Tim Kuik is not happy with youquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:40 schreef StefanoSanders het volgende:
Je moet films ook downloaden kan je ze relax thuis kijken zonder irritante mensen om je heen.
Bovendien kam je hem dan zo vaak kijken als dat jij zelf wil geniaal of niet.
Sommige films zijn het waard om in de bioscoop te kijken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:40 schreef StefanoSanders het volgende:
Je moet films ook downloaden kan je ze relax thuis kijken zonder irritante mensen om je heen.
Had ik bij titanic, gaat er iemand lopen roepen dat die boot zinktquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:45 schreef mirved het volgende:
[..]
Sommige films zijn het waard om in de bioscoop te kijken.
Bij een troll had ik eigenlijk iemand verwacht die het einde van de film al verklapt voordat de film begonnen is.
Voor een breezertje ga ik meequote:Op zondag 30 augustus 2009 16:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Die film wil ik ook nog zien, maar niemand wil mee![]()
![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had ik bij titanic, gaat er iemand lopen roepen dat die boot zinkt
Heb jij geen groot scherm en beamer thuis dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:45 schreef mirved het volgende:
[..]
Sommige films zijn het waard om in de bioscoop te kijken.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had ik bij titanic, gaat er iemand lopen roepen dat die boot zinkt
Ahhhh (aait over Woest-groot-hoofd) nu weer goed?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Die film wil ik ook nog zien, maar niemand wil mee![]()
![]()
en toen riep jij? AAAAAAAAAAH DAT WAS LEKKERquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:09 schreef sinadO het volgende:
Had ik bij Passion of the Christ. Riep er eentje keihard: Jezus gaat dood! Ik zo:
Maar toen riep er eentje: HOAX! En ik zo:
Dat komt nog niet in de buurt van een goeie bioscoop. Bovendien vind ik het bij een goeie film ook wel netjes dat de makers er ook wat aan verdienen. The Darkknight vond ik ook zonde dat ik die niet in de bios gezien heb.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb jij geen groot scherm en beamer thuis dan?
quote:
Ja dit inderdaad, Hitler die Engels praatquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:45 schreef Penisbaard het volgende:
Waarschijnlijk moest ze lachen vanwege de slechte Hollywoodfilm en Duitsers die opeens engels praten
behalve natuurlijk als het zo'n crappy handcam-kwaliteit is waarbij mensen door het beeld lopen / je ze bier hoort drinken uit een flesje en zo...quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:40 schreef StefanoSanders het volgende:
gast waar download jij? kazaa lightquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:39 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
behalve natuurlijk als het zo'n crappy handcam-kwaliteit is waarbij mensen door het beeld lopen / je ze bier hoort drinken uit een flesje en zo...
of dat ie ineens zwart wit is, zoals bij the good germanquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:39 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
behalve natuurlijk als het zo'n crappy handcam-kwaliteit is waarbij mensen door het beeld lopen / je ze bier hoort drinken uit een flesje en zo...
En dat ze even wat historische feitjes veranderen maakt natuurlijk ook niet uitquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja dit inderdaad, Hitler die Engels praatHet moet niet gekker worden
Echt tenenkrommend. En dan claimen dat het de vrijheid van een filmmaker betreftquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dat ze even wat historische feitjes veranderen maakt natuurlijk ook niet uitAls je er maar een spannende film aan overhoud
De romeinen en grieken spraken 2K+ jaar geleden ook engelsquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja dit inderdaad, Hitler die Engels praatHet moet niet gekker worden
Iets als "Mrfool rent huilend bios uit" ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:35 schreef mrfool het volgende:
tja, dan stond er vandaag wat in de krant.![]()
En ze droegen horlogesquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:45 schreef Anywhere het volgende:
[..]
De romeinen en grieken spraken 2K+ jaar geleden ook engels
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:09 schreef sinadO het volgende:
Had ik bij Passion of the Christ. Riep er eentje keihard: Jezus gaat dood! Ik zo:
Maar toen riep er eentje: HOAX! En ik zo:
Maar die verdiende het ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:07 schreef Biefstuk het volgende:
Destijds naar The Mist gegaan. Toen die ene trut kapotgeschoten werd hoorde je een iedereen juichen
NIET IB-GROEPquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:35 schreef mrfool het volgende:
maar mocht die kip toch door blijven wezen lachen.. tja, dan stond er vandaag wat in de krant.![]()
Zijn er nog gay bioscopen in Nederland dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:25 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb alleen maar sex in de bios.
Als ik een film wil zien download ik hem wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |