abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72272249
Ik ben even benieuwd naar jullie mening over het volgende. Ik heb bij Ibood een bestelling geplaatst, die zij eeb week later wilde bezorgen, dit via UPS. Omdat ik op vakantie was zijn de 3 afleverpogingen mislukt. Ibood heeft UPS gevraagd het pakket weer retour afzender te laten komen. Hierna volgende mailwisseling

---
Je vraag:
Bestelling X is geprobeerd af te leveren door UPS, echter tijdens de drie
pogingen was ik niet thuis. In jullie FAQ staat dat ik het pakket opnieuw kan
laten afleveren als ik ups.com bezoek. Na contact met UPS krijg ik te horen
dat het pakket niet opnieuw wordt afgeleverd maar teruggestuurd wordt naar de
verzender, dit op jullie verzoek). Dit schiet niet op. Hoe krijg ik mijn
pakket nu snel in mijn bezit?

---
From: Klantenservice iBOOD.com <Klantenservice@iBOOD.com>
Sent: Friday, August 21, 2009 8:56:33 AM

Geachte heer X,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Spijtig genoeg verzenden wij teruggekomen
producten niet nogmaals door naar de klant. Dit is de reden waarom wij het
aankoopbedrag crediteren.

Wij kunnen hierbij bevestigen dat het bedrag inmiddels naar uw rekeningnummer
is overgemaakt. Dit betekent dat u het bedrag binnen 5 of maximaal 10
werkdagen op uw rekening kan verwachten.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd

Mocht u nog vragen hebben over deze of andere bestellingen, dan kunt u de
meest gestelde vragen doorlezen of contact met ons opnemen via het
contactformulier op www.ibood.com..

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice iBOOD.com

---
TSPO schreef:

> Uw onderstaande antwoord strookt niet met de verzendpolicy van ibood. Tevens
> wordt deze "regeling" niet in de algemene voorwaarden of op andere plaatsen
> vermeld. Ibood heeft mede hierdoor geen enkel recht om de koopovereenkomst te
> ontbinden.
>
> Graag zie ik het product binnen 5 werkdagen geleverd.
>
> Bij voorbaat dank.
>
> Verzendpolicy
> Wat gebeurt er met de bezorging van mijn pakket als ik niet thuis ben?
> Als er niemand aanwezig is op het moment dat je bestelling wordt aangeboden op
> het afleveradres dan zal de UPS een briefje in je bus achter met daarop een
> telefoonnummer. Wanneer je de UPS via dit telefoonnummer belt, dan kun je met
> hen een afspraak maken om het pakket opnieuw te laten bezorgen op eeh tijdstip
> waarop je wel aanwezig bent.

---
From: Klantenservice iBOOD.com <Klantenservice@iBOOD.com>
Sent: Saturday, August 29, 2009 10:31:28 AM

Geachte X

Hartelijk dank voor uw email. Helaas is het voor ons niet mogelijk uw pakket
opnieuw te versturen indien dit naar ons retour komt. Inmiddels hebben wij het
door u betaalde aankoopbedrag reeds retour gestort op uw rekeningnummer.

Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met
klantenservice@ibood.com.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice iBOOD.com
---

Ik vind het nogal raar. Ibood wil het pakket niet opnieuw afleveren en stort mijn geld terug. 1. Ik heb mijn bestelling niet, ik bestel dit niet voor niets. 2. Ibood verkoopt minder, het lijkt me dat een bedrijf geld wil verdienen. Wat vinden jullie hiervan?
  PR/Manusje van alles zondag 30 augustus 2009 @ 01:27:58 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72272287
Tja dan bestel je het toch opnieuw?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_72272303
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat is een beetje lastig bij Ibood.
pi_72272310
Je had ze wel even mogen zeggen dat je op vakantie ging. Ik vind het niet gek dat ze het na drie pogingen opgeven - ze weten dat als het niet geleverd wordt, jij je geld gaat terugvragen. Die grap heeft ze nu zo'n 10-20 euro gekost, waarom zouden ze het risico nemen dat jij ze weer voor niets aan de deur laat staan?
pi_72272311
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ibood verkoopt iedere dag een ander product
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  PR/Manusje van alles zondag 30 augustus 2009 @ 01:30:36 #6
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72272322
Nou dan bestel je het ergens anders
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 30 augustus 2009 @ 01:36:05 #7
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_72272401
zou voor mij reden genoeg zijn om het product bij de concurrent te bestellen, en dan hopen dat die zich wel aan zijn eigen policy houdt.

en wat DVR zegt.
pi_72273224
Ik vind het opzich best netjes dat ze gewoon het geld retour sturen..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 30 augustus 2009 @ 04:24:04 #9
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_72273731
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 02:46 schreef Skv het volgende:
pi_72276606
Je bestelt iets terwijl je weet dat je het niet in ontvangst kan nemen. Wat doe je moeilijk zeikei.
pi_72277763
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 02:46 schreef Skv het volgende:
Dit
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:24 schreef r3gi3boy het volgende:
Je bestelt iets terwijl je weet dat je het niet in ontvangst kan nemen. Wat doe je moeilijk zeikei.
En VOORAL dit.

Als je weet dat je op vakantie gaat laat je dat weten en vraag je een andere leverdatum of laat je het bij een vriend bezorgen..
Beneath the gold, bitter steel
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 augustus 2009 @ 13:16:57 #12
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72277838
Of TS thuis was of niet doet niet terzake volgens de eigen policy van ibood. TS, afhankelijk van wat het is zou ik het er denk ik toch niet bij laten zitten. Ze hebben gewoon leveringsplicht.
pi_72278734
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Of TS thuis was of niet doet niet terzake volgens de eigen policy van ibood. TS, afhankelijk van wat het is zou ik het er denk ik toch niet bij laten zitten. Ze hebben gewoon leveringsplicht.
nee maar het gaat om het klaagmoraal dat de bovenhand heeft in de houding van TS. Zelf een fout maken en dan gaan zeuren en de fout bij de ander zoeken.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 augustus 2009 @ 13:52:02 #14
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72278779
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:50 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

nee maar het gaat om het klaagmoraal dat de bovenhand heeft in de houding van TS. Zelf een fout maken en dan gaan zeuren en de fout bij de ander zoeken.
Hij maakt geen fout en de leverancier wel. Dat is juist het hele punt helder licht.
pi_72278904
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze hebben gewoon leveringsplicht.
Die zijn ze met drie pogingen ruimschoots nagekomen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 augustus 2009 @ 13:58:07 #16
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72278932
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:56 schreef dvr het volgende:

[..]

Die zijn ze met drie pogingen ruimschoots nagekomen.
Niet volgens hun eigen policy.
pi_72280493
Ik zou hier zeker achteraan gaan. TS staat volledig in zijn rechts volgens de voorwaarden.

Ik weet niet wanneer UPS levert, maar het zou me niet verbazen als dat uitsluitend onder kantoortijden is... dan KAN je het niet eens aanpakken, al zou je het willen...
pi_72287326
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:54 schreef Xcalibur het volgende:
Ik zou hier zeker achteraan gaan. TS staat volledig in zijn rechts volgens de voorwaarden.

[...]
Hoe dan?
Hoewel TS gelijk heeft met zijn punt als dit in de algemene voorwaarden staat, vind ik wel dat hij er zelf ook wat aan had kunnen doen om dit probleem te voorkomen. Bijvoorbeeld door contact op te nemen met iBood door een andere leveringsafspraak te maken of een adres van een vriend/familielid door te geven.
Waarom heeft TS dit niet gedaan dan?
pi_72287492
iBOOD stelt dat je een briefje met een telefoonnummer krijgt zodat je iets anders kan regelen.
Dat is vooraf bekend, dus daar kan TS vanuit gaan.

iBOOD houdt zich hier niet aan en laat het retourneren. Het probleem ligt hier dus duidelijk niet bij TS maar bij iBOOD. Waarom zij zich niet aan hun eigen leveringsvoorwaarden houden is een raadsel, maar zeker niet het probleem van TS. Waarom zij niet opnieuw willen leveren is ook hoogst onduidelijk, het kost ze omzet tenslotte...

Op een andere dag bestellen is natuurlijk geen optie bij iBOOD...
pi_72287553
Reden dat ik mijn afwezigheid niet vantevoren heb aangekondigd is vanwege het feit dat de levertijd op moment van bestellen niet bekend is. Eerdere ervaringen waren 2-3 weken, nu binnen 1 week. Hiernaast ben ik gewend dat mijn pakket bij de sigarenboer in de straat wordt afgeleverd als ik er niet ben. (meer dan de helft van mijn pakketten pik ik daar op).

Ik snap vooral niet wat het belang van ibood hier is, zij lopen omzet mis. En het lijkt mij dat er vaker pakketten 3x niet bezorgd kunnen worden, gezien de UPS elke dag op dezelfde tijdstippen bezorgt.

@ r3gi3boy en wat anderen: een fout maken door afwezigheid niet aan te kondigen? Ibood is geen vandaag besteld morgen voor 1700 bezorgd oid. En blij zijn dat ik m'n geld terug krijgt, het zou er nog bij moeten komen dat ik m'n geld kwijt ben als ik een pakket niet kan aannemen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 augustus 2009 @ 19:23:48 #21
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72288976
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:32 schreef Locusta het volgende:

[..]

Hoe dan?
Nou eh... zo
quote:
Hoewel TS gelijk heeft met zijn punt als dit in de algemene voorwaarden staat,
quote:
vind ik wel dat hij er zelf ook wat aan had kunnen doen om dit probleem te voorkomen. Bijvoorbeeld door contact op te nemen met iBood door een andere leveringsafspraak te maken of een adres van een vriend/familielid door te geven.
Waarom heeft TS dit niet gedaan dan?
Heb je de OP wel gelezen?
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:25 schreef TSPO het volgende:
> Graag zie ik het product binnen 5 werkdagen geleverd.
pi_72315488
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou eh... zo
Ik reageerde op de post van Xcalibur
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Heb je de OP wel gelezen?
Euh ja..... dat TS dacht dat hij het pakket alsnog een 4e keer kon laten bezorgen na terugkomst, wil niet zeggen dat voorkomen beter is dan genezen, m.a.w.: in plaats van er van uit gaan dat UPS 3/4 keer zijn pakket aanbiedt, had hij op voorhand een ander afleveradres op kunnen geven. Dan had hij deze situatie waarschijnlijk niet gehad. Wat ik net dus ook al zei.
pi_72315964
Ibood is de grootste baggersite die er is. Van klantenservice hebben ze nog nooit gehoord.
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:47:01 #24
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_72316615
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:05 schreef Locusta het volgende:

[..]

Ik reageerde op de post van Xcalibur
[..]

Euh ja..... dat TS dacht dat hij het pakket alsnog een 4e keer kon laten bezorgen na terugkomst, wil niet zeggen dat voorkomen beter is dan genezen, m.a.w.: in plaats van er van uit gaan dat UPS 3/4 keer zijn pakket aanbiedt, had hij op voorhand een ander afleveradres op kunnen geven. Dan had hij deze situatie waarschijnlijk niet gehad. Wat ik net dus ook al zei.
Maar volgens de voorwaarden van IBOOD komt UPS dus geen 3/4 keer, maar 1x en als je niet thuis bent nog een keer op afspraak na telefonisch contact

Daarnaast kon IBOOD schijnbaar ook vooraf geen leverdatum noemen. Hoe wil je dan bepalen wat het andere afleveradres moet worden

TS staat in deze in zijn recht, en kan nakoming eisen. Wel lastig bij IBOOD denk ik. Wellicht is het product al doorverkocht ofzo.

@TS, wat was het eigenlijk?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:53:32 #25
65960 sanger
pi_72316820
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:22 schreef kikoooooo het volgende:
Ibood is de grootste baggersite die er is. Van klantenservice hebben ze nog nooit gehoord.
Ik heb er zelf nooit problemen gehad. En er is een aantal keer iets bij de buren afgeleverd.
pi_72317031
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:47 schreef sanger het volgende:
TS staat in deze in zijn recht, en kan nakoming eisen. Wel lastig bij IBOOD denk ik. Wellicht is het product al doorverkocht ofzo.
Dat is niet het probleem van TS, maar van iBOOD
pi_72317183
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:53 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik heb er zelf nooit problemen gehad. En er is een aantal keer iets bij de buren afgeleverd.
Ik heb maandenlang achter een TV van 900 euro aangezeten, en het boeide ze geen ene kanker waar mijn geld of mijn TV was.

Klantenservice van niks.
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:15:20 #28
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_72317401
klinkt me ook niet echt als een betrouwbare leverancier. is het een soort verkapte marktplaats ofzo?
pi_72317466
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:47 schreef sanger het volgende:
Maar volgens de voorwaarden van IBOOD komt UPS dus geen 3/4 keer, maar 1x en als je niet thuis bent nog een keer op afspraak na telefonisch contact
Zo heeft TS dat niet in de OP beschreven (zie eerste mailtje), daar staat 3 keer aangeboden en daarna telefonisch contact. Ik zie inderdaad dat de voorwaarden het niet over een specifiek aantal keren heeft, maar dan gaat alsnog mijn reactie hieronder m.b.t. op.
quote:
Daarnaast kon IBOOD schijnbaar ook vooraf geen leverdatum noemen. Hoe wil je dan bepalen wat het andere afleveradres moet worden
Maar als je toch een bestelling doet (vlak?) voor je vakantie (er vanuit gaande dat hij minstens een week weg is), dan kan hij hier toch rekening mee houden? Over het algemeen versturen (web)shops wel binnen een week en dus makkelijk vooraf te bepalen en rekening mee te houden
pi_72324341
TS staat volledig in zijn recht, in tegenstelling tot wat velen hierboven beweren dat TS het zelf heeft veroorzaakt. Als iBOOD aangeeft dat het één keer wordt aangeboden, en dat er daarna een afspraak kan worden gemaakt voor bezorging opnieuw, maakt het toch niet uit dat TS er niet is? Het is het probleem van iBOOD.
  dinsdag 1 september 2009 @ 07:28:28 #31
65960 sanger
pi_72331316
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:17 schreef Locusta het volgende:

[..]

Zo heeft TS dat niet in de OP beschreven (zie eerste mailtje), daar staat 3 keer aangeboden en daarna telefonisch contact. Ik zie inderdaad dat de voorwaarden het niet over een specifiek aantal keren heeft, maar dan gaat alsnog mijn reactie hieronder m.b.t. op.
De voorwaarden hebben het wel over een specifiek aantal keer. Namelijk 1x en daarna op afspraak. Het is dus niet zoals jij schetst dat TS maar verwacht dat ze langs blijven komen. Hij weet zelfs dondersgoed dat hij na de eerste mislukte bezorgpoging UPS kan bellen om op afspraak te bezorgen.
quote:
Maar als je toch een bestelling doet (vlak?) voor je vakantie (er vanuit gaande dat hij minstens een week weg is), dan kan hij hier toch rekening mee houden? Over het algemeen versturen (web)shops wel binnen een week en dus makkelijk vooraf te bepalen en rekening mee te houden
Ben ik met je eens. Maar de ervaring van TS was dat het gemiddeld 3-4 weken duurde dacht ik. Staat ook ergens in het topic.

Daarnaast was het helemaal geen probleem geweest als IBOOD volgens hun eigen voorwaarden had gehandeld. Dan had TS nu UPS kunnen bellen en een afspraak kunnen maken.
  dinsdag 1 september 2009 @ 07:28:41 #32
65960 sanger
pi_72331317
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:01 schreef Xcalibur het volgende:

[..]

Dat is niet het probleem van TS, maar van iBOOD
Ja inderdaad
pi_72331937
Ik snap overigens niet waar het idee van veel mensen hier vandaan komt dat dit aan TS zou liggen
  dinsdag 1 september 2009 @ 08:49:35 #34
65960 sanger
pi_72332030
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 08:42 schreef Xcalibur het volgende:
Ik snap overigens niet waar het idee van veel mensen hier vandaan komt dat dit aan TS zou liggen
Waarschijnlijk omdat TS wat besteld terwijl hij de week erna niet thuis was. Bij IBOOD kan dat helaas soms niet anders
pi_72332714
De meeste mensen zijn tijdens kantooruren niet thuis, dus dan haal je het later op op het postkantoor ofzo... ik zie het probleem niet zo

TS: wat ga je nu doen?
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:27:18 #36
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_72342874
schijnbaar hadden ze het nooit naar het postkantoor gebracht, maar dus na de 3e bezorgpoging gewoon retour gestuurd.
pi_72343029
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:27 schreef Under_Score het volgende:
schijnbaar hadden ze het nooit naar het postkantoor gebracht, maar dus na de 3e bezorgpoging gewoon retour gestuurd.
Het is UPS lul. Dat had je misschien begrepen als je het topic had gelezen.
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:44:07 #38
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_72343346
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:32 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Het is UPS lul. Dat had je misschien begrepen als je het topic had gelezen.
ja dus? al hadden ze het met DHL verstuurd. het probleem is dus dat IBOOD bij het retour krijgen va het object deze niet alsnog uit wil leveren aan de klant. dit tegen hun eigen policy in. dat UPS het object retour doet is begrijpelijk, dat na 3 keer een mislukte bezorging de boel terug gaat dat is hun policy en verder niet echt relevant. wat IBOOD hiermee doet wel.
pi_72343347
Zoals zovelen werk ik 40 uur per week. Inclusief reistijden dus nooit overdag thuis. En bestel toch graag online. Vervolgens dus altijd briefjes in de bus van (soms zelfs boze) chauffeurs die iets poogden te bestellen.

Vervolgens blijf ik eens een dag thuis, na het eerste briefje, komen ze de tweede, beloofde dag, niet langs. Dag drie de volgende constructie bedacht - briefje op de deur met verzoek bij de buren te brengen. Kom ik thuis, staat de bestelling in de gang, top dus. Maar, wat was er gebeurd? Buuf zag chauffeur briefje schrijven en vroeg, moet 't pakje niet even naar haar toe? Nee, dat mocht niet. Dus buuf beetje nijdig, zo van, waarom zo dwars, verzoek hangt aan de deur nota bene! Nee, mocht niet. Buuf deur van mijn huis open gedaan en gezegd, kom maar op met pakje dan! En dat, mocht wel...

Enfin, soms, hoe hard je het probeert, lukt het niet je pakje thuisbezorgd te krijgen dus
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:47:59 #40
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_72343460
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
Zoals zovelen werk ik 40 uur per week. Inclusief reistijden dus nooit overdag thuis. En bestel toch graag online. Vervolgens dus altijd briefjes in de bus van (soms zelfs boze) chauffeurs die iets poogden te bestellen.

Vervolgens blijf ik eens een dag thuis, na het eerste briefje, komen ze de tweede, beloofde dag, niet langs. Dag drie de volgende constructie bedacht - briefje op de deur met verzoek bij de buren te brengen. Kom ik thuis, staat de bestelling in de gang, top dus. Maar, wat was er gebeurd? Buuf zag chauffeur briefje schrijven en vroeg, moet 't pakje niet even naar haar toe? Nee, dat mocht niet. Dus buuf beetje nijdig, zo van, waarom zo dwars, verzoek hangt aan de deur nota bene! Nee, mocht niet. Buuf deur van mijn huis open gedaan en gezegd, kom maar op met pakje dan! En dat, mocht wel...

Enfin, soms, hoe hard je het probeert, lukt het niet je pakje thuisbezorgd te krijgen dus
ja, heb ook wel is zo`n super chaggerijn aan de deur gehad. 1 keer kort aanbellen. ben je bij de bel zijn ze al bijna weer bij de bus. zeg je er wat van snauwen ze je af. ook een keer een maand op een pakje zitten wachten, bleek het bij de buren te staan. was de chauffeur 'vergeten' een briefje ervan bij mij in de bus te doen. ook raar dat de buurvrouw niks zegt maar goed.

gelukkig ben ik overdag vaak thuis en weet ik deze bezorgster hoe laat ze komt. en deze is gelukkig wel een stuk vrolijker/vriendelijker.
pi_72343547
Njah, opmerkingen als 'wees dan thuis als je iets besteld hebt' heb ik al zo vaak gehoord. Terwijl als je dan keer thuis bent, ze een keer besluiten niet te komen of de winkel verzend het op een ander moment ofzo. Doen we dus niet meer.

Owjah, buuf had gezegd dat ie niet zo moest zeuren, omdat ik zijn bezorg salaris aan het verdienen ben
Top hoor, zo'n buuf
pi_72344022
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:44 schreef Under_Score het volgende:

[..]

ja dus? al hadden ze het met DHL verstuurd. het probleem is dus dat IBOOD bij het retour krijgen va het object deze niet alsnog uit wil leveren aan de klant. dit tegen hun eigen policy in. dat UPS het object retour doet is begrijpelijk, dat na 3 keer een mislukte bezorging de boel terug gaat dat is hun policy en verder niet echt relevant. wat IBOOD hiermee doet wel.
UPS heeft NIETs te maken met het postkantoor
  dinsdag 1 september 2009 @ 16:19:35 #43
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_72344459
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:06 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

heb jij mijn vorige post wel eens in combinatie met de poster ervoor gelezen? volgens mij niet.

het stukje dus dat excalibur poste, en mijn reactie daarop.
  dinsdag 1 september 2009 @ 23:02:53 #44
65960 sanger
pi_72357555
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:06 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

DHL ook niet. Wat is je punt?

UPS had gewoon, conform voorwaarden van IBOOD, na de eerste mislukte levering een briefje moeten achterlaten met telefoonnummer waarop TS een afspraak had kunnen maken om alsnog de bezorging te laten doen.

Dat UPS en IBOOD dat niet doen is niet TS zijn schuld.
pi_72365938
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:30 schreef Xcalibur het volgende:
De meeste mensen zijn tijdens kantooruren niet thuis, dus dan haal je het later op op het postkantoor ofzo... ik zie het probleem niet zo

TS: wat ga je nu doen?
Geld staat inmiddels terug op mijn rekening. Ik heb hierna een klacht gestuurd naar ibood, met o.a. de mededeling dat ze 'ns over dit beleid moeten nadenken en dat dit een aantal klanten heeft gekost (ik en enkele bekenden van me).

Overigens heb ik bij pricex.nu ook een negatieve ervaring gehad (jaartje terug). bestelling geplaatst en met ideal betaald. Volgende dag kreeg ik een mail dat het artikel toch was uitverkocht (geen koppeling bestelsysteem-voorraadinformartie). Hierna ook geld terug gestuurd. Dit vind ik niet zorgvuldig, maar niet zo vervelend als ibood.

Bij 1dayfly nooit problemen gehad, dus ik bestel voortaan alleen daar.
pi_72385791
Ik ben veel thuis (werk op bepaalde uren) en kom ook vaak de postbode tegen met pakjes voor andere buren, bied dan aan om het pakje aan te nemen en vraag of ze even een briefje schrijven dat het pakje bij mij is afgeleverd (huisnummer op briefje) na mijn werk 's middags probeer ik gewoon even of ze thuis zijn en geef het dan af.

Laatste keer kwam ik gelijktijdig met de buurman thuis,gezegd dat op briefje zou staan dat er bij mij een pakje afgegeven was en dat ik het zo kwam brengen, 1 minuut later was het afgegeven.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')