Clarence Clemens deed 't em. Toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:47 schreef Sersjee het volgende:
Ik moet zeggen da'k tusen 8 en 9 betere muziek hoorde...
The Big Man was, ondanks 2x Johan, het hoogtepunt van het uur.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Clarence Clemens deed 't em. Toch?
Je zou het haast denkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:55 schreef on_air het volgende:
Heeft Ekdom ook geluisterd tussen 8 en 9?!!!
Waarom dan niet de leuke bruggetjes van The Scream en op nummer 1 in 1984.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
The Big Man was, ondanks 2x Johan, het hoogtepunt van het uur.
[..]
Je zou het haast denken
Waarom niet? Omdat The Big Man The Big Man is! Het is slechts weinigen, maar dan ook ècht weinigen, gegeven hem te overtreffen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:00 schreef on_air het volgende:
[..]
Waarom dan niet de leuke bruggetjes van The Scream en op nummer 1 in 1984.
Ik zou er geld voor moeten krijgen.
Hiehie.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat The Big Man The Big Man is! Het is slechts weinigen, maar dan ook ècht weinigen, gegeven hem te overtreffen.
Heel erg leuke foto's! was zo te zien een dolle boelquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:34 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
de foto's van het ekstraweekend 3 jarig jubileum
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was n ontzettend leuke show afgelopen vrijdag. De heren hadden er echt zin in, en het weer ook trouwens! De show was amper begonnen en het werd gitzwart buiten en de meest felle bliksems en donders kwamen uit de lucht vallen.....samen met de regen![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel erg leuke foto's! was zo te zien een dolle boel.
Vond het ook wel een leuke uitzending om te horenquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
het was zeker een dolle boel
wat is dit huilie nummer![]()
![]()
![]()
Idd, binnenkort even checken of hij al in de winkel ligt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Superrrrr.
Nieuwe van The Madd klonk ook wel ouderwets lekker.
quote:Vrijdag Claudiadag
Vrijdag blijft Claudia de Breij een middagje hangen bij 3FM. Na de uitzending van 'Claudia D'r Op' is het even twee uurtjes overbruggen en dan hoor je haar alweer in de 'Claudia en Sander Show'.
bierquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:03 schreef TheZapster het volgende:
Bedankt allemaal.
Bier voor iedereen![]()
[ afbeelding ]
lekkerquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Glaasje water voor jou dan![]()
[ afbeelding ]
Toch niet de tacohoest?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:38 schreef Briggy het volgende:
Mexiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicooooooooooooo
Fleur kan er ook aardig wat vanquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:37 schreef 3FMaster het volgende:
Prachtig. Jammer dat Rámon side-kick is bij Timur. En ook jammer dat Jurgen weg gaat. Volgens mij de enige nieuwslezer die echt 'offtopic' gaat.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Frozen, zeer mooie herinneringen aan. Mooi was die tijd.
Gelukkig nietquote:
Bied dan op zijn minst whisky aan...quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Glaasje water voor jou dan![]()
[ afbeelding ]
Nou nog hopen dat ie niet in de top 5 staatquote:
quote:
Goeiesavondsquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:06 schreef MichielV het volgende:
Zwaai!
Inderdaad, kvind het een saai nummerquote:
Het is 19:20 en we hebben Jan Shit nog steeds niet gehoord...quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:09 schreef Briggy het volgende:
[..]
Nou nog hopen dat ie niet in de top 5 staat![]()
[..]
+1quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Deze nummer 1 vind ik anders ook vrij ruk...
duh , express kaal voor sneller zwemmen , hij is nu gestopt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
whuh![]()
![]()
die kale zwemmer zit nu bij DWDD en hij heb haar!!!!
![]()
hm, 'moet' ik ook nog doen, zal ik ook even voor moeten gaan zitten....quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:14 schreef Sersjee het volgende:
Ben druk bezig met m'n 90's requestlijstje. Très lastig...
de kettingreactie is niet meer te stoppen ben ik bang voorquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
de AH-XL heeft ook al pepernoten, marsepein en taaitaai zag ik vandaag
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de kettingreactie is niet meer te stoppen ben ik bang voor
Over 5 min. zal ik wel een stuk of 5 platen willen vervangen, maar dat hou je.quote:BRYAN ADAMS - SUMMER OF '69
CROWDED HOUSE - WEATHER WITH YOU
JOHAN - EVERYBODY KNOWS
LA'S - THERE SHE GOES
MACY GRAY - I TRY
MANIC STREET PREACHERS - MOTORCYCLE EMPTINESS
MARCO BORSATO/TRIJNTJE OOSTERHUIS - WERELD ZONDER JOU
OCEAN COLOUR SCENE - IT'S A BEAUTIFUL THING
R.E.M. - ONE I LOVE
TROCKENER KECKS - IK DENK NOOIT MEER AAN JOU
R.E.M. met The one I love is zeker een van mijn favorieten, maar wel uit de 80's, die is toch uit '87 ofzoquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:29 schreef Sersjee het volgende:
Zo, geregeld. In volstrekt willekeurige volgorde:
[..]
Over 5 min. zal ik wel een stuk of 5 platen willen vervangen, maar dat hou je.
Klopt, maar re-release in '91. Zelfde verhaal met Summer of '69, maar dan met '84 en '90.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
R.E.M. met The one I love is zeker een van mijn favorieten, maar wel uit de 80's, die is toch uit '87 ofzo
Motorcycle emptiness komt er bij mij ook zeker in
Van summer of 69 wist ik dat 'ie gere-released (raar woord?) was, maar van REM is mij totaal ontgaan destijdsquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Klopt, maar re-release in '91. Zelfde verhaal met Summer of '69, maar dan met '84 en '90.
IK HERHAAL:quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:36 schreef MichielV het volgende:
Sorry hoor, maar eh.... HOE MOOI IS DEZE PLAAT!
quote:Als dat niet een van de betere nummers van Oasis.
Heel. Maar dat hadden we hierboven al vastgesteld.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:36 schreef MichielV het volgende:
Zoooooooooooooo mooiquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:36 schreef MichielV het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zoooooooooooooo mooi
* Marc63 spreidt zijn armen.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:36 schreef MichielV het volgende:
Volgens mij is uw DJ van dienst het geheel met je eensquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
uit de periode dat ze nog niet zo heel vaak uit elkaar waren gegaan en in mijn ogen de mooiste cd gemaakt hebben What's the Story Morning Glory
Zo heel bijzonder is het toch ook weer niet? Er zijn zo vaak radioprogramma's met een jubileum, danwel in tijd (zoveel jaar) danwel in aantal uitzendingen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:47 schreef muisje-eliza het volgende:
wel apart dat 3fm op hun hoofdpagina nergens rept over 3 jaar ekstra weekend
Neuh, alleen van de gepimpte vlaai en die had jij ook alquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
Broekie heb jij nog foto's van EW?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |