waarom dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:43 schreef Xiance het volgende:
ik moest HHHEEEEEELLLL hard lachen... in de trein
vanwege die snikkel postquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom dan?![]()
wat voor telefoon heb je eigenlijk?
dat zijn leuke spele dingetjes! alleen zijn mijn vingers te groot voor dat toetsenbord, das wel kut.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
vanwege die snikkel post
ik heb een HTC Kaiser, bij het normale volk bekend als de HTC Tytn 2 of MDA Vario 3
worstenvingersquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat zijn leuke spele dingetjes! alleen zijn mijn vingers te groot voor dat toetsenbord, das wel kut.
Nog laat gemaakt gisteren?
worstenvingers? ech niequote:Op zondag 30 augustus 2009 14:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
worstenvingers
nee ik lag om 0100 in bed, vanmorgen weer hardlopen
veel plezier!quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:59 schreef Xiance het volgende:
doeg dames
zuster Helena Maria Is in Amsterdam!
dat waren we allemaalquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
worstenvingers? ech nie![]()
![]()
das sportief!ik doe dat ook bijna elke ochtend. (de laatste week niet echt, geen zin
)
dus niet met Joey mee naar huis gegaan. En je was nog wel horny.
kan toch ook prima met el pais ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
veel plezier!![]()
o ja, als je langs de Grasshopper komt, neem ff blauwe vloei mee. Ik heb hier niet meer.
quote:
quote:
dat was toch echt iemand andersquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en je hebt daar niets meegedaan? Als dat geen club was, wat voor tent was dat dan?
you should've played the field instead of texting.maar was wel grappig.
past het dan nog wel in je mutsje ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:33 schreef mike_hunt het volgende:
het kutte van net je haren te hebben gewassen is dat het pluist and shit. het zit altijd beter als je het een paar dagen niet wast.![]()
Ja, ik laat het lang groeien.![]()
eustace had sex in de treinquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:08 schreef Eustace. het volgende:
Ik had nog beloofd verslag te doen, maar ik was in slaap gevallen.
Het was supertof! Elkaar getroffen in Groningen en ergens in zo'n 1e klas hokje gaan zitten met z'n tweeën. Uiteindelijk komen twee meisjes van het kaliber Miep & Colinda bij ons zitten. Ik heb ze weggejaagd met harde boemboemschreeuw muziek.Rest van de reis ging prima.
Toen waren we in Amsterdam! We wisten beiden 0,0 van Amsterdam dus we hebben eerst maar wat onwennig rondgelopen en alles mooi zitten vinden. Uiteindelijk hebben we, met behulp van mijn mobiel, onszelf maar naar de Kalvestraat gebracht waar we een fucking huge mofo Rituals winkel zagen.Daar van alles uit zitten proberen.
Ook leuk van Amsterdam was dat we daar gewoon hand in hand durfden te lopen (nja meer dat hij dat daar durfde, ik durf dat overal wel), en we nog ergens voor een of andere gaywinkel hebben staan zoenen.
Ik had hem ook bijna zover gekregen om voor het oog van een verknipte Jezusgroupie te gaan zoenen. Om een uur of 13.45 (?) hadden we Amsterdam wel gezien. Toen gingen we naar Utrecht voor een Starbucks koffietje.
Toen het daar druk was toch maar doorgegaan naar Den Haag. Daar hebben we het Binnenhof en zo gezien, en hebben daar romantisch avondgegeten bij de Subway. We deelden zelfs ons broodje.
Toen hebben we onze weg vervolgd naar de Albert Heijn en kochten een grote fles rose. Toen heb ik nog mijn ex moeten bellen om te vragen welke tramding naar Scheveningen gaat.
Uiteindelijk vonden we het en vonden we het vet wauwie mooi en zo. Eerst zijn we bovenop de stijger gaan lopen, waar we nog paar foto's van onszelf hebben gemaakt (komen later), en hebben daar geproost. We hebben nog Titaniclike staan zoenen.
(Hij met zijn voeten op de railing van die stijger, ik achter hem staan en zijn handen in die van mij, hij hoofd gedraaid en mij zoenend
). Daarna zijn we het strand op gegaan en zijn we eerst maar wat gaan zitten. De rose, overgegoten in onze Spa-flesjes, ging er in als water. Na een tijdje kreeg hij traantjes in zijn ogen, en ik zo van 'wat is er?
'. En toen, toen, toen, toen zei hij dat hij gewoon zo gelukkig met mij is en dat nooit meer kwijt wil.
![]()
![]()
(Ja, dat vinden zelfs jullie vertederend, geef maar toe). Toen heb ik hem ongegeneerd midden op het strand zitten troosten en knuffelen. Wat later zoenen werd. Wat later debiele wannabe modelfoto's van elkaar maken werd. Wat later vrij tipsy dansen op het strand werd. Je begrijpt het al, we maakten helemaal de blits.
Toen terug gegaan met de metro richting Den Haag CS. Daar nog twee kleine flesjes rose gekocht.We zaten in de trein in de coupe met een of ander Libelle lezend pittig mokkel. Maar we hadden geen last van haar. We knuffelden en deden dingen naar hartelust. En toen moest hij weer weg.
![]()
Noot: intieme danwel not suitable for your eyes info is achtergehouden.
fijn dat jullie zo (van elkaar) genoten hebben!quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:08 schreef Eustace. het volgende:
Het was supertof! Elkaar getroffen in Groningen en ergens in zo'n 1e klas hokje gaan zitten met z'n tweeën. Uiteindelijk komen twee meisjes van het kaliber Miep & Colinda bij ons zitten. Ik heb ze weggejaagd met harde boemboemschreeuw muziek.Rest van de reis ging prima.
Toen waren we in Amsterdam! We wisten beiden 0,0 van Amsterdam dus we hebben eerst maar wat onwennig rondgelopen en alles mooi zitten vinden. Uiteindelijk hebben we, met behulp van mijn mobiel, onszelf maar naar de Kalvestraat gebracht waar we een fucking huge mofo Rituals winkel zagen.Daar van alles uit zitten proberen.
Ook leuk van Amsterdam was dat we daar gewoon hand in hand durfden te lopen (nja meer dat hij dat daar durfde, ik durf dat overal wel), en we nog ergens voor een of andere gaywinkel hebben staan zoenen.
Ik had hem ook bijna zover gekregen om voor het oog van een verknipte Jezusgroupie te gaan zoenen. Om een uur of 13.45 (?) hadden we Amsterdam wel gezien. Toen gingen we naar Utrecht voor een Starbucks koffietje.
Toen het daar druk was toch maar doorgegaan naar Den Haag. Daar hebben we het Binnenhof en zo gezien, en hebben daar romantisch avondgegeten bij de Subway. We deelden zelfs ons broodje.
Toen hebben we onze weg vervolgd naar de Albert Heijn en kochten een grote fles rose. Toen heb ik nog mijn ex moeten bellen om te vragen welke tramding naar Scheveningen gaat.
Uiteindelijk vonden we het en vonden we het vet wauwie mooi en zo. Eerst zijn we bovenop de stijger gaan lopen, waar we nog paar foto's van onszelf hebben gemaakt (komen later), en hebben daar geproost. We hebben nog Titaniclike staan zoenen.
(Hij met zijn voeten op de railing van die stijger, ik achter hem staan en zijn handen in die van mij, hij hoofd gedraaid en mij zoenend
). Daarna zijn we het strand op gegaan en zijn we eerst maar wat gaan zitten. De rose, overgegoten in onze Spa-flesjes, ging er in als water. Na een tijdje kreeg hij traantjes in zijn ogen, en ik zo van 'wat is er?
'. En toen, toen, toen, toen zei hij dat hij gewoon zo gelukkig met mij is en dat nooit meer kwijt wil.
![]()
![]()
(Ja, dat vinden zelfs jullie vertederend, geef maar toe). Toen heb ik hem ongegeneerd midden op het strand zitten troosten en knuffelen. Wat later zoenen werd. Wat later debiele wannabe modelfoto's van elkaar maken werd. Wat later vrij tipsy dansen op het strand werd. Je begrijpt het al, we maakten helemaal de blits.
Toen terug gegaan met de metro richting Den Haag CS. Daar nog twee kleine flesjes rose gekocht.We zaten in de trein in de coupe met een of ander Libelle lezend pittig mokkel. Maar we hadden geen last van haar. We knuffelden en deden dingen naar hartelust. En toen moest hij weer weg.
![]()
Eustace had sex in de duinen, denk ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:08 schreef Eustace. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Duinen bij Scheveningen..?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Eustace had sex in de duinen, denk ik
gadver wat klefquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:08 schreef Eustace. het volgende:
. Na een tijdje kreeg hij traantjes in zijn ogen, en ik zo van 'wat is er?'. En toen, toen, toen, toen zei hij dat hij gewoon zo gelukkig met mij is en dat nooit meer kwijt wil.
![]()
![]()
(Ja, dat vinden zelfs jullie vertederend, geef maar toe).
blowjob in de trein?quote:Noot: intieme danwel not suitable for your eyes info is achtergehouden.
Not everything it's cracked up to bequote:Op zondag 30 augustus 2009 16:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gadver wat klef
[..]
blowjob in de trein?
Is niet klef, is oprecht en lief. En nee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gadver wat klef
[..]
blowjob in de trein?
Het is vast een "you had to be there" moment geweestquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:48 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Is niet klef, is oprecht en lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |