Dat jij dat wil betekent nog niet dat het zo is. Die festivals die je noemt hebben meer bezoekers, meer historie, meer sfeer, en minder pillenslikkende messentrekkertsquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:48 schreef Ritmo het volgende:
Lekkere reclame dit voor ML, die beginjaren.Genoeg terug geblikt, beelden van nu graag.
Dit is toch wel groter dan Lowlands en Pinkpop aan het worden zeg, volgend jaar ben ik erbij.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat jij dat wil betekent nog niet dat het zo is. Die festivals die je noemt hebben meer bezoekers, meer historie, meer sfeer, en minder pillenslikkende messentrekkerts
Sowieso wat 'inhalen'? Het zijn alledrie festivals met 3 aparte doelgroepen, waarom zou het dan een 'wedstrijd' moeten zijn? Vergelijk het dan met Dance Valley ofzo. Oh dat ging ook overigens ook prima toch met kamperen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]Sure. Heeft niets te maken met wat ik wil, kijk de beelden nou maar. Meer dan 60.000 bezoekers, maak er 2 of 3 dagen van en je haalt die andere festivals in.
Wel top van BNN ja, wat dat betreft is het sowieso hard achteruit gegaan met (live) muziek op TV. Pinkpop was vroeger bijna geheel live op TV te volgen, dat is ook veel minder geworden allemaalquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:06 schreef Ritmo het volgende:
Ja ok, dat ben ik met je eens. Maar toch is het jammer dat alleen BNN er 2 uurtjes aandacht aan besteedt omdat de VPRO etc. dit niet politiek correct vinden.
Maar goed, leuk te zien dit.
Helemaal live? 3 dagen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel top van BNN ja, wat dat betreft is het sowieso hard achteruit gegaan met (live) muziek op TV. Pinkpop was vroeger bijna geheel live op TV te volgen, dat is ook veel minder geworden allemaal
Rock am Ring is vergelijkbaar in Duitsland dat zie je alleen 's nachts.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel top van BNN ja, wat dat betreft is het sowieso hard achteruit gegaan met (live) muziek op TV. Pinkpop was vroeger bijna geheel live op TV te volgen, dat is ook veel minder geworden allemaal
Rock am Ring zenden ze wel degelijk een hoop van uit, in de Rockpalast uitzendingen. Niet tijdens, maar na het festival.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rock am Ring is vergelijkbaar in Duitsland dat zie je alleen 's nachts.
Werchter zie je in een samenvatting laat op de avond net als Glanstubarry.
In Nederland lopen we voor.
Of het nu BNN VPRO of VPRO is we zien de grote festivals
Rockpalast staat bij mijn favorieten Al derig jaar top.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rock am Ring zenden ze wel degelijk een hoop van uit, in de Rockpalast uitzendingen. Niet tijdens, maar na het festival.
Ik open zelden topics.quote:
heeft alles te maken met rechten tegenwoordig... veel bands willen dat niet meer... ook omdat de concerten inkomsten bron steeds belangrijker wordt... uitzonderingen daargelaten (snow patrol op pinkpop!)quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |