Nou ja ergens snap ik wel dat het voor anderen vies klef klinkt. Maar ik vond het gewoon zo superlief.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is vast een "you had to be there" moment geweest
ik houd ook niet van dat kleffe gedoequote:Op zondag 30 augustus 2009 17:02 schreef Steve het volgende:
Ik vind geklef en kleffe mensen in het openbaar sowieso niks.![]()
Maar good for you Eustace.
* geeft Yuri een kleffe zoen *quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik houd ook niet van dat kleffe gedoe
vooruit van jou mag hetquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
* geeft Yuri een kleffe zoen *
Goedemorgen allemaal![]()
Nah, ik vind het schattig.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:00 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nou ja ergens snap ik wel dat het voor anderen vies klef klinkt. Maar ik vond het gewoon zo superlief.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:47 schreef Ang3l het volgende:
TWF?! Het is 16:46!
Ik word echt serieus pas net wakker...... heb de klok rond geslapen.
Dat was niet de bedoeling.....
Ik heb nog nooit in mijn bijna 31 jaar tellende leven drugs gebruikt (Op alcohol en nootmuskaat na)..quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ahh the good old days.
![]()
what heb je gisteren allemaal uitgespookt? toch geen GHB?
dank jequote:
ohja mij niet uitnodigen voor de BBQ maar wel vragen of ik de rommel opruimquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank je![]()
Ik moet de rotzzooi van de BBQ opruimen, kom je even helpen. Wat kunnen een stel nichten toch een troep maken met eten
kwist niet dat nootmuskaat ook een drug is.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn bijna 31 jaar tellende leven drugs gebruikt (Op alcohol en nootmuskaat na)..
Dan zou TMM het in mijn glas hebben moeten gooien
had je nog de juiste wijnen in huis gehaald? u know queens love their wines!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank je![]()
Ik moet de rotzzooi van de BBQ opruimen, kom je even helpen. Wat kunnen een stel nichten toch een troep maken met eten
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kwist niet dat nootmuskaat ook een drug is.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn bijna 31 jaar tellende leven drugs gebruikt (Op alcohol en nootmuskaat na)..
Dan zou TMM het in mijn glas hebben moeten gooien
.....................quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had je nog de juiste wijnen in huis gehaald? u know queens love their wines!![]()
dus zo te horen een geslaagd feestjequote:Op zondag 30 augustus 2009 18:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
he Mieke ik weet wel wat van wijn he
er liggen wel heel veel lege flessen op het balkon
wat ordinair weerquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus zo te horen een geslaagd feestje![]()
en nog wat lekkers aan de haak geslagen?
wat braaf weerquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waren alleen vrienden en we hadden geen zin o meer uit te gaan na de nacht te voren, dus alleen zuipen en praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |