Waarom niet?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben niet de juiste persoon om daar antwoord op te geven
neequote:Op zondag 30 augustus 2009 20:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus dan doe ik dat ook maar niet, laat ik het aan de dames zelf over. Best aardig van mezelfquote:
heheh echt niet???quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bedankt voor de review kwaakquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:53 schreef kwaakvaak het volgende:
zo terug van..... jawel weer de biosInglourious Basterds gekeken, en mwoah best okay eigenlijk. Niet zo goed als het 'oudere' werk, het is inderdaad echt een tweede wereld oorlogs western. De film style, met lange dialogen, 1-2'tjes tussen twee mensen met een heen en weer schietende camera, glorieuze scene's, het nodige Tarentino goorheid. Maar had wat mij betreft best 30 a 40 minuten korter gekunt, sommige stukken duren gewoon net iets tenenkrommend te lang.
Dat was nog niet eens allesquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:54 schreef kwaakvaak het volgende:
heheh echt niet???Laatste keer dat ik je zag was je toch echt een dame... Naja op het feit dat je enorme boeren kan laten na dan he
niet??? damn...quote:
Tuurlijk ze heeft jouw complete aandachtquote:
Vrouwelijk hèquote:
Mag ik tegen jou aan liggen vannacht? Ik heb zo geen zin om alleen te slapen...quote:
ja hoor, bij jou of bij mij?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mag ik tegen jou aan liggen vannacht? Ik heb zo geen zin om alleen te slapen...
Bij mijquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:35 schreef ArTiC het volgende:
ja hoor, bij jou of bij mij?
en heb je er dan geen bezwaar tegen om morgen verkouden te zijn?
ik kom er al aanquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij mij![]()
Zo werd ik vanmorgen al wakker, dus geen probleem
Zie je zoquote:
Jaquote:
Ja, wij durven het wel, zo voor de schermenquote:
en ondertussen slaap je alleen vannachtquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, wij durven het wel, zo voor de schermen
Voor jou een vraag...quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:48 schreef Den_Haag het volgende:
en ondertussen slaap je alleen vannacht
ben weer een hyves-vriendje kwijt
Succesquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:22 schreef Sinceria het volgende:
Avond.![]()
Ben beetje zenuwachtig voor morgen.
Naar mijn allereerste college ooit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes
Wat ga je morgen doen dan?
Ruilen?quote:
Neuh. Op mijn werk weet ik wat ik kan verwachten, dat geeft het ook wel weer een vertrouwd gevoel. Moet ook eerst een boel achterstallige mail doorlezen, ben ik wel een halve dag mee bezig.quote:
Volgens mij heb ik de texaanse vlektyfus. Ruilen? Dan ben je morgen een dagje vrij!quote:
Die heb ik ook al.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de texaanse vlektyfus.
Als je niet eens wil ruilen met een studente moet je niet zeuren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh. Op mijn werk weet ik wat ik kan verwachten, dat geeft het ook wel weer een vertrouwd gevoel. Moet ook eerst een boel achterstallige mail doorlezen, ben ik wel een halve dag mee bezig.
Krijg ik jouw lichaam er dan ook bij?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als je niet eens wil ruilen met een studente moet je niet zeuren.
Oeh, ruilen van lichaam. Ik wil wel voor een dag een piemel.quote:
Mag ik dan aan jouw piemel zitten?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oeh, ruilen van lichaam. Ik wil wel voor een dag een piemel.
Het is die van Q. he! Dan kan het alsnog flink tegenvallen!quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oeh, ruilen van lichaam. Ik wil wel voor een dag een piemel.
Jij mag altijd aan mijn piemel zitten.quote:
Ach, 1 piemel is beter dan geen piemel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is die van Q. he! Dan kan het alsnog flink tegenvallen!
Penisnijd Freudquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, 1 piemel is beter dan geen piemel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |