abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72272272
Ik ben midden in de nacht gaan joggen. Toen ik het laatste stukje lopend aflegde werd ik aangehouden door de politie.

Ik heb me gelegitimeerd, verteld waar ik vandaan kom en waar ik naar toe ga, waarom ik het zo laat doe, of ik vaker in aanraking ben gekomen, wat ik in het dagelijkse leven doe enz enz

Op dat moment heb ik gewoon overal netjes antwoord op gegeven omdat ik snel naar huis wou zonder
gezeik.

Misschien allemaal heel normaal, maar voor mij was mijn dag gevoelsmatig toch wel verpest.

Ik vraag me nu af of ik het bij een volgende aanhouding anders zou doen.

Hebben jullie tips om de politie het leven (dmv bepaalde rechten/plichten) zuur te maken, zonder dat het al te grote gevolgen heeft voor mij?

Denk hierbij ook aan kleine dingen als ''de agenten ook om hun legitimatie vragen'' (wat ze verplicht zijn)
  zondag 30 augustus 2009 @ 01:28:31 #2
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_72272296
Dit is geen aanhouding, maar staande houding. Hoef je niet op te antwoorden dit soort vragen.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_72272300
Midden in de nacht gaan joggen? dan zou mijn hartslag na 5 seconden al op 180 zitten.... moet er niet aan denken.
  zondag 30 augustus 2009 @ 01:29:33 #4
224532 Taxidude
Waar wil jij heen?
pi_72272309
Gewoon rennen
pi_72272330
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:28 schreef Waaghals het volgende:
Dit is geen aanhouding, maar staande houding. Hoef je niet op te antwoorden dit soort vragen.
maar ze kunnen me wel meenemen naar het bureau als ze willen dacht ik?

of moeten ze hiervoor een geldige reden hebben?
  Trouwste user 2022 zondag 30 augustus 2009 @ 01:31:15 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_72272332
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:26 schreef Fok_Fok het volgende:
Ik ben midden in de nacht gaan joggen.
Verder alles ok ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 30 augustus 2009 @ 01:31:44 #7
259788 Bakkerbier
Overactief, Irritant, Kansloos
pi_72272341
Tijdens de ondervraging eissen naar de wc te mogen "omdat je het niet meer kan houden"

Claimen hardhorend te zijn en op elke vraag reageren met "WAT?!"

Het heft in eigen handen nemen door zelf kritische vragen te gaan stellen zoals "Vanaf welk bureau zijn jullie afkomstig?" "Hoelang zijn jullie in dienst?" "Welke wet geeft jullie het recht dit te doen?" etc.
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
pi_72272346
Waarom zou je de politie dwars willen gaan zitten? Blijkbaar was er een melding dat er iets in de buurt gebeurd was en probeerde ze de dader te vinden. En wat wil jij gaan doen, de boel een beetje ophouden. En dan zeker straks gaan zeuren dat de boeven nooit gepakt worden..
  zondag 30 augustus 2009 @ 01:31:58 #9
179534 Waaghals
pi_72272347
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:31 schreef Fok_Fok het volgende:

[..]

dan moet je verdacht zijn van het plegen van een strafbaar feit
  zondag 30 augustus 2009 @ 01:32:18 #10
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_72272353
wie gaat er dan ook midden in de nacht joggen? zeker ook met een bivak muts op een een breekijzer in de hand ( Nordic joggen )

ik zou dat ook raar vinden.

maar goed, als je een beetje serieus antwoord op de vragen is er niks aan de hand, ga je een beetje lopen zeiken enzo dan bestaat de kans dat je nacht wel degelijk verpest wordt. mischien hadden ze wel melding gekregen van buurtbewoners dat er iemand verdacht aan het wegrennen was ofzo
pi_72272356
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:28 schreef jollieboer1 het volgende:
Midden in de nacht gaan joggen? dan zou mijn hartslag na 5 seconden al op 180 zitten.... moet er niet aan denken.
haha ja, de agenten vonden dat ook vreemd

maar ik vind het persoonlijk niet echt relevant (in de zin van verdacht)
  PR/Manusje van alles zondag 30 augustus 2009 @ 01:32:54 #12
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72272357
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:31 schreef Fok_Fok het volgende:

[..]

Nee joh ze mogen iedereen zomaar meenemen.

als jij midden in de nacht aan het joggen bent hebben ze een legitieme reden om je staande te houden en naar je personalia te vragen zodat ze je na kunnen kijken. Gewoon rustig antwoord geven op de normale vragen en dan is er niets aan de hand. Als je moeilijk of bijdehand gaat lopen doen maak je het jezelf alleen maar lastig.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 30 augustus 2009 @ 01:34:44 #13
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_72272383
Dude, wtf?

Allereerst: je bent pas aangehouden op het moment dat ze je meenemen. Jij bent in dit geval staande gehouden. Zit verschil in. Agenten hebben inderdaad een legitimatieplicht, net als elke burger vanaf veertien jaar die heeft. Dus zij mogen altijd om jouw legitimatie vragen, als zij dat nodig achten.

En weet jij veel, het kan toch zijn dat er een half uur daarvoor ingebroken is in je buurt en de politie op hun hoede is? Dat ze iedereen die midden in de nacht over straat loopt om legitimatie vragen ivm die inbraak oid?

En sowieso... Iemand die midden in de nacht gaat hardlopen... Als agent zou ik je ook staande houden.

En al had de politie geen enkele aanleiding je staande te houden en verveelde ze zich... Deal with it. Ze hebben die rechten, daar kun jij niks aan doen, je moet ze in dit geval gehoorzamen, al ben je het ermee oneens, punt. Of je wilt of niet.

Dus nu wil je de politie door mazen in de wet het leven zuur maken? Want... Jij moest je legitimeren toen je midden in de nacht aan het hardlopen was. Nee, erg logisch.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_72272392
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:32 schreef Under_Score het volgende:
wie gaat er dan ook midden in de nacht joggen? zeker ook met een bivak muts op een een breekijzer in de hand ( Nordic joggen )

ik zou dat ook raar vinden.

maar goed, als je een beetje serieus antwoord op de vragen is er niks aan de hand, ga je een beetje lopen zeiken enzo dan bestaat de kans dat je nacht wel degelijk verpest wordt. mischien hadden ze wel melding gekregen van buurtbewoners dat er iemand verdacht aan het wegrennen was ofzo
maargoed, het is toch niet relevant dat ze dat raar vinden?

maar waar ik meer mee zit: mogen ze je meenemen naar het bureau als je geen antwoord geeft in mijn geval
voor zover ik weet doe ik alles binnen de wet

dat het voor iemand raar is, is niet relevant naar mijn mening
pi_72272404
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:32 schreef Fok_Fok het volgende:
Nee, midden in de nacht door een woonwijk rennen is inderdaad niet verdacht..
  PR/Manusje van alles zondag 30 augustus 2009 @ 01:37:00 #16
Toezicht is gezond!
pi_72272417
Ze hebben mij wel eens staande gehouden toen ik over een afgelegen industrieterrein fietste. Echt aan de rand van de stad zonder kroegen in de buurt of zo. Het is gewoon verdacht als je daar midden in de nacht rondfiets loopt of hangt. Je geeft je ID ze checken het even na, of je toevallig niet gezocht wordt of al enige ervaring hebt met de politie en als dat niet het geval is mag je gewoon weer gaan.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  zondag 30 augustus 2009 @ 01:37:12 #17
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_72272420
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:35 schreef Fok_Fok het volgende:
maar waar ik meer mee zit: mogen ze je meenemen naar het bureau als je geen antwoord geeft in mijn geval
Ja. Als jij weigert je personalia te geven mogen ze je meenemen.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
  zondag 30 augustus 2009 @ 01:37:23 #18
179534 Waaghals
pi_72272424
quote:

[..]

Ik heb je al eerder gezegd, dat je bij een staande houding niet verplicht bent om te antwoorden.
Als ze je willen meenemen moet je aangehouden worden voor een strafbaar feit.
pi_72272427
Wat zijn je redenen dan om 's nachts te joggen?
  zondag 30 augustus 2009 @ 01:37:43 #20
259788 Bakkerbier
pi_72272430
Ik schijn weer de enige te zijn die netjes doet wat me in de OP word opgedragen.
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
pi_72272434
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:36 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Nee, midden in de nacht door een woonwijk rennen is inderdaad niet verdacht..
het is binnen de wet

ik ben trouwens gaan lopen toen ik de woonwijk binnenkwam
pi_72272444
Niet je ID laten zien zonder reden, en als ze je arresteren, zsm advocaat bellen.
pi_72272449
quote:

[..]

Als ze je ergens van verdenken kunnen ze je meenemen ja. En als je geen antwoord op hun vragen wil geven helpt dat natuurlijk niet echt. En wat jij wel en niet relevant vindt, is dan weer niet relevant
pi_72272459
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:37 schreef Fok_Fok het volgende:

[..]

het is binnen de wet

ik ben trouwens gaan lopen toen ik de woonwijk binnenkwam
Ja, vast. Maar dan kan het nog wel verdacht zijn...
pi_72272492
Kankersjonnie

Je moet ff legitimeren, legt uit wat je doet en mag zonder gedoe weer verder lopen, en dan wil je het de 'politie zuur maken'.

Je bent niet eens aangehouden, wie weet was er wel iemand verkracht daarvoor en deden ze gewoon even een onderzoekje. Als je nu geblinddoekt afgevoerd was had je recht van spreken, nu zit je gewoon kansloos een manier te zoeken om de politie dwars te zitten, 'want het is de popo jweetzz'
pi_72272506
Waaaarom zou je gaan lopen gallen, het is nou eenmaal raar/verdacht dat je midden in de nacht door een woonwijk rent DOEN ze een keer wat is het WEER niet goed sjeez

Als je hierdoor al je dag laat verpesten
pi_72272517
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:37 schreef LeNick het volgende:
Wat zijn je redenen dan om 's nachts te joggen?
hyperventilatie

na een uurtje joggen kan ik alsnog een paar uurtjes slapen, anders wordt het de hele nacht wakker blijven

maar helaas gaat de topic een totaal andere kant op, ik zal dan ook niet meer overal op reageren

daar ik vraag om rechten en plichten in zo'n geval
pi_72272545
ik vraag dus om rechten en plichten in zo'n geval

kan een mod alle off topic berichten even verwijderen aub
pi_72272557
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:32 schreef Fok_Fok het volgende:

[..]

haha ja, de agenten vonden dat ook vreemd

dat is het juist wel degelijk... je bent niet voor niets staande gehouden.

Je had moeten vragen waarom ze je staande hebben gehouden.
gratis tip voor de volgende keer dat je 's nachts gaat joggen
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 30 augustus 2009 @ 01:50:11 #30
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_72272617
Als je je al gaat voorbereiden om ze te zieken hoop ik dat ze je een knuppel in je nek leggen, maar dat ben ik. Gewoon geen antwoord geven kan ook natuurlijk.
pi_72272644
ik ben niet aangehouden tijdens het joggen, dus ze hebben me niet aangehouden voor het joggen

toen ik in de woonwijk aankwam ben ik gaan lopen, ik ben dus tijdens het lopen aangehouden

ok het is duidelijk dat niemand het met me eens is

maar dat is geen reden om om mijn rechten en plichten heen te draaien
  PR/Manusje van alles zondag 30 augustus 2009 @ 01:56:03 #32
Toezicht is gezond!
pi_72272702
je rechten: je bek houden
je plichten: je identificatie tonen
pi_72272706
quote:
wie gaat er dan ook midden in de nacht joggen?
Even een rondje voor het slapen, dat is toch niet zo raar?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_72272737
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:50 schreef Nobu het volgende:
Als je je al gaat voorbereiden om ze te zieken hoop ik dat ze je een knuppel in je nek leggen, maar dat ben ik. Gewoon geen antwoord geven kan ook natuurlijk.
dus je hoopt dat ze een knuppel in mn nek leggen als ik een beroep doe op mijn rechten en plichten, ok dat is jou mening

maargoed daar probeer ik dus duidelijkheid over te verschaffen

op welke rechten en plichten kan ik een beroep doen, zonder dat het al te grote gevolgen voor mij heeft
pi_72272752
quote:
zeker ook met een bivak muts op een een breekijzer in de hand ( Nordic joggen )
Proest beeldscherm vol met bier

"Nordic joggen "
pi_72272763
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het tonen van je identificatie verplicht stellen staat gelijk aan slavernij. Niemand heeft het recht om identificatie te eisen van een individu. De aardbol is niet méér van de één dan van de ander.
pi_72272789
quote:
zwijgen maakt je meer verdacht dan overal netjes op antwoorden

daar zit ik niet op te wachten

volgens mij had ik dat al duidelijk verwoordt
pi_72272794
quote:
Is dat nou wel zo?

Afaik mogen ze niet "zomaar" je ID vragen en moet daar wel een reden voor zijn. In het geval van TS vind ik het twijfelachtig of gewoon op straat lopen een geldige reden is. Lijkt mij niet eerlijk gezegd...
pi_72272806
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 02:03 schreef Repeat het volgende:

[..]

Is dat nou wel zo?

Afaik mogen ze niet "zomaar" je ID vragen en moet daar wel een reden voor zijn. In het geval van TS vind ik het twijfelachtig of gewoon op straat lopen een geldige reden is. Lijkt mij niet eerlijk gezegd...
Weleens van identificatieplicht gehoord?
Hebben we pas paar jaartjes hoor
pi_72272812
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 02:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Weleens van identificatieplicht gehoord?
Hebben we pas paar jaartjes hoor
Ja vriend, maar ze mogen niet zomaar zonder reden je ID vragen.

Is pas een paar jaartjes hoor
  zondag 30 augustus 2009 @ 02:07:55 #41
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_72272837
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 02:01 schreef KaasEindbaas het volgende:

[..]

Het tonen van je identificatie verplicht stellen staat gelijk aan slavernij. Niemand heeft het recht om identificatie te eisen van een individu. De aardbol is niet méér van de één dan van de ander.
Hebben jullie nou ook al internet in dat kraakpand?
pi_72272839
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:31 schreef Bakkerbier het volgende:
Tijdens de ondervraging eissen naar de wc te mogen "omdat je het niet meer kan houden"

Claimen hardhorend te zijn en op elke vraag reageren met "WAT?!"

Het heft in eigen handen nemen door zelf kritische vragen te gaan stellen zoals "Vanaf welk bureau zijn jullie afkomstig?" "Hoelang zijn jullie in dienst?" "Welke wet geeft jullie het recht dit te doen?" etc.
thanks, je bent de enige die antwoord geeft op mijn vraag
  PR/Manusje van alles zondag 30 augustus 2009 @ 02:08:36 #43
Toezicht is gezond!
pi_72272848
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 02:03 schreef Fok_Fok het volgende:

[..]

zwijgen maakt je meer verdacht dan overal netjes op antwoorden

daar zit ik niet op te wachten

volgens mij had ik dat al duidelijk verwoordt
jezus man wat wil je nou?
  PR/Manusje van alles zondag 30 augustus 2009 @ 02:09:06 #44
Toezicht is gezond!
pi_72272859
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 02:07 schreef Fok_Fok het volgende:

[..]

heel slim bijdehand gaan doen hoop dat ze je meenemen gewoon omdat het kan
  PR/Manusje van alles zondag 30 augustus 2009 @ 02:09:35 #45
Toezicht is gezond!
pi_72272864
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 02:03 schreef Repeat het volgende:

[..]

Is dat nou wel zo?

als je 's nachts door een woonwijk rent? joh ik zou het je ook vragen. Wat je aan het doen bent.
pi_72272898
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 02:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

ik heb niet gezegd dat ik wat aan deze tips heb en dat ik ze ga gebruiken

ik waardeer het alleen dat hij on topic reageert
pi_72272906
quote:

[..]

idd.

"U mag zometeen naar het toilet. Maar wel nadat we u aangehouden hebben en meegenomen hebben naar het bureau"
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_72272910
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 02:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

jezus man wat wil je nou?
dat heb ik al gezegd:

een beroep doen op bepaalde rechten/plichten, zonder dat het al te grote gevolgen heeft voor mij
pi_72272911
quote:

[..]

als je 's nachts door een woonwijk rent? joh ik zou het je ook vragen. Wat je aan het doen bent.
TS liep.
pi_72272942
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 02:13 schreef bas-beest het volgende:

[..]

idd.

"U mag zometeen naar het toilet. Maar wel nadat we u aangehouden hebben en meegenomen hebben naar het bureau"
ik heb niet gezegd dat ik wat aan deze tips heb en dat ik ze ga gebruiken

ik waardeer het alleen dat hij on topic reageert
  PR/Manusje van alles zondag 30 augustus 2009 @ 02:18:50 #51
Toezicht is gezond!
pi_72272955
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 02:13 schreef Fok_Fok het volgende:

[..]

dat heb ik al gezegd:

een beroep doen op bepaalde rechten/plichten, zonder dat het al te grote gevolgen heeft voor mij
ja sure het is een recht om bijdehand te gaan lopen doen....
  zondag 30 augustus 2009 @ 02:20:21 #52
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_72272968
quote:

[..]

Je mag ook lezen he.
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:51 schreef Fok_Fok het volgende:
ik ben niet aangehouden tijdens het joggen, dus ze hebben me niet aangehouden voor het joggen

toen ik in de woonwijk aankwam ben ik gaan lopen, ik ben dus tijdens het lopen aangehouden
Ik zou in zo'n geval minimaal vragen om waarom ik staande wordt gehouden. Verder gewoon normaal antwoorden en vragen stellen over alles wat je onduidelijk is.

Vind je de reden van staandehouding/ID tonen onterecht zorg je dat je de namen van de agenten weet en dien je een klacht tegen ze in.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_72273021
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 02:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

ja sure het is een recht om bijdehand te gaan lopen doen....
ik heb nergens vermeld op welke recht/plicht ik een beroep ga doen

dus wat is bijdehand?
  zondag 30 augustus 2009 @ 02:28:40 #54
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_72273042
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 02:25 schreef Fok_Fok het volgende:

[..]

ik heb nergens vermeld op welke recht/plicht ik een beroep ga doen

dus wat is bijdehand?
quote:
Hebben jullie tips om de politie het leven (dmv bepaalde rechten/plichten) zuur te maken, zonder dat het al te grote gevolgen heeft voor mij?
  zondag 30 augustus 2009 @ 02:29:08 #55
259788 Bakkerbier
pi_72273049
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 02:07 schreef Fok_Fok het volgende:

[..]

ja merkte ik ook al. Blijkbaar is dat ook al niet meer normaal tegenwoordig Ik dwaal af van de echte fokkers
pi_72273071
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 02:20 schreef TallMan het volgende:

[..]

Je mag ook lezen he.
[..]

Ik zou in zo'n geval minimaal vragen om waarom ik staande wordt gehouden. Verder gewoon normaal antwoorden en vragen stellen over alles wat je onduidelijk is.

Vind je de reden van staandehouding/ID tonen onterecht zorg je dat je de namen van de agenten weet en dien je een klacht tegen ze in.
duidelijk, bedankt voor de tips
pi_72273095
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze hebben mij wel eens staande gehouden toen ik over een afgelegen industrieterrein fietste. Echt aan de rand van de stad zonder kroegen in de buurt of zo. Het is gewoon verdacht als je daar midden in de nacht rondfiets loopt of hangt. Je geeft je ID ze checken het even na, of je toevallig niet gezocht wordt of al enige ervaring hebt met de politie en als dat niet het geval is mag je gewoon weer gaan.
alleen bij een overtreding ben je verplicht je ID te geven.(toonplicht)
zodat ze hem op de juiste naam uitschrijven
Jij doelt op draagplicht zoals die in België geldt.
pi_72273105
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 02:28 schreef Nobu het volgende:

[..]

[..]

''door middel van rechten en plichten''

zolang ik binnen mijn rechten en plichten handel ben ik naar mijn mening niet bijdehand

dat het op agenten als bijdehand kan overkomen is voor mij niet relevant, zolang ik maar binnen mijn rechten en plichten handel
pi_72274268
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:31 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom zou je de politie dwars willen gaan zitten? Blijkbaar was er een melding dat er iets in de buurt gebeurd was en probeerde ze de dader te vinden. En wat wil jij gaan doen, de boel een beetje ophouden. En dan zeker straks gaan zeuren dat de boeven nooit gepakt worden..
dat dus
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zondag 30 augustus 2009 @ 09:33:56 #60
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72274289
"Ehhhh.... Polska?"
Intelligent, but fucked up.
pi_72274351
Volgende keer gewoon de andere kant op rennen, laat die dikke ambtenaren maar achter je aan komen rennen
  zondag 30 augustus 2009 @ 12:10:10 #62
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_72276342
Weer zo een die denkt leuk te zijn door niet mee te werken met de politie. Is dat een nieuwe trend of zo? Alsof een agent je zomaar voor de lol staande houd.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_72276581
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 02:05 schreef Repeat het volgende:

[..]

Ja vriend, maar ze mogen niet zomaar zonder reden je ID vragen.

Is pas een paar jaartjes hoor
Wat is het nut dan dat we altijd met dat ding op zak lopen
pi_72278137
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je moet het ding kunnen tonen als daarom wordt gevraagd. En dat gaat alleen als je het bij je hebt.
pi_72278178
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 02:34 schreef Fok_Fok het volgende:

[..]

''door middel van rechten en plichten''

zolang ik binnen mijn rechten en plichten handel ben ik naar mijn mening niet bijdehand

dat het op agenten als bijdehand kan overkomen is voor mij niet relevant, zolang ik maar binnen mijn rechten en plichten handel
Dan ben je dus juist wel bijdehand bezig en er zijn agenten die niet compleet achterlijk zijn en dat doorkrijgen, waarna ze zelf AL hun rechten en plichten zullen gaan uitvoeren tot in den treure
  zondag 30 augustus 2009 @ 14:28:50 #66
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_72279758
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Omdat jij ineens zomaar getuige kan zijn, die moeten ook ID kunnen laten zien. Tonen moet als er een reden voor is. Of er een reden voor gaat zijn weet je niet van tevoren. Daarom moet je hem bij hebben, voor het geval er zich een reden voordoet.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_72280972
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:10 schreef karr-1 het volgende:
Weer zo een die denkt leuk te zijn door niet mee te werken met de politie. Is dat een nieuwe trend of zo? Alsof een agent je zomaar voor de lol staande houd.
ja, dat doen ze uit verveling
pi_72286981
quote:
Dit, al was het maar preventief. Ik vind het prima dat de politie vragen stelt aan mensen die midden in de nacht door woonwijken rennen, zelfs als me dat af en toe een paar minuten van mijn tijd zou kunnen kosten.
pi_72287185
quote:
Precies mijn punt. Had het zelf niet beter kunnen verwoorden
pi_72288178
Vraag ze of ze ook zo stoer waren in Hoek van Holland toen ze niet in de meerderheid waren...
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_72289500
- De agenten vragen om zich te legitimeren omdat je twijfelt of het wel echte agenten zijn, ze zijn het verplicht. Wanneer de agenten zich legitimeren vragen of je hun gegevens mag opschrijven om het de volgende dag op bureau te controleren of het echte agenten waren.

- Indien je tijdens het auto rijden bent aangehouden en je krijgt de vraag; Heb je gedronken? Gewoon antwoorden met ja, achteraf vertellen dat je cola hebt gedronken

- Vraag hoeveel ze verdienen omdat je ook agent wilt worden, als ze er serieus op antwoord: Daar kom ik mijn bed niet eens voor uit!

- En verder, laat in de avond joggen is heerlijk
ne okuyon, bokmu var?
pi_72289544
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:31 schreef tong80 het volgende:

[..]

Verder alles ok ?

jij fokt midden in de nacht
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:23:15 #73
691 luciano
ondertitelloos
pi_72291069
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:59 schreef Neuralnet het volgende:
Vraag ze of ze ook zo stoer waren in Hoek van Holland toen ze niet in de meerderheid waren...
En JIJ vindt het dus STOER om met 100+ man 4 agenten in te sluiten ???

Jammer van die verspilde kogels die ze in de lucht hebben geschoten zeg ik met deze nieuwe trend agentjes pesten.
Volgende keer gebruiken om er meer dan 1 naar het hiernamaals te jagen ....

3 nieuwe incidenten sinds HvH alweer. 2 in Rotterdam waarbij geschoten is ( helaas 1 keer alleen in de lucht , verdachte nog spoorloos )
En op schiphol waarbij de marechaussee ook even de wapens trok... jammer dat die tasjesdieven toen stopten en zich overgaven , ERG jammer vind ik dat ............

IK hoop dat DEZE trend zich voort gaat zetten eindelijk op straat,
MEER het politiewapen trekken, en MEER schieten , GERICHT ......... kijken wie dat het langste volhoudt : die zgn " hooligans " of " agentjespesters " of de politie ......
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:53:07 #74
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_72293904
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, dat doen ze uit verveling
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:57:05 #75
97186 Rosbief