En net wist je nog niet wat een kloon is.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:39 schreef ixlovexthis het volgende:
ja ik begrijp wat je bedoelt,zo irritant
EHUHWUHWWHAHHAAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:39 schreef ixlovexthis het volgende:
ja ik begrijp wat je bedoelt,zo irritant
ja weet ik nog steeds niet maar het maakt niet uit!quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:40 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En net wist je nog niet wat een kloon is.
Kutbagger tering honde kut kloon,
Ga ik denk nog doen ook.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:40 schreef swarmahoer het volgende:
als je nu in fb een topic opent, hier wordt het toch alleen maar verbaggerd door kutklonene
Jij hebt vast geen klonen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Alsof er nog users zijn die met hun originele account posten
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:42 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:42 schreef SuperwormJim het volgende:
moet er ook een oplossing voor zijn natuurlijk, ik kan hem niet zo 1,2,3 opnoemen, jij?quote:
Jij bent niet FOK! waardig.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:44 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja ik![]()
Ik heb 1 kloon en daar heb ik 2 keer meer gepost ofzo.
En toen dacht., wtf ben ik aan het doen en sindsdien niet meer gedaan
Ik zal wel moeten, sinds al mijn klonen verleden week, na de hack door de schredder zijn gegooid.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:42 schreef SuperwormJim het volgende:
jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Gewoon klonen de prullebak in. Wat is het nut ervan, mits je een of ander R&P, WGR, SEX probleem dat je omwille van privacy niet met je originele account wil posten?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet er ook een oplossing voor zijn natuurlijk, ik kan hem niet zo 1,2,3 opnoemen, jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |