Ik snap nog steeds niet waarom hij liever speelt met Cissé ipv de Bies.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:18 schreef DirkZz het volgende:
gelukkig dat feyenoord geen kwaliteits spelers heeft, anders stonden we nu achter.
Inderdaadquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:19 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
dacht ie ff net als robben tegen frankrijk te scoren
Hij is te lang en slungelig om de bal goed te kunnen drukken. Hij scoort niet voor niets gemiddeld 4,25 doelpunt per jaar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Cisse schiet hem al net zo kut in als z'n eerste kans...
Noem de echte kansen van Twente eens opquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:22 schreef DirkZz het volgende:
"Verruit de meeste kansen voor Feyenoord" aldus meneer balzak de presentator
Schoten op Doel:
Fey:4
Twe:3Hoezo ' ik ben een kakkerlak '
feyenoord speelt toch wel een klasse beter dan Twente hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:22 schreef DirkZz het volgende:
Schoten op Doel:
Schoten op doel staat ook niet gelijk aan kansenquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:22 schreef DirkZz het volgende:
Schoten op Doel:
Ik denk dat hij er een stuk objectiever tegenaan kijkt dan jijquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:22 schreef EddyAlbena het volgende:
Die commentator heeft wel een heel beperkt analyserend vermogen. 'Feyenoord véruit de meeste kansen'
Je zou toch denken dat hij ook gewoon die wedstrijd aan het kijken is.
Jup, 3 goals. Net als in de tweede helft tegen ajax en NAC.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:20 schreef FL_Freak het volgende:
In de 2e helft de beuk erin!
COME ONE PSV!!!!!!!
[ afbeelding ]
Uitstekend! Prima! Geweldig!quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:25 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Jup, 3 goals. Net als in de tweede helft tegen ajax en NAC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
onterechte penalty voor feyenoordquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:26 schreef Sieps het volgende:
[..]
Twente ook vorig jaar, en we weten allemaal hoe dat is afgelopen
Dat mag jij denken, ik denk daar anders over. Ik tel het aantal kansen. Dan kom ik nu volgens op mij zo'n 4 tegenover 2. Dat noem ik niet veruit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:24 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er een stuk objectiever tegenaan kijkt dan jij
Heb je Jan van Halst gehoord net? Die is ook al op de hand van Feyenoord natuurlijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:28 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Dat mag jij denken, ik denk daar anders over. Ik tel het aantal kansen. Dan kom ik nu volgens op mij zo'n 4 tegenover 2. Dat noem ik niet veruit.
En om de objectiviteit te bewaren zal ik ook heel netjes zeggen dat Feyenoord beter speelt dan Twente.
zucht...
Dat was in Enschede. In De Kuip won Feyenoord terecht.quote:
Even heel serieus, heb jij verstand van voetbal?quote:
Ja, Wiedemeijerquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat was in Enschede. In De Kuip won Feyenoord terecht.
Lekker boeiend johquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Heb je Jan van Halst gehoord net? Die is ook al op de hand van Feyenoord natuurlijk
In de kuip was Twente vorig jaar een stuk beter.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat was in Enschede. In De Kuip won Feyenoord terecht.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Even heel serieus, heb jij verstand van voetbal?
Lezen is heel lastig, maar ik vergeef je deze kortzichtigheid.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Heb je Jan van Halst gehoord net? Die is ook al op de hand van Feyenoord natuurlijk
Gaan we winnen?quote:
Hoop het. Hoor net wel dat Mikki in de basis staat. Hoop zo dat hij het goed gaat doen!quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gaan we winnen?
Wel balen dat ik niet kon vanmiddagHad al kaarten gekocht
Suljemaniquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoop het. Hoor net wel dat Mikki in de basis staat. Hoop zo dat hij het goed gaat doen!
Waarom kon je niet?
Ik denk vergeleken met Atouba dat het een verademing is. Niet dat ik Atouba al meteen wil afschrijven, maar op dit moment zal Urby het zeker niet slechter doen (hoop ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:34 schreef Eppie_NL het volgende:
Urby straks linksback.
Weer een trainer die spelers verkeerd neerzet.![]()
Moet straks naar een etentje met familie. Kaarten waren voor mij zelfs duur, 20 euro hehequote:Op zondag 30 augustus 2009 15:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoop het. Hoor net wel dat Mikki in de basis staat. Hoop zo dat hij het goed gaat doen!
Waarom kon je niet?
Nee, kansen gelijk stellen aan schoten op doel, dat getuigt van intelligentiequote:Op zondag 30 augustus 2009 15:32 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Lezen is heel lastig, maar ik vergeef je deze kortzichtigheid.
Vuile joodquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Moet straks naar een etentje met familie. Kaarten waren voor mij zelfs duur, 20 euro hehe
Zal wel weer om een blessure van Zonneveld gaan..quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zonneveld eruit voor Matavz.
Ik ook, maar op een gegeven moment kun je het niet meer maken om niet te gaan. Misschien VVV wel weer. Hoewel het 2 jaar geleden fucking 7 uur met de tyfus trein was, en ik moest over"stappen" op EHV centraal in mijn Ajax shirt, net toen PSV-NAC afgelopen wasquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vuile jood
Leuk die etentjes he
Ik gebruik Ajax altijd als excuus om daar niet heen te hoeven.
Wel voorspelbaar straks hier op fok. Straks alleen maar:quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk vergeleken met Atouba dat het een verademing is. Niet dat ik Atouba al meteen wil afschrijven, maar op dit moment zal Urby het zeker niet slechter doen (hoop ik).
Daar doe ik dus niet aan mee, aangezien we geen betere LB hebben op het moment. Je moet ook enigszins realistisch zijnquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:39 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Wel voorspelbaar straks hier op fok. Straks alleen maar:
Urby![]()
Urby laat zijn man weer lopen.![]()
Urby zit te slapen.
Los van wat opmerkingen zal er toch niets tegen jou gebeuren mag ik hopen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ook, maar op een gegeven moment kun je het niet meer maken om niet te gaan. Misschien VVV wel weer. Hoewel het 2 jaar geleden fucking 7 uur met de tyfus trein was, en ik moest over"stappen" op EHV centraal in mijn Ajax shirt, net toen PSV-NAC afgelopen was
Heb ik ook, type Suarez: Heel slecht spelen en toch scorenquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:40 schreef Wooldoor het volgende:
Veel mensen waren zo lovend over die Ruiz van Twente maar ik heb hem nu een aantal wedstrijden gezien en zie nog steeds niet waarom mensen hem zo goed vinden.
Ah joh. Ik moest in mijn PSV-shirtje weer in Breda uitstappen en door de stad fietsen na PSV-NAC.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ook, maar op een gegeven moment kun je het niet meer maken om niet te gaan. Misschien VVV wel weer. Hoewel het 2 jaar geleden fucking 7 uur met de tyfus trein was, en ik moest over"stappen" op EHV centraal in mijn Ajax shirt, net toen PSV-NAC afgelopen was
Kwa prestaties nog matig, vooral zijn balvastheid.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:40 schreef Wooldoor het volgende:
Veel mensen waren zo lovend over die Ruiz van Twente maar ik heb hem nu een aantal wedstrijden gezien en zie nog steeds niet waarom mensen hem zo goed vinden.
.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:41 schreef FL_Freak het volgende:
Heb er maar ekkes een pilske bij gevat. Het wordt nu echt spannend![]()
Come on PSV!
Nee hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Los van wat opmerkingen zal er toch niets tegen jou gebeuren mag ik hopen?
Goeie zaak.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Zelfs paar jaar geleden beker finale, stond er een groep Feyenoord supporters met stenen klaar voor de treinen. Ik kwam langs rijden in mijn Ajax shirt, paar opmerkingen, verder niets
quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Haal die prutser Boschker nou eens van het veld.
Ziet er volgens mij wel droog uit, eerst met stenen klaar staan en vervolgens een beetje in stilte er beteuterd bijstaanquote:
Luinge = uitfluiter.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:43 schreef sjimz het volgende:
Was slory gaan liggen dan had ie op de stip gelegen.
Je zong zeker niet mee met het zijn de h*mo's van bredaquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:41 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Ah joh. Ik moest in mijn PSV-shirtje weer in Breda uitstappen en door de stad fietsen na PSV-NAC.![]()
Ik vind het ook triest als mensen je daarom aanspreken, laat staan wat aan zouden doen. Zeker als je in je eentje bent.
Hehe. Uit volle borst, jeweetz.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je zong zeker niet mee met het zijn de h*mo's uit breda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |