Metallica is ooit een show zo begonnen, zal de Master of Puppets of de Ride the lightning tour geweest zijn, in ieder geval was mijn zus er bij, en aan het begin flikkert de lichtinstallatie naar beneden en lijkt het einde oefening te zijn. Maar het bleek onderdeel van de showquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als dat bij Metallica of Prodigy gebeurt dan ben ik benieuwd wat voor taferelen dat op gaat leveren.
ja, toen Radio 3 's nachts nog uit ging! Stond je wekker per ongeluk iets voor 7 uur, kreeg je die Mouwe!quote:
Soms merk ik weer dat 25 toch nog wel lekker jong isquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, toen Radio 3 's nachts nog uit ging! Stond je wekker per ongeluk iets voor 7 uur, kreeg je die Mouwe!
Later begonnen ze gelukkig al om 6 uur met de uitzending.
Henk Mouwe, kop houwe!quote:
JAAAAAALOOOOOOOEEEEEEERS!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groeten uit Grundarfjörður. Wat een prachtig land is IJsland
. En wat een geweldig weer (ja, wel minder warm dan in Nederland ja
). En véél wind
.
Wind hebben we hier ook !111quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groeten uit Grundarfjörður. Wat een prachtig land is IJsland
. En wat een geweldig weer (ja, wel minder warm dan in Nederland ja
). En véél wind
.
Timooooooooquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:29 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Infadels in de Nieuwe Nor was gisteren echt geweldig!!!![]()
![]()
![]()
wat een energie hebben die gasten. het bewijs dat je niet alleen maar hits nodig hebt of hoeft te spelen om een zaal(tje, in dit geval) plat te krijgen. Wat een feest!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kreeg vandaag een paar keer de autodeur nauwelijks open, zo hard waaide 'tquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wind hebben we hier ook !111. Klinkt goed, Roel! Zou graag met je ruilen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |