abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111157481
Ze kunnen er nu niet met de pet naar gooien, nu ze onder versterkt toezicht staan... Heb je dat van die studenten gehoord op de open dag ofzo? Windesheim is nummer één als het gaat om laksheid en ze leren het nooit. Laatst ook weer. Tentameninzage... Was nog niks nagekeken en hadden ook nog geen cijfers terug. Geweldig zo'n inzage. Tweede keer van dit jaar al. En ohja...bijna vergeten. Ze zijn voor de 4e keer dit jaar een DBP van mij kwijtgeraakt. Heel erg lekker.

Echt, soms denk je gewoon dat ze het erom doen.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 08:49:09 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111161132
Sjonge, wat een verhalen. Ik heb de éénjarige lerarenopleiding gedaan via Windesheim en ik ben redelijk tevreden. Het eerste halfjaar hadden we een slb'er die haar privéleven boven ons stelde maar het tweede halfjaar hadden we een goeie die al onze issues voor ons oploste.
Niet meer actief op Fok!
pi_111185378
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 00:58 schreef Opaas het volgende:
Ze kunnen er nu niet met de pet naar gooien, nu ze onder versterkt toezicht staan... Heb je dat van die studenten gehoord op de open dag ofzo? Windesheim is nummer één als het gaat om laksheid en ze leren het nooit. Laatst ook weer. Tentameninzage... Was nog niks nagekeken en hadden ook nog geen cijfers terug. Geweldig zo'n inzage. Tweede keer van dit jaar al. En ohja...bijna vergeten. Ze zijn voor de 4e keer dit jaar een DBP van mij kwijtgeraakt. Heel erg lekker.

Echt, soms denk je gewoon dat ze het erom doen.
En welke opleiding volg je daar precies?
pi_111241830
P&A.
pi_111242073
Tik hem aan.

Wat een waardeloze school is dat zeg, MER. Begin januari uitgeschreven, krijg ik eergister mijn BSA in de brievenbus :')

Die docent die een dbp kwijtraakte, welke vakken onderwees hij? Want ik weet wel dat er ééntje bij zat, die de helft kwijtraakte. Daar kon je je klok op gelijk zetten.
pi_111242259
Zijn er eigenlijk twee die structureel alles kwijt raken. José is daar één van.
pi_111242356
Die Baars (o.i.d.) kerel is trouwens wel iemand die P&A de moeite waard maakt
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 mei 2012 @ 11:55:21 #108
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_111242373
Gelukkig zijn de schools dus onafhankelijk van elkaar, nog steeds weinig problemen bij Informatica.
pi_111242469
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die Baars (o.i.d.) kerel is trouwens wel iemand die P&A de moeite waard maakt
Henrico? Dat is me toch een aparte vent maar echt geweldig om naar te luisteren. Eén van de weinige die weer waar het om draait bij hrm.
Leuke ietwat aparte vent die iets weet omdat hij het heeft meegemaakt ipv talloze boeken heeft bestudeerd.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 22:07:16 #110
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_113290015
Even een korte vraag: als je collegegeld in termijnen betaald dan was mei de laatste maand toch? Juni en juli hoeven worden overgeslagen toch? :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_113304935
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:07 schreef monsterd. het volgende:
Even een korte vraag: als je collegegeld in termijnen betaald dan was mei de laatste maand toch? Juni en juli hoeven worden overgeslagen toch? :+
nee juni is de laatste. Juli en augustus slaan over.
  zondag 24 juni 2012 @ 12:25:17 #112
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_113307149
Oke top. Bedankt!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_113309566
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:58 schreef Opaas het volgende:

[..]

Henrico? Dat is me toch een aparte vent maar echt geweldig om naar te luisteren. Eén van de weinige die weer waar het om draait bij hrm.
Leuke ietwat aparte vent die iets weet omdat hij het heeft meegemaakt ipv talloze boeken heeft bestudeerd.
Beetje laat, maar dat is Henrico, ja :P

Die vent is echt een fantastische docent imho, en nog enorm grappig ook.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 16:03:40 #114
333623 Tito_Makani
Een hawaiiaan
pi_113415838
Zit nu aan de Hogeschool Rotterdam. Heeft ook z'n tekortkoming maar is een hemel vergeleken Windesheim
pi_113574027
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Beetje laat, maar dat is Henrico, ja :P

Die vent is echt een fantastische docent imho, en nog enorm grappig ook.
Ik kan nu schelden in 8 verschillende talen dankzij hem haha.
Zondermeer één van de betere docenten met een gezonde dosis humor en een bijzondere kijk op het leven. Wereldvent!

P&A is trouwens weer aan het veranderen. Komt nu een pilot aan en ik houd mijn hart vast.:p
pi_116062534
Vorige week introgesprek gehad met iemand van Technische Bedrijfskunde die me vertelde dat er deze week een introductie is, maar dat dat niks met school te maken heeft. Ok, daar heb ik geen behoefte aan, dus dan geniet ik nog even van een paar dagen vrij.

Werd ik toen straks gebeld door iemand van Windesheim dat er vandaag een introductie was en mijn naam ook op de lijst stond, maar dat ik niet aanwezig was. Er is vandaag en morgen schijnbaar een introductie met je klas en je SLB'er, maar daar heb ik dus totaal geen info over gehad.

Is dit typerend voor de communicatie binnen Windesheim? Dan wordt het nog wat namelijk.
pi_116079148
quote:
2s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef ArnosL het volgende:
Vorige week introgesprek gehad met iemand van Technische Bedrijfskunde die me vertelde dat er deze week een introductie is, maar dat dat niks met school te maken heeft. Ok, daar heb ik geen behoefte aan, dus dan geniet ik nog even van een paar dagen vrij.

Werd ik toen straks gebeld door iemand van Windesheim dat er vandaag een introductie was en mijn naam ook op de lijst stond, maar dat ik niet aanwezig was. Er is vandaag en morgen schijnbaar een introductie met je klas en je SLB'er, maar daar heb ik dus totaal geen info over gehad.

Is dit typerend voor de communicatie binnen Windesheim? Dan wordt het nog wat namelijk.
Bij mij was 3 maand van tevoren al bekend wanneer de introweek is en wanneer de introductie met je SLB'er en de klas is. Ik denk dat de luie communicatie dus afhankelijk is per studie. Ikzelf doe Journalistiek.
pi_116082652
In mijn eerste jaar kreeg ik het een week van te voren dus was prima te doen. Ik kan me vaag herinneren dat de introductieweek 1 vsp waard is. Moet je die misschien ook nog extra inhalen ook wat niet heel veel werk is maar wel weer mogelijk extra werk.

Welkom op windesheim btw.:)
pi_116123429
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:13 schreef Opaas het volgende:
In mijn eerste jaar kreeg ik het een week van te voren dus was prima te doen. Ik kan me vaag herinneren dat de introductieweek 1 vsp waard is. Moet je die misschien ook nog extra inhalen ook wat niet heel veel werk is maar wel weer mogelijk extra werk.

Welkom op windesheim btw.:)
Over de introductiedag heb ik - behalve drie maanden geleden dan - nog geen bericht gehad. Er stond in de brief drie maanden geleden al wanneer de introductiedag zou zijn. Toch zijn er nu aardig wat studenten die het of niet gelezen hebben, of het vergeten zijn.

Verder: klopt, sommige studies schijnen inderdaad een vervangende opdracht voor SLB te geven wanneer je niet naar de introductieweek gaat. Echter wordt de introductieweek bij mijn studie door een studentenvereniging georganiseerd. Dus kan men mij niets verplichten (en dat klopt, want ik heb het nagevraagd :P)
pi_116123719
Vandaag de introductiedag gehad. Bleek opeens dat we een vlot moesten bouwen, zodat iedereen elkaar leerde kennen. Fijn dat ik en een heel aantal anderen daar geen bericht over hebben gehad, dus we hadden geen schone kleding bij ons. Uiteindelijk wel droog gebleven gelukkig.

Communicatie kan bij Windesheim wel wat beter dus, al heb ik verder een leuke dag gehad :)
pi_116124343
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:37 schreef ArnosL het volgende:
Vandaag de introductiedag gehad. Bleek opeens dat we een vlot moesten bouwen, zodat iedereen elkaar leerde kennen. Fijn dat ik en een heel aantal anderen daar geen bericht over hebben gehad, dus we hadden geen schone kleding bij ons. Uiteindelijk wel droog gebleven gelukkig.

Communicatie kan bij Windesheim wel wat beter dus, al heb ik verder een leuke dag gehad :)
Toch blij dat mijn twitterende SLB-er zegt dat we met een uurtje wel klaar zijn. Verwacht in dat uurtje gelukkig geen vlot te bouwen. :D
pi_116265511
Heeft iedereen die collegegeld in termijnen betaalt opeens 9 termijnen ipv 10? Ik weet zeker dat ik voorgaande jaren namelijk altijd in 10 termijnen heb betaald.

Verder kreeg ik net in de mail binnen dat de lesuren verkort zijn naar 50 minuten en het 4de en 5de uur zelfs maar 45 minuten. Ook lekker op tijd gecommuniceerd..
I reject reality and substitute my own
  zaterdag 1 september 2012 @ 12:07:01 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116265597
Windesheim en communicatie :|W . Ben nu 2 jaar weg, maar zie dat er nog niet veel veranderd is :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116289583
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:04 schreef CindieY het volgende:
Heeft iedereen die collegegeld in termijnen betaalt opeens 9 termijnen ipv 10? Ik weet zeker dat ik voorgaande jaren namelijk altijd in 10 termijnen heb betaald.

Verder kreeg ik net in de mail binnen dat de lesuren verkort zijn naar 50 minuten en het 4de en 5de uur zelfs maar 45 minuten. Ook lekker op tijd gecommuniceerd..
Ik weet bijna zeker dat er op Studielink bij mij toch echt tien termijnen staan.

De verkorte lesuren ben ik inmiddels ook achter. Ik heb op de middelbare altijd lessen van een uur gehad, dus dit wordt even wennen.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 1 september 2012 @ 23:41:15 #125
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_116290102
Geen mail gehad, zal wel per school verschillen. Hier gewoon 1u, en 4/5e is 45min.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')