dat ik nu quote.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je moet altijd alleen even aangeven dat je wel bereidt bent om gevraagd te worden.
Daar was ik al achter gekomen.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nederlandse spelling is ook niet belangrijk.
En met meer humor dan de persoon waarvan ik het bericht nu quote.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan graag met minder spellingsfouten dan in het bericht dat ik nu quote.
Ik zie Hans Teeuwen geen mod worden.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
En met meer humor dan de persoon waarvan ik het bericht nu quote.
Deze post bevestigt mijn eerdere post!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie Hans Teeuwen geen mod worden.
Maar je mag blijven hopen.
Lachen om je eigen grapjes is zo negentiende eeuws.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:35 schreef sjimz het volgende:
Maar goed, dan is eigenlijk elke VBL user wel een kanshebber![]()
![]()
![]()
Er is al drie jaar lang niemand benaderd aan de hand van een solli.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het niet zeggen. Geschikte mensen hoeven niet te solliciteren.
Welke ?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Deze post bevestigt mijn eerdere post!
Nu maak zelfs jij een kans.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |