Nee, dat valt wel mee, al ben ik hem graag kwijt. Maar als je hem zeker wilt voor dat geld, wil ik hem vasthouden voor je.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:04 schreef Parkinson_XTC het volgende:
vind het wel een toffe spiegel, maar kan er pas eind december iets mee...
moet je er snel van af?
Nee, de spiegel is glad aan de achterkant. Die zou je er zelf aan vast moeten maken.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:15 schreef curtazimo het volgende:
Zit er een standaard op? Of ophanghaakjes ofzoiets?
Verzenden is lastig ja.. Waar woon je? Wellicht kom ik weleens bij je in de buurt..quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:23 schreef Apuleius het volgende:
Zo, dat is een fraaie spiegel zeg! Helaas is het veel te ver weg en verzenden zal ook niet zo lekker willen.
In Drenthe, Valthermond.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:21 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Verzenden is lastig ja.. Waar woon je? Wellicht kom ik weleens bij je in de buurt..
Yep. Al ben ik aankomende week nog in Abu Dhabi en als ik dan terugvlieg ga ik 1,5 week op vakantie.. Maar A'Dam an sich is geen probleem..quote:Op donderdag 22 april 2010 17:54 schreef Brench het volgende:
kom je wel eens in amsterdam?
heb interesse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |