De backfire is zoveel sterker!quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:07 schreef Prosac het volgende:
Zo mooi zoals hij de Ajacieden terecht wijst op hun hautaine gedrag, vervolgens zelf even overdreven dat hautaine gedrag vertoond en nu dus op basis van afgelopen weekend daarmee zijn woorden uit de eerste alinea's bewezen heeft.![]()
Je loopt een paar dagen achter?quote:
Zijn er inmiddels al meer hier die deze film hebben gezien? Ik vond hem megavet.quote:
Doe je de groeten aan mijn ouders?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:12 schreef RayMania het volgende:
Morgen voor werk naar Den Bosch en dan naar Inglorious Basterds.
En waarom zijn de scholen nú al begonnen. Oprotten met die fietsende kutstudenten.
Ik heb hem al 2 keer in de bios gezienquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zijn er inmiddels al meer hier die deze film hebben gezien? Ik vond hem megavet.
Als ik ze niet over het hoofd zie.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als ik ze niet over het hoofd zie.
PF, RD en deze.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:22 schreef RayMania het volgende:
Zoveel goede films heeft hij nou ook weer niet gemaakt.
ik vind ze bijna allemaal goed. Hij kiest zijn project goed uit je moet er wel van houden. Kill bill bijvoorbeeld of Reservoir Dogs die bijna alleen in één ruimte plaats vind.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:22 schreef RayMania het volgende:
Zoveel goede films heeft hij nou ook weer niet gemaakt.
PF en RD inderdaad. Jackie Brown bijvoorbeeld was bagger. En de troep erna ook.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
PF, RD en deze.
En NBK van Olver Stone is ook door Tarantino geschreven.
Idem met Reservoir Dogs. Overigens de enige film die ik meer dan 1 keer gezien hebquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:24 schreef Prosac het volgende:
Pulp Fiction werd zelfs redelijk met de grond gelijk gemaakt en pas later echt gewaardeerd
Heb je nog nooit een film vaker dan 1 keer gekeken?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Idem met Reservoir Dogs. Overigens de enige film die ik meer dan 1 keer gezien heb
Anders had hij dat niet gezegd he.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een film vaker dan 1 keer gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |