Verder hoorde ik dat je direkt berichten aan de 'bewoners' van de bus kunt sturen via internet. Betekent dit ook dat je met ze kan chatten ? Dat ze wellicht dit forum kunnen bereiken ?
Ik vind die 'making of the bus' afleveringen er nou niet echt duidelijker op worden.
O ja, als die - door de lost boys gemaakte - site van 'de bus' net zo beroerd te navigeren is als die van BB vraag ik me af waarom die lui nog steeds van die grote opdrachten krijgen, maar dit terzijde
maarja, ik geef ook alleen maar de info door die ik te horen krijg.
Dat van die 2 minuten had ik (geloof ik) van de sbs site. En dat van die berichtjes kan misschien net nieuw verzonnen zijn.
Misschien heeft SBS later pas bedacht dat "geen contact met de buitenwereld" niet te doen is, en daarom later de regels aangepast (nu al? V. deed dat pas tijdens BB)
Maar we zullen wel zien.
PS: ik vind die Making Of... uitzendingen sowieso al vaag. Ze slaan op weinig tot niks.
Gewoon een wekelijks reclamespotje van een half uur.
Hai Jim, what hebben we hier ? Het is ongelooofelijk.. Het is een bus, maar niet zomaar een bus. Het is een LANGE bus en ook een HOGE bus en er zitten mensen in en kilometers kabel.
Het is een AMAZING DISCOVERY bus !!
Tot zover mijn uitspatting over het - wat inderdaad lijkt op een - half uurtje reclame. Van mij mag er tijdens 'the making of' wel wat meer info verstrekt worden. Niemand boeit het hoeveel kilometer kabel er in de bus hangt. Wij willen info, en veel ook.
(Ik wel in ieder geval).
We zullen maar moeten afwachten tot de 13e denk ik
Gegroet,
Djeez
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |