quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:55 schreef KaasEindbaas het volgende:
Vraag het Nikolai Tesla. Hij beweerde een manier een te hebben om de Aarde letterlijk te kunnen splijten.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt daarmee nooit goede dingen van plan zijn
Denk je dat hij een metro in New York gaat kapen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:02 schreef SpecialK het volgende:
Verdomme, oversight. Wat ga je nu weer voor vervelende kwajongens streken uithalen. Vertel het mij (wellicht in PM) zodat ik nu al eventueel put-opties kan aanschaffen.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:02 schreef SpecialK het volgende:
Verdomme, oversight. Wat ga je nu weer voor vervelende kwajongens streken uithalen. Vertel het mij (wellicht in PM) zodat ik nu al eventueel put-opties kan aanschaffen.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:03 schreef TeringHenkie het volgende:
Denk je dat hij een metro in New York gaat kapen?
Buig er een van dik koperdraad, steek de ene kant in de grond en monteer er aan de andere kant een bliksemafleider op.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:40 schreef Oversight het volgende:
Hoe zou je dit effect op een simpele manier kunnen versterken, of zelfs richten, met behulp van huis-tuin-en keukengereedschap ?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:24 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Buig er een van dik koperdraad, steek de ene kant in de grond en monteer er aan de andere kant een bliksemafleider op.
De R4DS is al jaren oud. Het staat op 10.000en websites. Kortom, het is niet bepaald verborgen kennis. Wel verboden op fok.quote:Op zondag 30 augustus 2009 09:15 schreef Iblis het volgende:
De RFID-zapper is al een 3 jaar oud concept, en berust op de werking van de chip. Het verhaal heeft op Tweakers gestaan, is op TV gekomen, Heise heeft er dacht ik aandacht aan besteed, het is op Wikipedia te vinden, kortom, het is niet bepaald verborgen kennis.
Of ik het er mee eens ben is irrelevant. Ik geef alleen aan dat het niet zo slim is.quote:Op zondag 30 augustus 2009 09:21 schreef Iblis het volgende:
Dat valt onder modchips, dit niet. Als je het er niet mee eens bent dan mag je het in FB aankaarten of aan een admin vragen.
Eigenlijk gewoon heel veel aan elektronische zooi die mensen bij zich dragen, inclusief wellicht pacemakers.quote:Op zondag 30 augustus 2009 09:28 schreef Iblis het volgende:
Hier wordt ’m vooral vertelt hoe het concept werkt en dat hij het nooit op 2 meter afstand werkend gaat krijgen doordat de sterkte van het veld te zeer afneemt. Maakt hij het veld zo groot dat het wel werkt, dan kan hij waarschijnlijk ook telefoons en videocamera's gaan vergoeden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |