abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 januari 2000 @ 12:58:00 #1
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_247258
Zo'n bus is toch veel te klein! Dat is volgens mij echt niet vier maanden uit te houden. Ik snap niet hoe ze dat bij SBS6 hebben verzonnen. In mijn ogen is dit een programma dat ze even senl in elkaar geflanst hebben. Ze hebben in een soort vergadering van een uurtje snel zonder nadenken alle regels verzonnen en bepaald dat de deelnemers in een bus moeten verblijven. Je moet volgens mij best wel gestoord zijn om daar dan aan mee te gaan doen.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  maandag 24 januari 2000 @ 14:44:00 #2
272 R@b
No-nonsens
pi_247259
De Bus is NIET verzonnen door SBS6, maar John de Mol productions. En dat zijn dezelfde die Big-Brother hebbeb gemaakt. Het lijkt me ook niet in een uurtje in elkaar geflanst, want het is een project wat heel veel voorbereiding vergt.
Je moet alle locaties van De Bus regelen
De Bus moet voorzien worden door alle electronica
Er moet een grote site gebouwd worden om te chatten met de deelnemers en live beelden

Kortom er is veel geld mee gemoeid, er is dus heus wel over nagedacht

SBS6 heeft hier niets aan verzonnen, ze laten alleen het programma maken door John de Mol en betalen de rekening

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  Admin maandag 24 januari 2000 @ 21:52:00 #3
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_247260
You said it all!

Ook al kan ik me voorstellen dat je van de bus een beetje een Peppi & Kokkie - gevoel krijgt. In The Making Of... lijkt het af en toe alsof de redactieleden zomaar wat kandidaten dmv natte-vingerwerk uitkiezen.
Maar JdM kennende...

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Redactie Frontpage maandag 24 januari 2000 @ 23:56:00 #4
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_247261
Waarom een bus ?
Tja... een huis kan niet rjden

Gegroet,
Djeez

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 26 januari 2000 @ 23:52:00 #5
374 beelzebub
master of disaster
pi_247262
Waarom niet een klein vliegtuigje dat overal kan landen, moeten ze spelletjes doen, en de verliezers/afvallers moeten maar op eigen gelegenheid de thuisreis zien te regelen. (Of voor altijd gedoemd om daar te blijven)
  zaterdag 29 januari 2000 @ 15:16:00 #6
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_247263
Of die worden gewoon naar buiten gegooid. En dan maar hopen dat er nog genoeg ruimte was in het budget voor een parachute.
  Redactie Frontpage zondag 30 januari 2000 @ 04:41:00 #7
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_247264
Anders hangen ze hen wel net achter de straalmotoren

Gegroet,
Djeez

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_247265
quote:
op 01-29-2000 om 03:16 PM schreef risk one het volgende:
Of die worden gewoon naar buiten gegooid. En dan maar hopen dat er nog genoeg ruimte was in het budget voor een parachute.

En zoiets teken ik op uit de text van een forumleider ?? Die kan ik dus niet meer serieus nemen op enkele na.

Blijft zich verbazen
  donderdag 3 februari 2000 @ 15:17:00 #9
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_247266
quote:
op 02-01-2000 om 05:32 PM schreef Kierewiet! het volgende:
En zoiets teken ik op uit de text van een forumleider ?? Die kan ik dus niet meer serieus nemen op enkele na.

Nou ja, het is in ieder geval humaner dan een helicopter met schietstoel

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')