Dat dus. Dat staat er normaal gesproken niet op als het goed is.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:27 schreef Rekkie het volgende:
Ja einde dienstverband (datum)
In heel veel gevallen staat het er wel op, maar staat er geen datum achter.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:38 schreef fespo het volgende:
bedankt.
karr-1 wat bedoel je precies, lijkt mij vrij logisch dat er geen einde dienstverband op een loonstrookje staat als je niet stopt.
Vaak is er wel een regel voor, maar staat er geen datum achter of gewoon de datum waarop je contract stopt als je een tijdelijk contract hebt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:38 schreef fespo het volgende:
bedankt.
karr-1 wat bedoel je precies, lijkt mij vrij logisch dat er geen einde dienstverband op een loonstrookje staat als je niet stopt.
Je was me net voorquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In heel veel gevallen staat het er wel op, maar staat er geen datum achter.
Tenzij je ontslag hebt genomen/gekregen of een dienstverband hebt voor een bepaalde tijd.
bij mij staat mn pensioendatum ingevuld op die plek.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In heel veel gevallen staat het er wel op, maar staat er geen datum achter.
Tenzij je ontslag hebt genomen/gekregen of een dienstverband hebt voor een bepaalde tijd.
Bijzonderquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:02 schreef capricia het volgende:
[..]
bij mij staat mn pensioendatum ingevuld op die plek.
Dan gaan ze er blijkbaar van uit dat je op die datum stoptquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:02 schreef capricia het volgende:
[..]
bij mij staat mn pensioendatum ingevuld op die plek.
Kijk en daarin verschillen wij, want ik doe wel onderzoek en ik weet dat het geen 'hij' is en dat ze in 1973 geboren is naar alle waarschijnlijkheidquote:Op zondag 30 augustus 2009 09:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Niet als hij binnenkort met pensioen gaat
Niet zozeer hoor. Dat is de enige te bepalen datum die je kan vaststellen. Sommige pakketten is het een verplicht veldquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 09:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kijk en daarin verschillen wij, want ik doe wel onderzoek en ik weet dat het geen 'hij' is en dat ze in 1973 geboren is naar alle waarschijnlijkheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |