lol! Lelystad hier, heb nog dark roast in de aanbieding... Proost.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:00 schreef eNaSnI het volgende:
Zet je woonplaats in je profiel, wellicht kun je bij iemand in de buurt een bakkie doen
Er is niks mis met een senseo, je moet natuurlijk niet zo'n standaard uitvoering hebben, dat is idd niet te pruimen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:01 schreef Jonathon het volgende:
Koop een echte koffiezetter![]()
[ afbeelding ]
Heb zelf zo'n cafe invento apparaat van inventum. Doet precies hetzelfde alleen smoelt wat beter. Oh, en het wattereservoir is 3 keer zo groot...quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:05 schreef MountMan het volgende:
Iemand nog koopadvies voor een nieuwe?
wat is je budget? Bij de Saturn hebben ze nu de Siemens TK52002 in de aanbieding iets van 2-300 euroquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:05 schreef MountMan het volgende:
Iemand nog koopadvies voor een nieuwe?
Dikke vette hoax dat studenten arm zijn. Ga werken lui kind, genoeg tijd voor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:13 schreef MountMan het volgende:
Dude, ik ben een arme student :|
Zo goedkoop mogelijk.
Wensenlijst (jaja):
- Hij moet het doen
- Chocopads moeten er in kunnen :p
JIJ zegt dat je 'arm' bent.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:15 schreef MountMan het volgende:
Ik werk ook. Moet over 2 uur beginnen. Ga weg met je vooroordelen, ouwe.
Bij de blokker zijn ze iets van 65 euro volgens mijquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:13 schreef MountMan het volgende:
Zo goedkoop mogelijk.
Wensenlijst (jaja):
- Hij moet het doen
- Chocopads moeten er in kunnen :p
http://members.lycos.nl/senseocrema/regel.htmlquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:13 schreef MountMan het volgende:
Ik neem aan dat ie het zelf al heeft geprobeerd te repareren?quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/senseocrema/regel.html
Hop uit elkaar dat ding.
Ik niet. Als ik naar de onderkant kijk heb ik geen idee waar ik moet beginnen zonder beschrijving.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:19 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie het zelf al heeft geprobeerd te repareren?
eensch. Hier ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 09:57 schreef MountMan het volgende:
Subklacht: Kerkklokken om 9 uur het 's ochtens op zondag
Amsterdam Noord,quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:08 schreef cheqy het volgende:
Er zal toch wel ergens een mediamarkt open zijn?
Eng hè?quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:29 schreef wise het volgende:
[..]
eensch. Hier ook
De lokroep noem ik het altijd. Zodra die klokken gaan luiden zie je het volstromen van volgelingen
eng? Hoogstens irritant. Op zondag 9:00 die kut klokken luiden.quote:
uit deze briljante bodum glaasjes drink ik nu mn espresso, straight from a gaggia classic coffeequote:Op zondag 30 augustus 2009 10:11 schreef Tahiti het volgende:
[..]
wat is je budget? Bij de Saturn hebben ze nu de Siemens TK52002 in de aanbieding iets van 2-300 euro
[ afbeelding ]
Goh, hoe verwonderlijk. Waarom denk je anders dat ze die klokken luiden vlak voordat de dienst begint?quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:29 schreef wise het volgende:
[..]
eensch. Hier ook
De lokroep noem ik het altijd. Zodra die klokken gaan luiden zie je het volstromen van volgelingen
Wat mij betreft wordt het hoog tijd dat ze bij de kerk sms-alert gaan invoeren voor die volgelingen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:44 schreef wise het volgende:
[..]
eng? Hoogstens irritant. Op zondag 9:00 die kut klokken luiden.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:
wel prijzig. Zelf heb ik sinds kort een Krups Dolce Gusto. Heerlijke koffie voor ¤0,30 per bakje. Het apparaat zelf kost ¤89,- bij householdshop.nl.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:11 schreef Tahiti het volgende:
[..]
wat is je budget? Bij de Saturn hebben ze nu de Siemens TK52002 in de aanbieding iets van 2-300 euro
[ afbeelding ]
Weet je dan ook hoeveel senseo is per bakje?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef allnicksweretaken het volgende:
[..]
wel prijzig. Zelf heb ik sinds kort een Krups Dolce Gusto. Heerlijke koffie voor ¤0,30 per bakje. Het apparaat zelf kost ¤89,- bij householdshop.nl.
Zelf had ik graag een machine gehad waar je echte koffiebonen in kan malen maar die dingen zijn zo'n ¤400,-
Die Siemens doet ook bonen malenquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef allnicksweretaken het volgende:
[..]
wel prijzig. Zelf heb ik sinds kort een Krups Dolce Gusto. Heerlijke koffie voor ¤0,30 per bakje. Het apparaat zelf kost ¤89,- bij householdshop.nl.
Zelf had ik graag een machine gehad waar je echte koffiebonen in kan malen maar die dingen zijn zo'n ¤400,-
Nee vertelquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Weet je dan ook hoeveel senseo is per bakje?
Melk bij je senseo doenquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:04 schreef cvboer het volgende:
[..]
Er is niks mis met een senseo, je moet natuurlijk niet zo'n standaard uitvoering hebben, dat is idd niet te pruimen.
Ik heb zo een die ook warme melk erbij doet,[ afbeelding ]
Die zijn wel goed, tevens prima koffie wat er uit komt.
Mensen die melk in de koffie of thee doenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Melk bij je senseo doenDrink dan helemaal geen koffie
is een serieuze vraag. Ben wel benieuwd. Dus ff kijken:quote:
Nieuwe gekochtquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:04 schreef Adelante het volgende:
Heb je nou een nieuwe gekocht? Er een gejat? Of de oude gemaakt?
Ach jawel. En als je pads Dark Roast zijn, smaakt het nog best aardig ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |