quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]Gelukkig bleven we in de buurt om er zeker van te zijn dat je goe onderweg was.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:39 schreef Cerbie het volgende:
De strippenkaarten zijn nog steeds geldig in de KAN-regio, maar de kleine grijze strippen die je in de bus kon kopen zijn verdwenen. Ik maak nog mooi gebruik van mijn papieren OV
quote:Laat die strippenkaarten nog maar even lekker blijven, anders moet ik voor de laatste 5km met Arriva weer anders betalen want die kennen de OV-chip nog niet.
Ik reis maximaal eens per jaar met de trein tegenwoordig, vraag me dan ook af hoe duur dat dit jaar gaat worden haha. De tijden van naar de balie lopen, een kaartje kopen, rennen naar de trein, en hem net halen zijn over.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:33 schreef nokwanda het volgende:
Maar er is nu geen andere mogelijklheid meer dan met die kut OV-chipkaart?
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:38 schreef Oversight het volgende:en TOCH mis ik hier een funny plaatjes topic...
Zo een waar je gelijk een week ban krijgt, als je er zelf maar text bij zet, laat staan dat je met text mag reageren......
Maar dat duurt niet lang,... ik weet nu hoelaat blauw hier gaat slapen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Doe dat nou niet, straks zetten ze me weer aan de Catalepsean Node en moet ik weer jouw topics gaan monitoren.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:54 schreef Dragorius het volgende:Plaatje (en een cool plaatje ook
)
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:46 schreef Dragorius het volgende:
Maar Oversight hoe kan dat dan?Ik ben pas mod geworden in de tijd dat jij niet de Oversight was zoals mensen Oversight zouden kennen
(hint hint)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |