Tim Kuik is not happy with youquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:40 schreef StefanoSanders het volgende:
Je moet films ook downloaden kan je ze relax thuis kijken zonder irritante mensen om je heen.
Bovendien kam je hem dan zo vaak kijken als dat jij zelf wil geniaal of niet.
Sommige films zijn het waard om in de bioscoop te kijken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:40 schreef StefanoSanders het volgende:
Je moet films ook downloaden kan je ze relax thuis kijken zonder irritante mensen om je heen.
Bovendien kam je hem dan zo vaak kijken als dat jij zelf wil geniaal of niet.
Had ik bij titanic, gaat er iemand lopen roepen dat die boot zinktquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:45 schreef mirved het volgende:
[..]
Sommige films zijn het waard om in de bioscoop te kijken.
Bij een troll had ik eigenlijk iemand verwacht die het einde van de film al verklapt voordat de film begonnen is.
Voor een breezertje ga ik meequote:Op zondag 30 augustus 2009 16:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Die film wil ik ook nog zien, maar niemand wil mee![]()
![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had ik bij titanic, gaat er iemand lopen roepen dat die boot zinkt
Heb jij geen groot scherm en beamer thuis dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:45 schreef mirved het volgende:
[..]
Sommige films zijn het waard om in de bioscoop te kijken.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had ik bij titanic, gaat er iemand lopen roepen dat die boot zinkt
Ahhhh (aait over Woest-groot-hoofd) nu weer goed?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Die film wil ik ook nog zien, maar niemand wil mee![]()
![]()
en toen riep jij? AAAAAAAAAAH DAT WAS LEKKERquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:09 schreef sinadO het volgende:
Had ik bij Passion of the Christ. Riep er eentje keihard: Jezus gaat dood! Ik zo:
Maar toen riep er eentje: HOAX! En ik zo:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |