Ik snap nog steeds niet waarom hij liever speelt met Cissé ipv de Bies.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:18 schreef DirkZz het volgende:
gelukkig dat feyenoord geen kwaliteits spelers heeft, anders stonden we nu achter.
Inderdaadquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:19 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
dacht ie ff net als robben tegen frankrijk te scoren
Hij is te lang en slungelig om de bal goed te kunnen drukken. Hij scoort niet voor niets gemiddeld 4,25 doelpunt per jaar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Cisse schiet hem al net zo kut in als z'n eerste kans...
Noem de echte kansen van Twente eens opquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:22 schreef DirkZz het volgende:
"Verruit de meeste kansen voor Feyenoord" aldus meneer balzak de presentator
Schoten op Doel:
Fey:4
Twe:3Hoezo ' ik ben een kakkerlak '
feyenoord speelt toch wel een klasse beter dan Twente hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:22 schreef DirkZz het volgende:
Schoten op Doel:
Schoten op doel staat ook niet gelijk aan kansenquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:22 schreef DirkZz het volgende:
Schoten op Doel:
Ik denk dat hij er een stuk objectiever tegenaan kijkt dan jijquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:22 schreef EddyAlbena het volgende:
Die commentator heeft wel een heel beperkt analyserend vermogen. 'Feyenoord véruit de meeste kansen'
Je zou toch denken dat hij ook gewoon die wedstrijd aan het kijken is.
Jup, 3 goals. Net als in de tweede helft tegen ajax en NAC.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:20 schreef FL_Freak het volgende:
In de 2e helft de beuk erin!
COME ONE PSV!!!!!!!
[ afbeelding ]
Uitstekend! Prima! Geweldig!quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:25 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Jup, 3 goals. Net als in de tweede helft tegen ajax en NAC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |