Ik ben even benieuwd naar jullie mening over het volgende. Ik heb bij Ibood een bestelling geplaatst, die zij eeb week later wilde bezorgen, dit via UPS. Omdat ik op vakantie was zijn de 3 afleverpogingen mislukt. Ibood heeft UPS gevraagd het pakket weer retour afzender te laten komen. Hierna volgende mailwisseling
---
Je vraag:
Bestelling X is geprobeerd af te leveren door UPS, echter tijdens de drie
pogingen was ik niet thuis. In jullie FAQ staat dat ik het pakket opnieuw kan
laten afleveren als ik ups.com bezoek. Na contact met UPS krijg ik te horen
dat het pakket niet opnieuw wordt afgeleverd maar teruggestuurd wordt naar de
verzender, dit op jullie verzoek). Dit schiet niet op. Hoe krijg ik mijn
pakket nu snel in mijn bezit?
---
From: Klantenservice iBOOD.com <Klantenservice@iBOOD.com>
Sent: Friday, August 21, 2009 8:56:33 AM
Geachte heer X,
Hartelijk dank voor uw e-mail. Spijtig genoeg verzenden wij teruggekomen
producten niet nogmaals door naar de klant. Dit is de reden waarom wij het
aankoopbedrag crediteren.
Wij kunnen hierbij bevestigen dat het bedrag inmiddels naar uw rekeningnummer
is overgemaakt. Dit betekent dat u het bedrag binnen 5 of maximaal 10
werkdagen op uw rekening kan verwachten.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
Mocht u nog vragen hebben over deze of andere bestellingen, dan kunt u de
meest gestelde vragen doorlezen of contact met ons opnemen via het
contactformulier op
www.ibood.com..
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice iBOOD.com
---
TSPO schreef:
> Uw onderstaande antwoord strookt niet met de verzendpolicy van ibood. Tevens
> wordt deze "regeling" niet in de algemene voorwaarden of op andere plaatsen
> vermeld. Ibood heeft mede hierdoor geen enkel recht om de koopovereenkomst te
> ontbinden.
>
> Graag zie ik het product binnen 5 werkdagen geleverd.
>
> Bij voorbaat dank.
>
> Verzendpolicy
> Wat gebeurt er met de bezorging van mijn pakket als ik niet thuis ben?
> Als er niemand aanwezig is op het moment dat je bestelling wordt aangeboden op
> het afleveradres dan zal de UPS een briefje in je bus achter met daarop een
> telefoonnummer. Wanneer je de UPS via dit telefoonnummer belt, dan kun je met
> hen een afspraak maken om het pakket opnieuw te laten bezorgen op eeh tijdstip
> waarop je wel aanwezig bent.
---
From: Klantenservice iBOOD.com <Klantenservice@iBOOD.com>
Sent: Saturday, August 29, 2009 10:31:28 AM
Geachte X
Hartelijk dank voor uw email. Helaas is het voor ons niet mogelijk uw pakket
opnieuw te versturen indien dit naar ons retour komt. Inmiddels hebben wij het
door u betaalde aankoopbedrag reeds retour gestort op uw rekeningnummer.
Onze excuses voor het ongemak.
Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met
klantenservice@ibood.com.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice iBOOD.com
---
Ik vind het nogal raar. Ibood wil het pakket niet opnieuw afleveren en stort mijn geld terug. 1. Ik heb mijn bestelling niet, ik bestel dit niet voor niets. 2. Ibood verkoopt minder, het lijkt me dat een bedrijf geld wil verdienen. Wat vinden jullie hiervan?