abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zaterdag 22 januari 2000 @ 13:09:00 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_247250
Is nou eigenlijk al duidelijk hoe de 24 uur streams eruit gaan zien ?
Is er maar 1 stream of zijn er meerdere ?
Met of zonder geluid ?

Verder hoorde ik dat je direkt berichten aan de 'bewoners' van de bus kunt sturen via internet. Betekent dit ook dat je met ze kan chatten ? Dat ze wellicht dit forum kunnen bereiken ?

Ik vind die 'making of the bus' afleveringen er nou niet echt duidelijker op worden.

O ja, als die - door de lost boys gemaakte - site van 'de bus' net zo beroerd te navigeren is als die van BB vraag ik me af waarom die lui nog steeds van die grote opdrachten krijgen, maar dit terzijde

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_247251
Lees op de site van Breuls dat er stemrondes zullen komen b.v. over wie er 2 minuten mag bellen, dus kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er daadwerkelijk door de deelnemers gechat zal mogen worden (beetje krom anders), maar goed blijf zoeken naar duidelijkheid.
  Admin zaterdag 22 januari 2000 @ 15:17:00 #3
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_247252
nou je 't zegt.. dat klinkt ook niet logisch

maarja, ik geef ook alleen maar de info door die ik te horen krijg.
Dat van die 2 minuten had ik (geloof ik) van de sbs site. En dat van die berichtjes kan misschien net nieuw verzonnen zijn.
Misschien heeft SBS later pas bedacht dat "geen contact met de buitenwereld" niet te doen is, en daarom later de regels aangepast (nu al? V. deed dat pas tijdens BB)

Maar we zullen wel zien.

PS: ik vind die Making Of... uitzendingen sowieso al vaag. Ze slaan op weinig tot niks.
Gewoon een wekelijks reclamespotje van een half uur.

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 22 januari 2000 @ 18:33:00 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_247253
(lees met hevig Engels accent)

Hai Jim, what hebben we hier ? Het is ongelooofelijk.. Het is een bus, maar niet zomaar een bus. Het is een LANGE bus en ook een HOGE bus en er zitten mensen in en kilometers kabel.

Het is een AMAZING DISCOVERY bus !!

Tot zover mijn uitspatting over het - wat inderdaad lijkt op een - half uurtje reclame. Van mij mag er tijdens 'the making of' wel wat meer info verstrekt worden. Niemand boeit het hoeveel kilometer kabel er in de bus hangt. Wij willen info, en veel ook.
(Ik wel in ieder geval).

We zullen maar moeten afwachten tot de 13e denk ik

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin zaterdag 22 januari 2000 @ 21:38:00 #5
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_247254
Precies, en dat "hij gaat ECHT rijden" is nou ook wel leuk geweest.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 23 januari 2000 @ 02:36:00 #6
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_247255
En de tijdsdruk, enorm!! gigantische spanning!! alles moest op tijd klaar!! en in hele korte tijd!! Ja, we konden niet plannen!! We kunnen helemaal niet plannen!!! En afspraken daar houden we ons ook niet aan!! Daarom gaat de planning altijd mis!! Maar dat geeft niet want we betalen toch wel!! Maar daarom is het allemaal zo spannend!!! Koel he?

I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
  Redactie Frontpage zondag 23 januari 2000 @ 04:09:00 #7
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_247256
En we gaan alles beter doen dan Veronica! Want bij nader inzien was het dom dat we het aanbod om BB te mogen doen hadden afgeslagen, want het was wel een kijkcijferkanon!

Gegroet,
Djeez

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 26 januari 2000 @ 23:55:00 #8
374 beelzebub
master of disaster
pi_247257
Misschien wordt 't spannender als er een bom onder de bus wordt geplaats die afgaat als de bus langzamer als 80 gaat rijden. Ok 45 is redelijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')