En wat dacht je van al die gevaarlijke luchtgevecht moves!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:53 schreef Ploertendoder het volgende:
Zal Barahim op FOK! komen?Dan moeten we maken dat we wegkomen, voordat we allemaal een zwaard in ons aars hebben
quote:Brahim:
als ik slaag voor rijbewijs woord dit mijn auto togg
quote:Youssef:
javast kerel dat wordt jaren werken voor jouw maar maakt niet uut jaah toen ik 17 was had ik ook aleemaal loze droompjes je mot ze eerst waarmaken dan vooruit praten
quote:Brahim:
ah togg wedde ik kan betalen let op
Ja da's de echte shizzlequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:53 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
En wat dacht je van al die gevaarlijke luchtgevecht moves!
Wat een paintskills ook, hij zou een aanwinst voor Fok! zijn met zn kleurpatronen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:33 schreef mtchel112 het volgende:
[afbeelding]
wat een spellings hero
Hij gaat het echt makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:56 schreef stroopdoosch het volgende:
reactie van iemand over zijn spelfouten:
Hey, ik ken je niet maar ik vroeg me af waarom je zoveel woorden verkeerd schrijft. Wat is daar de reden van of ben je niet bewust van je talloze spellingsfouten?
Z'n antwoord:
wtf wie moet jij voorstellen wat ik kan niet goed nl typen kanker chap is die kanker toetsenboord van me e wtf moet jij nou ken je idd niet als je kogel door je kanker kop wil moet je echt zo doorgaan
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:56 schreef stroopdoosch het volgende:
reactie van iemand over zijn spelfouten:
Hey, ik ken je niet maar ik vroeg me af waarom je zoveel woorden verkeerd schrijft. Wat is daar de reden van of ben je niet bewust van je talloze spellingsfouten?
Z'n antwoord:
wtf wie moet jij voorstellen wat ik kan niet goed nl typen kanker chap is die kanker toetsenboord van me e wtf moet jij nou ken je idd niet als je kogel door je kanker kop wil moet je echt zo doorgaan
quote:Ey mang ik zal je keihard klappen met je ribbies mang jeu beng helemehl niks mangh klapgozer. Walhalla.
Wat een stoere jongens ook hequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:59 schreef D.D.W. het volgende:
gvd viesse kkleier ik stuur mijn focking broer op jou aff
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik wil hem wel een enkeltje Marokko gevenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:02 schreef mtchel112 het volgende:
dit is brahim, 17 jaar, hij is te mager maar door het liniane fonds kreeg hij een fitness abbonoment, nu kan hij tenminste net als zijn vrienden in zijn blote bast op de foto, liniane fonds helpt dit soort kinderen
al vanaf 5 euro per maand
liniane fonds: geef om DIT kind
Die jas is eigenlijk best wel pimpquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:59 schreef D.D.W. het volgende:
gvd viesse kkleier ik stuur mijn focking broer op jou aff
[ afbeelding ]
Voor carnaval wel jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die jas is eigenlijk best wel pimp![]()
Wie is dit?quote:ik play die meisje (0)
vandaag, 21:04
ewa dude jij bloodz 2?
me2 maat representing tha hood hierow!!
laturs homieee
Its close to midnight and something evils lurking in the dark
Under the moonlight you see a sight that almost stops your heart
You try to scream but terror takes the sound before you make it
You start to freeze as horror looks you right between the eyes,
Youre paralyzed
cause this is thriller, thriller night
And no ones gonna save you from the beast about strike
You know its thriller, thriller night
Youre fighting for your life inside a killer, thriller tonight
You hear the door slam and realize theres nowhere left to run
You feel the cold hand and wonder if youll ever see the sun
You close your eyes and hope that this is just imagination
But all the while you hear the creature creepin up behind
Youre out of time
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:13 schreef Maikuuul het volgende:
Alsof dat soort figuren moeten rennen voor de politie politie.
Waarschijnlijk rennen ze snel weg wanneer ze een stoere joint opstekken SKAFFA RENNEN !!!ik doe dit ook maar ik ren altijd in mijn eentje weg want ik ben altijd alleen
Ben jij soms stiekem een maat van hem ofzo?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:07 schreef mtchel112 het volgende:
meer krabbels meer krabbels meer krabbels
Ik wachtte al op de eerste moraalridderquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:17 schreef T-lecom het volgende:
Nou, nou...
Ik weet nu niet meer wie nou triester bezig is - Brahim met z'n hyves,of jullie die 'm van achter de PC zitten te pesten. Stelletje laffe internethelden.
neequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ben jij soms stiekem een maat van hem ofzo?
Dat is Emimichquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:17 schreef player-boy het volgende:
deze ook hij neemt het op voor onze uber jarno hams
http://jh-5gr.hyves.nl/
Hij is aan het gangsteren! snap dat nou!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:17 schreef J.Herrer het volgende:
Maar wanneer komt die doorgeflipte mocro nou online
vandaag niet, hij is buiten die park aant checke en die popo's slaan maatquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:17 schreef J.Herrer het volgende:
Maar wanneer komt die doorgeflipte mocro nou online
Hij gaat iedereen die hier heeft gepost bewerken met zijn bazenzwaardquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Hij zit nu te kijken wie hij eerst in elkaar gaat klappen.
as hij maar van mij zwaar spange hitler nigga afblijfquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Hij zit nu te kijken wie hij eerst in elkaar gaat klappen.
toch niet dat zwaard met die panter print?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hij gaat iedereen die hier heeft gepost bewerken met zijn bazenzwaard
jawelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:24 schreef Tahiti het volgende:
[..]
toch niet dat zwaard met die panter print?
Oosterwolde.. daar komen de echte boer'n-gangsta's vandaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:25 schreef Igen het volgende:
Dat maakt het toch wel helemáál kansloos.
Kutdorp in Friesland, jeweet
Roffa jeweetzellufquote:
hij mij matie hijs zwaar spang maatquote:
Het is besmettelijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:02 schreef mtchel112 het volgende:
... abbonoment,
quote:
quote:
ey maat hij is zwaar uber spang jahquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:43 schreef J.Herrer het volgende:
Die 'ik play die meisje' communiceert echt als een zwakzinnige nepneger (en daarmee bedoel ik geen wigger)
Whehehequote:
http://www.fakewebcam.com/quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoe heette dat programma waar je je webcam kon morphen?was toen dat pedo topic.
Ok, wie gaat hem hosselen?
Ja, logisch.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:11 schreef FixYou het volgende:
Ook zoiets:
Wanneer je op google zoekt naar Marokkaan, krijg je eerst het Wiki artikel 'Kut-Marokkaan' te zien en dan pas 'Marokkaan'
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=marokkaan&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=marokkaan&fp=9df9efe7c10466b8
Hij weet het weer te vinden hoorquote:
Ze matties hebben hem op de hoogte gebrachtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:21 schreef Fortitudo het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er is er weer een gevonden
heeft hij zich al geregistreerd op fok!?
Gelukkig heb ik alle foto's en video's gesavedquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:23 schreef player-boy het volgende:
brahim is ge neit oked... zijn kermispistooltje is niet meer....
ruflsquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alle foto's en video's gesaved
[ afbeelding ]
Die onderbroek is van de Zeeman. Die had mijn moeder ook een keer gekocht onder het mom van; "Zie je wel dat ik je ondersteun als je wat kleine dingen nodig heb".quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:08 schreef Devvie het volgende:
NIET FOKKE MET MIJ MATTIE
[ afbeelding ]
dank u, jij bent gwn de galepenjo op de stick maatquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alle foto's en video's gesaved
[ afbeelding ]
Die klik klak is vers auwequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:23 schreef player-boy het volgende:
brahim is ge neit oked... zijn kermispistooltje is niet meer....
Wat ben jij voor rat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:45 schreef Jeebus het volgende:
Wie belt "meld misdaad anoniem" ff? 0800-7000. Wie weet wordt ie wel opgepakt voor dat kermispistooltje net als deze stumps?
ik neit want het is nooit anoniemquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:45 schreef Jeebus het volgende:
Wie belt "meld misdaad anoniem" ff? 0800-7000. Wie weet wordt ie wel opgepakt voor dat kermispistooltje net als deze stumps?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:45 schreef Jeebus het volgende:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:45 schreef Jeebus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |