Hahaha, da's toch gewoon een beetje de strijd tussen de Nederlanders en de Belgen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:19 schreef Deceit het volgende:
wel een kromme opmerking van An over die rode knop :S
wel goed gegaan van de eerste koppel
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:17 schreef Anonymousz het volgende:
als marleen niet eruit gaat vanavond eet ik al me schoenen op
Viel ons ookal op!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:22 schreef Pheno het volgende:
Wat heeft An in haar BH gedaan?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:25 schreef Cee het volgende:
Nou komt m'n ex-klasgenootje.
De oudste. En nou voel ik me zelf dus ook oud.
Ik heb 'm even op een statiefje laten zetten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:29 schreef Ang3l het volgende:
En halverwege hielden ze warempel die kut camera eens stil!
Zouden ze mijn gevloek gehoord hebben?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 'm even op een statiefje laten zetten.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:32 schreef Pheno het volgende:
Gaan de Belgen nu winnen omdat de rode knop gratis is
Nee, ik erger me ook aan die regisseur die een stagair is. Hij had beter teletubbies kunnen regisseren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]dank je!
Maar ben ik nou de enige die zich ergert aan dat inzoomen, uitzoomen en zwieren? Het leidt zo erg van de dans af. Af en toe eens wisselen snap ik, maar die helikopterview en vooral dat heel ver uitzoomen... dna zie je toch helemaal niets meer van de dans?
Moet zeggen dat de eerste 2 koppels me niet tegenvallen
Je bent niet de enige, ik word helemaal spastisch van dat camera'werk'. Heb je gisteren Let's Dance gekeken? Zelfde gefriemel met de regie. Echt ik snap niet waarom dit soort dingen door ADHD'ers moet worden gedaan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]dank je!
Maar ben ik nou de enige die zich ergert aan dat inzoomen, uitzoomen en zwieren? Het leidt zo erg van de dans af. Af en toe eens wisselen snap ik, maar die helikopterview en vooral dat heel ver uitzoomen... dna zie je toch helemaal niets meer van de dans?
Mja, ik blij dat dat KUTwijf er uit was. Krijg je dit.quote:
Is dat gratis?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:32 schreef Pheno het volgende:
Gaan de Belgen nu winnen omdat de rode knop gratis is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |