De meesten doen het omgekeerd zetten rond 16:00 op andere zender en komen rond 19:00 uur weer terug.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:02 schreef Vlindur het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Na 19.00 de radio uitzet omdat de muziek zo vreselijk is en de dj net iets te druk en te overdreven?
* Sersjee wacht op MichielV's befaamde "ik mot m ook niet, heel die Veenstra niet."quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:02 schreef Vlindur het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Na 19.00 de radio uitzet omdat de muziek zo vreselijk is en de dj net iets te druk en te overdreven?
Nee.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:02 schreef Vlindur het volgende:
Nou ben ik zelf ook een Veenstra, dus aan de naam zou het niet moeten liggen. Maar ik vind hem als inval wel altijd leuk. Maar vooral in die dagtop5 weer al die herrie die al 5 keer hebt gehoord..quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
* Sersjee wacht op MichielV's befaamde "ik mot m ook niet, heel die Veenstra niet."
de dag top 5 kan mij ook gestolen worden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou ben ik zelf ook een Veenstra, dus aan de naam zou het niet moeten liggen. Maar ik vind hem als inval wel altijd leuk. Maar vooral in die dagtop5 weer al die herrie die al 5 keer hebt gehoord..
Prachtigquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nieuw programma logo van Der Rudy
[ afbeelding ]
Er is nog steeds geen uitspraak gedaan over LLink en alle andere zendgemachtigede die 300000 of 100000 leden moesten hebben.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:21 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Prachtig.
Het blijft toch gewoon van Llink?
Ik luister nog wel eensquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:02 schreef Vlindur het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |