Bedankt voor het bod!quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:41 schreef guitarist het volgende:
Voor 5 euro koop ik hem van je.Kan ik hem lekker kapotslaan onstage. (niet dat ik met zo'n gitaar het podium op durf maar tochP
10 Euro staat genoteerd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:06 schreef Jimbo het volgende:
10 euro
maar gast wat is dr mee gebeurt dus ?
Dat wordt me te duur benzine of treinkaartje moeten ook betaald worden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:51 schreef ssebass het volgende:
20e als je hem komt brengen (utrecht cs).
Tja ik als je toevallig in de buurt komt. Ik heb niet zo'n zin om daarvoor te gaan reizen, al ben ik morgen wel in Amsterdam, maar ik zie niet echt de mogelijkheid om langs te komen. Mocht je onverhoopt toch nog Utrecht passeren laat mij het maar weten dan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:55 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dat wordt me te duur benzine of treinkaartje moeten ook betaald worden.
Kan je 'm niet bij station Hoofddorp op komen halen?
Verzenden is duurder dan de hele gitaar dus dat is niet echt een goed plan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:20 schreef KaMo het volgende:
Is me te ver. Of verzend je?
Parts kan ik namelijk altijd wel gebruiken, en ik vind hem best komisch
Maar je biedt dus 25 euro?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:23 schreef Liefde_ het volgende:
-edit: aangepast
16 euro is te weinig en er is geen eind bieddatum tenzij er een deal gemaakt wordtquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:02 schreef T42 het volgende:
[..]
waneer is bieden afgelopen? anders trek ik bod weer in.
nu kan ut wel? nou 15,50quote:Op maandag 7 september 2009 19:52 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Jij bent de hoogste bieder![]()
1 maal
Jammer.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:49 schreef Jimbo het volgende:
heb door het lange wachten al onderdelenvoor mn stratje gekochthelaas.
Nee dat is echt te weinig.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:37 schreef centenbakkie het volgende:
voor een tientje heb ik morgen of vrijdag wel tijd
Hoi,quote:Op zondag 13 september 2009 10:35 schreef zquing het volgende:
doe mij maar voor 15
ophalen op station hoofddorp
Hm misschien bij een meet overhandigenquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:50 schreef KaMo het volgende:
Jawel
Maar ik ga hem niet ophalen jonge...
Ok thanksquote:Op maandag 28 september 2009 22:32 schreef ssebass het volgende:
Mijn bod van 20e staat nog steeds als je een keer in Utrecht bent.
Dat lijkt me logisch, wat een lelijk ding.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:53 schreef guitarist het volgende:
Degene wil zeker graag anoniem blijven?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:53 schreef guitarist het volgende:
Degene wil zeker graag anoniem blijven?
Vele kunstenaars worden pas eeuwen later begrepen geef het de tijd om op je in te werkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:59 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, wat een lelijk ding.![]()
Of in de Metalquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:36 schreef KaMo het volgende:
Ik denk dat het in actie van een punkbandje best grappig is!
Hoi,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:38 schreef huhasta het volgende:
apparaat reeds verkocht, of kan ik vandaag met je handelen?
ik pm wel even naar je
Tja wel vreemd ja het is wel een wat opvallende gitaar maar voor weinig ben je wel de bink op het podiumquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:38 schreef Sloggi het volgende:
Wat vreemd dat je 'm nog niet kwijt bent zeg.
Hoi,quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:26 schreef zquing het volgende:
Als ik nog een keer mag, ik wil 'm wel ophalen voor 15eu
sorry dat ik de vorige keer niet reageerde, als je 'm aan iemand anders wil verkopen begrijp ik dat wel
Anders heb ik wel interesse, ik ga waarschijnlijk komende week naar een vriend en hij woont in Hoofddorp.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:56 schreef zquing het volgende:
ik weet niet of ik 'm wel wil, hij is wel heel erg lelijk
Hoi,quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:17 schreef Bastetta het volgende:
[..]
Anders heb ik wel interesse, ik ga waarschijnlijk komende week naar een vriend en hij woont in Hoofddorp.
Ik kan die onderdelen wel gebruiken denk ik.
Ehm okquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:20 schreef Bastetta het volgende:
Hm oke, maar vrijdag ben ik in Hoofddorp. Alleen dan kan ik 'm ophalen, dus als het dan nog niet zeker is of niet kan dan gaat het voor mij niet door.
Sorry dat is echt te weinig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:07 schreef KaMo het volgende:
15 euro inclusief verzend.
Ik verstuur de gitaar liever niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:22 schreef KaMo het volgende:
15 exclusief?
Sja, ik wilde graag de elektronica, maar die verkoop je zeker niet apart...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:29 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik verstuur de gitaar liever niet.
Ik heb er geen koffer bij dus wordt het een enorme klus om de gitaar een beetje beschermend in te pakken.
Het pakket zal erg groot worden en dus duur om te verzenden.
Ik wacht tot er iemand biedt die langs kan komen of op een gitaarmeet gaat zijn
Aha ja dat kanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:16 schreef KaMo het volgende:
[..]
Sja, ik wilde graag de elektronica, maar die verkoop je zeker niet apart...
Kan je niet alles behalve het hout sturen in een doos?
Dit pakje is te groot voor verzending via DHL For You. Kijk op www.dhl.nl onder DHL Ship Now voor een passende service via DHL.quote:Op maandag 2 november 2009 21:46 schreef KaMo het volgende:
Hoi
Ik had graag de hele gitaar gehad, maar hij wilde niet de hele gitaar verzenden
TNT is geen probleem voor die grootte...quote:Op maandag 2 november 2009 21:51 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dit pakje is te groot voor verzending via DHL For You. Kijk op www.dhl.nl onder DHL Ship Now voor een passende service via DHL.
Ik wil wel maar DHL gaat moeilijk doen
Wacht eens !!!quote:Op maandag 2 november 2009 21:46 schreef KaMo het volgende:
Hoi
Ik had graag de hele gitaar gehad, maar hij wilde niet de hele gitaar verzenden
En als je de hals eraf haalt?quote:Op maandag 2 november 2009 21:51 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dit pakje is te groot voor verzending via DHL For You. Kijk op www.dhl.nl onder DHL Ship Now voor een passende service via DHL.
Ik wil wel maar DHL gaat moeilijk doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |