Zucht. -.-quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja ideaal! Voor het werk nog even een kopje koffie. 5 minuutjes wachten en lekker thuis keutelen in plaats vanop het werk
Zucht. -.-quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zucht. -.-
Denk je dat je in 5 min koffie verteerd hebt?
Koffie kan wel je darmen stimuleren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zucht. -.-
quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zucht. -.-
Schijten doe je op je werkquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja ideaal! Voor het werk nog even een kopje koffie. 5 minuutjes wachten en lekker thuis keutelen in plaats vanop het werk
Zucht -.- denk je dat? -.-quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:22 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Zucht. -.-
Denk je dat je je koffie er uit schijt? Het feit dat er iets in komt zorgt al voor de schijtreflex
Ik rook niet meer, maar toen ik nog rookte had ik daar geen last vanquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:23 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ken het. Sigaretten hetzelfde liedje
Wat is er nou beter dan schijten in de baas z'n tijd?quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Betaald schijten, ideaal inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:25 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Wat is er nou beter dan schijten in de baas z'n tijd?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:25 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
He lul de behanger.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:25 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |