Jep, CC is allemaal in het collegezalencomplex.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:26 schreef Omniej het volgende:
Hm, zo vanuit je fobo 'herken' ik je niet echt, maar goed, ik zie je vast nog wel een keer rondlopen.
Zijn die "Cc" lokalen trouwens in het collegezalencomplex (daar bij 't cultuurcafe)? Ben nog niet echt bekend met de afkortingen die gebruikt worden... Net zoals E en El trouwens.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:26 schreef morgane het volgende:
[..]
Jep, CC is allemaal in het collegezalencomplex.
E staat voor Erasmus, het hoge gebouw naast de Refter (en tegenover het collegezalencomplex).
El staat voor Erasmus laagbouw. Als je het Erasmus binnenloopt en helemaal naar rechts gaat, vind je trappen tegenover de refter. Als je naar boven loopt heb je aan de kant van de refter de laagbouw.
Oh thanks niet gezien, sorry. Ik ga nu naar de uni. EDaag!quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:26 schreef morgane het volgende:
[..]
Jep, CC is allemaal in het collegezalencomplex.
E staat voor Erasmus, het hoge gebouw naast de Refter (en tegenover het collegezalencomplex).
El staat voor Erasmus laagbouw. Als je het Erasmus binnenloopt en helemaal naar rechts gaat, vind je trappen tegenover de refter. Als je naar boven loopt heb je aan de kant van de refter de laagbouw.
okay, dat ga ik ook wel doen. Ook in het MMS oefenen enzo.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:29 schreef morgane het volgende:
Ja dat vond ik ook verrekte irritantmaar je kan bij de dictatencentrale (zat eerst in het Erasmusgebouw, waar het nu is weet ik niet) een cd-rom halen met een heel handig programma'tje om te oefenen.
Haha, dat viel me ook wel tegen de eerste paar dagen. Ik had verwacht dat de bussen naar de universiteit af en aan zouden rijden (zoals in Utrecht is) maar dat viel tegen. Gelukkig worden de hoorcolleges die ik heb ook op zo'n projectiescherm uitgezonden in een andere zaal, dus das handig als je wat later bent.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:59 schreef Horloge het volgende:
Wat een zooitje was het vanmorgen op Station Nijmegen zeg. Ik ben om vanmorgen om half 7 vertrokken, kwam om 8.25 daar aan en was alsnog te laat op college omdat die bussen amper reden/propvol zaten. Heb uiteindelijk maar de trein naar Heyendaal genomen, waardoor ik dat hele eind naar het Erasmusgebouw moest lopen. (En je moet maar net weten waar dat kleregebouw is.)
rijden elke 4 minuten?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha, dat viel me ook wel tegen de eerste paar dagen. Ik had verwacht dat de bussen naar de universiteit af en aan zouden rijden (zoals in Utrecht is) maar dat viel tegen. Gelukkig worden de hoorcolleges die ik heb ook op zo'n projectiescherm uitgezonden in een andere zaal, dus das handig als je wat later bent.
Heb je het nu over Nijmegen of Utrecht?quote:
In nijmegen... lijn 10 rijdt elke 4 minuten, daarnaast gaan er ook nog bus 3,4 en 11 die kant op, minder vaak maar wel die kant op... en idd... tis er altijd druk, want iedereen wil naar de uni / HANquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb je het nu over Nijmegen of Utrecht?In Utrecht komen bus 11/12 om de paar minuten ja, in Nijmegen heb ik dat niet gezien. Daar stonden 100 mensen op 1 bus te wachten ofzo.
Die bij de uni gaan allemaaal naar CS.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:49 schreef Horloge het volgende:
Dinsdag heeft de lijn 10 100% zeker niet elke 4 minuten gereden. Na het college heb ik namelijk een half uur staan wachten op die bus. (De andere bussen die voorbij kwamen gingen niet naar het CS.)
Donderdag heb ik 15 minuten staan wachten. Gaat de goede kant op in elk geval. Tenzij de bus voor de mijne 15 minuten daarvoor weg is gereden natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:49 schreef Horloge het volgende:
Dinsdag heeft de lijn 10 100% zeker niet elke 4 minuten gereden. Na het college heb ik namelijk een half uur staan wachten op die bus. (De andere bussen die voorbij kwamen gingen niet naar het CS.)
Volgens mij niet hoor. Ik heb een aantal lijnen (sowieso minstens 1) voorbij zien rijden die niet naar cs gingen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:52 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Die bij de uni gaan allemaaal naar CS.
Op surfspot.nl kun je inloggen met je studentgegevens, daar kun je zien wat je goedkoper kan krijgenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:37 schreef appelsjap het volgende:
Ik weet nopg dat toen mijn moeder op de uni zat ze op de campus software heel goedkoop kon krijgen.Dus toen windows xp net uit was kon ze win xp kopen voor 25 euro ofzo. Is dat nog steeds zo?
Ze gaan allemaal, iig de CS richting op, gaan allemaal naar CS. Dat er geen CS op de bus staat betekent niet dat ze niet naar CS gaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Ik heb een aantal lijnen (sowieso minstens 1) voorbij zien rijden die niet naar cs gingen.
Misschien ligt het ook aan de halte, er zijn natuurlijk wel meer haltes bij de uni.
Nou als er bv Wijchen op die bus staat, of Beuningen, lijkt het me toch niet dat ze naar Nijmegen cs gaan? Daar komen ze dan toch juist vandaan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:03 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal, iig de CS richting op, gaan allemaal naar CS. Dat er geen CS op de bus staat betekent niet dat ze niet naar CS gaan.
Jawel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou als er bv Wijchen op die bus staat, of Beuningen, lijkt het me toch niet dat ze naar Nijmegen cs gaan? Daar komen ze dan toch juist vandaan?
Feli! En altijd leuk inderdaad die hyperactieve werkgroep-inschrijvingen. Op de VU doen de docenten het voor de lol soms gewoon om 6 uur 's morgens, en iedereen maar opstaan he.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:06 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n herkansing gehaald, een 8.En wonder boven wonder sta ik in alle goede werkgroepen ingeschreven, op tijden die voor mij gunstig zijn. De inschrijving gister was nog niet een halve minuut open of de groep zat al vol. Ik zat te F5en achter elkaar, ene moment niks, volgende alles open en al half vol. Snel geklikt en ik was nummer 28 van de 29. Gekkenwerk.
Klopt er ging er één naar Wijchen. Maar aan de overkant kwam helemįįl niks. En bovendien kwam ook nog de 325 (Waalsprinter) langs die niet langs Nijmegen CS komt -beide kanten niet- maar wel langs de uni. Anyway, mijn punt was dat die lijn 10 gewoon niet elke 4 minuten reed. Het zou fijn zijn als dat aanstaande dinsdag wel het geval is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:09 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jawel.Dan moet je aan de overkant opstappen. Dan gaan ze juist de andere kant op. maar op beide bussen staat Beuningen of Wijchen,
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:34 schreef Horloge het volgende:
[..]
Feli! En altijd leuk inderdaad die hyperactieve werkgroep-inschrijvingen. Op de VU doen de docenten het voor de lol soms gewoon om 6 uur 's morgens, en iedereen maar opstaan he.
Volgens mij rijdt de 10 elke vier minuten ja... Of dat genoeg is laat ik maar even het midden.quote:Op maandag 7 september 2009 16:24 schreef Horloge het volgende:
Enn, rijdt die lijn 10 nu wel elke vier minuten? Of in ieder geval vaak genoeg zodat er geen Lowlands-taferelen (heul veel mensen, in dit geval scholieren) bij Nijmegen CS zijn?
probleem is meer bij stationquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:27 schreef morgane het volgende:
Als het goed is worden er nog veel meer fietsenstallingen bijgeplaatst binnenkort, daar naast het Erasmus waar het nu zo overhoop ligt
Typisch weer...quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
Blackboard en FF gaan niet altijd goed samen nee
Dat wil ik dus ook graag weten voor mijn smartphone.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:00 schreef SterreMarit het volgende:
Is mij vorig jaar ook niet gelukt Appelsjap, dus ben wel benieuwd naar het antwoord! RU-internet gaat wellicht sneller dan 3G
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |