Ik ben een die hard sitcom bekijker en deze kon niet uitwijzen dus daarom schrijf ik deze reviewquote:Frasier is een Amerikaanse komedieserie (1993 - 2004), een spin-off van de serie Cheers die draait om het leven van Dr. Frasier Crane (Kelsey Grammer), een psychiater met zijn eigen radioshow. Het is een van de meest succesvolle spin-offs aller tijden (met een record van 37 Emmy Awards), en was ook een van de populairste komische programma's ooit op de Amerikaanse televisie (met geregeld meer kijkers dan tijdgenoot Friends). Het programma werd bedacht en geproduceerd door David Angell, Peter Casey en David Lee.
De show werd in de Verenigde Staten uitgezonden door NBC. In Nederland wordt de show uitgezonden door Comedy Central.
Sorry, dit is me eerste reviewquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:16 schreef GauloisesB. het volgende:
Gouden sitcom, maar magere review hoor
Kijk eens tussen de reviews op de FP, misschien leer je er wat vanquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sorry, dit is me eerste reviewBen er niet zo goed in.
Dat probleem heb iknou soms ookquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:39 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
Serie is geniaal, ben blij dat Comedy Central het uitzendt : D
Maar me vrienden kijken me gek aan als ik zeg dat het een goede serie is, misschien gewoon omdat ze die verfijnde humor gewoon niet snappen en alles als saai aanschouwen.
Jaa preciesquote:Op maandag 7 september 2009 19:20 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
Kom op er moeten hier toch nog meer mensen zijn met liefde voor de serie of die er een serieuze mening over willen geven?
Cheersquote:Op woensdag 23 september 2009 21:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Misschien moet je eerst de Frasier van Cheers kennen om zijn psyche te begrijpen.
mwja was gewoon even om te laten zien dat zij ook al in Chears meespeelde...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:10 schreef Art_Core het volgende:
Lilith die in bed belandde met Niles was wel een beetje over de top
dat zijn allemaal herhalingen, maar als je het nog nooit gezien hebt wél leukquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:05 schreef _Towelie het volgende:
Altijd voor het slapen gaan zet ik Comedy Central nog even aan en ik moet zeggen het duurt even voordat je het leuk vindt. Dat moet dan ook wel omdat Frasier altijd rond 'n uur of half 12 op de TV is. Maar als je er eenmaal inzit in het volgen ervan dan is het zeker geen verkeerde serie.
Geen idee of dat helpt...quote:Op woensdag 23 september 2009 21:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Misschien moet je eerst de Frasier van Cheers kennen om zijn psyche te begrijpen.
Nu ik er zo over nadenk... vind ik Cheers eigenlijk wel de beste comedy aller tijden. Mede dankzij Frasier natuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:31 schreef DeRakker. het volgende:
Vind t niet echt geweldig... niet mijn humor.
Kijk het soms, vind het niet stom maar ik ken betere serieus
Hahaha je word er gewoon zenuwachtig vanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:04 schreef Art_Core het volgende:
Het talent van David Hyde-Pierce (Niles Crane) is zelden beter te zien geweest als in deze briljante scene:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |