ik deel je meningquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:20 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben heul blij dat ze weg gaat, ben ik nu gemeen?
CMI, al is op fok! dan LIFT beter bekendquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:20 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben heul blij dat ze weg gaat, ben ik nu gemeen?
je spreekt nu raadselsquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:23 schreef borisz het volgende:
[..]
CMI, al is op fok! dan LIFT beter bekend.
CMI = count me in ofwel ben het er mee eens. Al heb je op fok! de weblog zo af en toe het spelletje raad het plaatje, ben je dan eens met al een gegeven antwoord dan kan je meeliften. De gene die dat gezegd heeft krijgt de meeste punten en de lifters wat minderquote:
Lol , ik merk dat ik generatiekloof krijgquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:25 schreef borisz het volgende:
[..]
CMI = count me in ofwel ben het er mee eens. Al heb je op fok! de weblog zo af en toe het spelletje raad het plaatje, ben je dan eens met al een gegeven antwoord dan kan je meeliften. De gene die dat gezegd heeft krijgt de meeste punten en de lifters wat minder. Vandaar dus lift
.
Heb 'm zelf terug gezet, zal ik hem ook in de officiële OP zetten?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:40 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens mij zit 't al wat langer in de OP, maar ik zie nu pas het kuiken. Te grappig.
Zeer zeker! nu MotoGP timequote:
zo, ik voel mij een partij grijs opeensquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:25 schreef borisz het volgende:
[..]
CMI = count me in ofwel ben het er mee eens. Al heb je op fok! de weblog zo af en toe het spelletje raad het plaatje, ben je dan eens met al een gegeven antwoord dan kan je meeliften. De gene die dat gezegd heeft krijgt de meeste punten en de lifters wat minder. Vandaar dus lift
.
Je bent niet de enigequote:Op zondag 30 augustus 2009 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo, ik voel mij een partij grijs opeens
ik voel mij gelijk weer een stuk jongerquote:
ouwe lulquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik voel mij gelijk weer een stuk jonger
ligt in gods handenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:39 schreef Againzender het volgende:
Heuh, kom ik zo dan toch nog in de uitzending? Of is Klaas even aan het rondbellen?
Nou ja, we zien wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |