Heb je nog enig idee welke? Ik heb ze allemaal geprobeerd en Red Bull heeft het meeste effect op mij in de zin van wakker blijven.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:47 schreef W00fer het volgende:
Bier daar wordt ik alleen maar gaar van, en dat leek me niet slim. Ik wilde wakker blijven.
Binnenkort maar eens andere energiedrinks gaan proberen.
ga jij dat maar eens doen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:54 schreef W00fer het volgende:
Ik ga maar eens importeren vanuit de US:
http://www.screamingenergy.com/
Marketing is a bitch.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:43 schreef W00fer het volgende:
Ware het niet dat die grote blikjes mega irritant zijn. De energieboost komt sowieso laat, maar na een half blikje had ik het dus wel weer gezien. En om nou een halve weg te pleuren is ook zo weer wat.
Precies maar aangezien ik Rockstar of andere merken nog niet ken besloot ik het bekende merk te pakken. Tja brand recognition he.quote:
Wat ben je toch een hardcore/modquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Koffie, of bier.Niet zo'n ikweethetooknietdrankje
quote:Op zondag 30 augustus 2009 04:09 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen die actief worden van Redbull/ andere energy drink.
Hf met je placebo effect
cocainequote:Op zondag 30 augustus 2009 01:51 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Heb je nog enig idee welke? Ik heb ze allemaal geprobeerd en Red Bull heeft het meeste effect op mij in de zin van wakker blijven.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:58 schreef loonytik het volgende:
[..]
cocaine(pruts naam maar het werkt wel
) http://drinkcocaine.nl/ nadeel is wel dat je gelijk een hele tray moet nemen maar het werkt prima.
Daarnaast smaken die nepperds hetzelfdequote:Op zondag 30 augustus 2009 04:09 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen die actief worden van Redbull/ andere energy drink.
Hf met je placebo effect
Ehm nee, Redbull is lekkerder dan de 'nepperds'quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:16 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Daarnaast smaken die nepperds hetzelfde(en dat zeg ik niet vaak als A-merk fapper).
You have been brainwashed. Maar ik vond Bullit en Redbull redelijk hetzelfde smaken...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm nee, Redbull is lekkerder dan de 'nepperds'
Hoezo gebrainwashed?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:21 schreef TommyGun het volgende:
[..]
You have been brainwashed. Maar ik vond Bullit en Redbull redelijk hetzelfde smaken...
(Ik heb het niet over Aldi spul of zo he).
Zomaarquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoezo gebrainwashed?
In de snackbar waar k werk hebben we allebei, en k proef zeker wel verschil.
Uhuh, want van koffie ga je niet aan de schijt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:23 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die elke dag van die vieze zoete rommel drinkenEn daarna lekker aan de schijt.
Leer koffie te drinken, zwervers.
Neequote:Op dinsdag 1 september 2009 11:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Uhuh, want van koffie ga je niet aan de schijt.
Pauper, je kunt het niet betalen. Good stuff needs a price.quote:
Ik proef werkelijk geen verschil tussen redbull en de budget varianten ervan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:48 schreef W00fer het volgende:
[..]
Pauper, je kunt het niet betalen. Good stuff needs a price.
Ja alleen paupers drinken energydrink en die hebben schijt aan het milieuquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:26 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Grootste klacht over de RedBull-drinkers.
Ruim aub die blikjes op. Gooi ze thuis in de vuilnisbak.
Ik zie overal in de berm RedBull-blikjes.
Correct.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
Golden Power kan even goed tippen (Zo niet is lekkerder) als Red Bull.
BURNquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:09 schreef Xaverius1337 het volgende:
[ afbeelding ]
drink dit maar als je wakker wil blijven
Waar is die burn zooi te koop. Had laatst daarvan zo hersluitbaar blikje gekocht bij de super de boer maar zo blikje was wel 2+ euroquote:
Keertje gedaan, maar ik ging naar bed om 05:00, wou wel slapen, was 07:00 al weer klaar wakker en geneens moe, door die blik monster energiequote:Op dinsdag 1 september 2009 18:39 schreef kurk_droog het volgende:
monster is pas goed voor je maag
Dronk dat keer voor stappen. De schoonmaker van de kwibus heeft het de volgende dag geweten ook...of kwam het door het bier?? Nja, flinke kotsvlek
Ik dronk het in Hongarijequote:Op woensdag 2 september 2009 00:28 schreef loonytik het volgende:
[..]
Waar is die burn zooi te koop. Had laatst daarvan zo hersluitbaar blikje gekocht bij de super de boer maar zo blikje was wel 2+ euroSmaak vond ik wel lekker anders als normale energy dranken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |