quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:12 schreef o.us het volgende:
Dit topic gaat niet over mij, maar over een vriend van mij. Hij zit nog op 5 havo en
adoreert <- ?
om net als mij met een diploma van school af te gaan. Toen ik hem vroeg of hij zijn boeken al opgehaald heeft, begon hij gelijk al over gym, wat zijn minst favoriete vak is. En over de 'kwellen' coopertest en piepjestest. Hij zegt dat hij die testen altijd moest herkansen vorig jaar om toch over te kunnen gaan.
Wat voor een man ben je, als je faalt in een coopertest/piepjestest? De piepjestest vind ik altijd leuk om te doen, niks mis mee.
Klacht: Ik weet niet of die vriend wel ballen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:13 schreef ploppperrrr het volgende:
Ik had trap 12
Kabouter Piepjes test zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
Dan moet je eerst eens wat aan je Nederlands gaan werken....quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:12 schreef o.us het volgende:
Hij zit nog op 5 havo en hoopt om net als mij met een diploma van school af te gaan.
Mag ik er ook op mongooltje?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:16 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Die ken op mijn haatlijstje erbij :
>Penisbaard
>3keernix
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:14 schreef Quishendrikson het volgende:
ik faalde vroeger ook altijd met de piepjestest, maar toen hadden we nog geen radio die de piepjes maakte. Nee, we hadden een leraar die op een hoorn blies. Gym was de reden dat ik van school ging, omdat ik het stom vond, en het niet kon. Ik had geen conditie. Tegenwoordig heb ik wel weer een goede conditie, maar dat moet ook als je boswachter bent![]()
Dikkequote:Op zondag 30 augustus 2009 20:17 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik had trap 3, toen moest je gaan rennen en had ik er geen zin meer inNooit over moeten doen ofzo, altijd een 6 voor gym.
Ik ook. "Welke trap/afstand moet je halen voor een 6 meneer?"quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:14 schreef SeanFerdi het volgende:
ik ging altijd door totdat ik er een zes voor had, en dan vond ik het wel genoeg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |