Sorry, 'k heb hem gemist, toch nog maar even in een half uurtje m'n theorieboek doorgenomen. Just in case.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:36 schreef MichielV het volgende:
Sorry hoor, maar eh.... HOE MOOI IS DEZE PLAAT!
Toen zat antwoord C er niet bijquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:17 schreef Marc63 het volgende:
Zat die vraag van Noel en Liam vorige week ook al niet in de wincode? Of ging het toen om 2 andere broers?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:28 schreef Marc63 het volgende:
Of ik begin erin getraind te raken, of ze worden makkelijker, maar de laatste tijd weet ik de introscats zo goed als altijd.
dit was een van de eerste moet ik bekennenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:28 schreef Marc63 het volgende:
Of ik begin erin getraind te raken, of ze worden makkelijker, maar de laatste tijd weet ik de introscats zo goed als altijd.
WTF, heeft hij er twee!?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
John with his legend is niet meer alleen op het podium zag ik vandaag bij RTL boulevard![]()
*kan t filmpje dus even niet vinden*
neeh een fan denk ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
WTF, heeft hij er twee!?
-edit- o, wacht ff, op die manier
ik moet er ook niet aan denken als dat bij metallica of the Prodigy gebeurdquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:45 schreef Againzender het volgende:
Weer een teleurgestelde Infadels fan in de request, 3FM probeert ze wel uit de put te helpen
Zou mij eerllijk gezegd niets verbazen met de heren van Infadelsquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:45 schreef Marc63 het volgende:
Gerard had iemand in de Freaknacht aan de telefoon die vertelde dat hij vrijdagavond de hele tijd met Infadels had zitten zuipen en dat ze zo zat als een kadaver waren.
Als dat bij Metallica of Prodigy gebeurt dan ben ik benieuwd wat voor taferelen dat op gaat leveren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik moet er ook niet aan denken als dat bij metallica of the Prodigy gebeurd.....ik zou mezelf minstends een week lang extreem zielig vinden
![]()
![]()
![]()
love like semtex
![]()
![]()
![]()
zoals daarboven beschrevenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als dat bij Metallica of Prodigy gebeurt dan ben ik benieuwd wat voor taferelen dat op gaat leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |