Huup, fijn om te lezen, lekker verder zweven op je wolk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply. <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Leuke foto's van Pardoes en Pardientje:) Wij zijn ook net thuis, en ben bekaf, dat geslenter door al die straatjes en langs marktkraampjes e.d. Kwamen we eindelijk aan bij de springkussens (lees kwart voor 4) brult er door een microfoon dat ze om 4 uur de springkussen gaan laten leeglopen Weg humeur Sander Toen zijn we nog even extra lang over de kermis geslenterd
K2 is voorbij, nu het beste idee. Wat een drukke avond en ik heb ook al 45 minuten gefietst naar een vriendin om wat planten op te halen. Echt leuk, de tuin herinrichten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde" Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht! *OUD heilige*
Yppy, het kwam echt een beetje door de drukte en te weinig plan met de rest van ons gezelschap. Beetje doelloos rondgelopen. Maar idd: Maria en Storm hebben genoten!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
Dat is idd jammer Sugar, als je een beetje loopt te slenteren. Dan doe je veel minder dan je eigenlijk had kunnen doen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde" Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht! *OUD heilige*
Je kunt het onder m'n posts lezen, ik heb een topic gemaakt. Er zijn nu nog heel veel planten bijgekomen. Eerst was het allemaal saai grijs grind. Nu hebben we heel veel plantjes. Het is een echte meisjestuin. Alleen maar roze en witte en paarse bloemen.
Groene vingers heb ik niet bepaald, maar het was zo saai.