Grrr.. een fokker dus waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Het gaat over de veranderende online handelsmarkt. "zoekchinees vult schap" heet het.
Foto van het deel waar hij in staat (ik heb geen scanner):
[ afbeelding ]
Geen dank, geen dank.
Omdat je daar 3 varkens voor kunt halenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:14 schreef Poepoog het volgende:
Vanwaar al die moeite om "samen" te bestellen om 1-2 euro te besparen?
Sorry, watquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:26 schreef Skiet het volgende:
voor jack makkelijk en vrijwel geen extra moeite voor ons. 2 euro is toch bijna 20 procent korting
20%quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:26 schreef Skiet het volgende:
voor jack makkelijk en vrijwel geen extra moeite voor ons. 2 euro is toch bijna 20 procent korting
quote:
Zo hé, al 5 dagenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:33 schreef saban het volgende:
27ste Hong Kong verlaten, maar nog steeds niet ontvangen
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zo hé, al 5 dagenMet een weekend er tussen
Ik koop regelmatig veel te goedkope artikelen op ebay. Vaak zijn dit wel namaak artikelen of van slechte kwaliteit. Maar het werkt wel altijd. Wat ik onder andere kocht:quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:23 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan dat zou goedkoop zijn?
16gb voor ¤20??
Is dat nou echt te vertrouwen?
Omdat het kan???quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:14 schreef Poepoog het volgende:
Vanwaar al die moeite om "samen" te bestellen om 1-2 euro te besparen?
In de weekend vliegen er geen vliegtuigen heen en weer, staat internationaal transport stilquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zo hé, al 5 dagenMet een weekend er tussen
Dat is er alquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..] en komt er wss net zoals in amerika een verbod op bv 5mw> lasers etc. godverdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |