Ah, 45 minuten, dat is wel te doen. Ik was al bang dat het uren zou gaan duren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:32 schreef Skylark. het volgende:
Als je oude sushi eet heb je grote kans dat je een schimmelinfectie op je maagwand krijgt. Dan ga je in 80% van de gevallen binnen 45 minuten dood.
passwoordquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:39 schreef zovty het volgende:
Mag ik dan je account hebben? PM je passwoord even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie sjoen os Limburg is
Ik moest net wel een enorme ruft laten. Gelukkig kwam er niks mee. Maar de rookmelder ging er wel van af.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:31 schreef IHVK het volgende:
Wat? In de AH bewaren ze sushi een week in de koelkast ofzo?
Eensch. Maar niet teveel wasabi.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik moest net wel een enorme ruft laten. Gelukkig kwam er niks mee. Maar de rookmelder ging er wel van af.
Zou wel tof zijn. Zo een week na het passwords gesodemieter zijn we wel weer toe aan nieuwe sensatie.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mogen wij het live meemaken? Of zou Yvonne dan de politie in gaan schakelen?
ik eet altijd rauw vlees ben je soms een mietje?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je vraagt er ook om als je rauwe vis eet.
Ik ben anders nog nooit aan de schijt geweest van een haring!quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je vraagt er ook om als je rauwe vis eet.
Vis is niet hetzelfde als vlees...quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:39 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
ik eet altijd rauw vlees ben je soms een mietje?
Filet Americain jijjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!! EINZZSZZquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Vis is niet hetzelfde als vlees...
Da's rauw gehakt met kruiden erdoor zodat je niet proeft dat het gehakt al aan het ontbinden is.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:45 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
Filet Americain jijjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!
vind ik niet kunnenquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's rauw gehakt met kruiden erdoor zodat je niet proeft dat het gehakt al aan het ontbinden is.
Wilt U daar niet teveel over zeggen. De enige voedselvergiftiging ooit opgelopen was die van dat voedingsmiddel (en ik had het keurig volgens de regeldsgegeten, binnen 24 uur na aankoop en bewaren in de koelkast, tja krijg ik weer zo'n portie die iemand heeft aangeraakt die het niet nodig vond om vaak zijn handen te wassenquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's rauw gehakt met kruiden erdoor zodat je niet proeft dat het gehakt al aan het ontbinden is.
je moeder misschien? Die wast ook nooit haar handenquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Wilt U daar niet teveel over zeggen. De enige voedselvergiftiging ooit opgelopen was die van dat voedingsmiddel (en ik had het keurig volgens de regeldsgegeten, binnen 24 uur na aankoop en bewaren in de koelkast, tja krijg ik weer zo'n portie die iemand heeft aangeraakt die het niet nodig vond om vaak zijn handen te wassen) en nee dat was ik niet
)
Moest een traantje wegpinken hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:57 schreef Saaaaab het volgende:
Zijn bureaustoel blijft leeg,
zijn posts zullen zwijgen,
maar in de database van FOK!
zal hij altijd blijven.
Vaarwel TS.
kwaliteitspostquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:46 schreef speknek het volgende:
Aiaiai, te oude sushi eten, woorden schieten tekort om de hellenangst en helse pijnen te beschrijven die je nu gaat beleven.
Een populaire misvatting is dat Japanners seppuku plegen om hun eer te redden, in werkelijkheid snijden ze hun buik open in een laatste wanhoopspoging om het ondraaglijke leed dat de rotte sushi in hun buik aanricht eruit te snijden.
[ afbeelding ]
Doe je dat wel even ergens boven een teiltje? Het maakt anders zo'n pestbende en niemand wil het opruimen...quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:03 schreef Skunkkk het volgende:
ik vind het wel iets hebben je buik opensnijden
mot ik ook maar es doen.
Die wast inderdaad nooit haar handen want ze is inmiddels 20 jaar dood en oh ja als je nu mijn vader wilt noemen...die is al 12 jaar dood en als derde...ik woon alleen dus helaas.....quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:56 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
je moeder misschien? Die wast ook nooit haar handen
je katten?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Die wast inderdaad nooit haar handen want ze is inmiddels 20 jaar dood en oh ja als je nu mijn vader wilt noemen...die is al 12 jaar dood en als derde...ik woon alleen dus helaas.....
Wat denk je van de slager die het heeft klaargemaaktquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:08 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
je katten?
je honden?
je vissen?
je Living-Apart-Together-NeuQvriend misschien?
anders heb ik echt geen idee.
Een slager die niet zijn handen wast?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat denk je van de slager die het heeft klaargemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |