Zonder zomerstop.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, leuk hè. Een soort interactieve soap..
Onzin. Hij begon pas om 5.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kan ook de schuld bij jezelf zoeken en het de volgende keer niet zo vies maken.
Heb je alle bagger van Lowlands meegenomen dan?quote:
Daar hebben ze kleine neefjes voor uitgevonden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, dan wil ik ook een kindje en er allemaal leuke uitjes mee maken samen met(die zegt dat ik een kind vergeet en hem in de bus zou achterlaten enzo). Maar ja, als ik de donor zou zijn, dan sta ik niet in voor de gevolgen (zeg ik dat goed?) en bij het woord adoptie krijg ik eerlijk gezegd nogal een afhaalchineesidee, wat misschien erg grof gezegd is (ik wil niemand kwetsen ofzo, maar het is niet mijn ding).
Ik zie je wel meer als leuke oom dan als pappa eigenlijk. Zo eentje waarbij de kids al een maand van te voren staan te springen "we gaan bij ome Waxxer logeren!".quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, dan wil ik ook een kindje en er allemaal leuke uitjes mee maken samen met(die zegt dat ik een kind vergeet en hem in de bus zou achterlaten enzo). Maar ja, als ik de donor zou zijn, dan sta ik niet in voor de gevolgen (zeg ik dat goed?) en bij het woord adoptie krijg ik eerlijk gezegd nogal een afhaalchineesidee, wat misschien erg grof gezegd is (ik wil niemand kwetsen ofzo, maar het is niet mijn ding).
Ik zit te hopen dat eentje van mij uiteindelijk homo blijkt maar tot nu toe zijn het allemaal "echte" jongetjesquote:
dat stond hier deze week nog. Die samenvatting van creno van 4 jaar geledenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar wel met personages die opeens uit de serie worden geschreven..
is dat alles, ik heb al met ... en ... gesextquote:
jij had toch projectjes lopen ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:46 schreef Keukenkast het volgende:
ik wil een vriendje
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:45 schreef wonderer het volgende:
Ik zit te hopen dat eentje van mij uiteindelijk homo blijkt maar tot nu toe zijn het allemaal "echte" jongetjes
Ik ga me daar niet op vastpinnen.quote:
maar dat wordt hier telkens door X ontkend!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is dat alles, ik heb al met ... en ... gesext
je had toch al een sort of bfquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:46 schreef Keukenkast het volgende:
ik wil een vriendje
Nee!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Waxxer, ga me nou niet vertellen dat Kiki dood is gegaan omdat je hem (haar?) bent vergeten eten te geven..
Mijn leven is geen soapquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind wel dat iedereen wat bij moet dragen, ipv freeloading leech spelen
maar dat was allang bekend en ontkendquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is dat alles, ik heb al met ... en ... gesext
Ok, ok.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee!Die is buiten mijn schuld om vergast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |