Dat wilde ik heul niet wetenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:16 schreef Snarf het volgende:
Sub-subklacht: het lijkt een gesoepte niet-naaktfotoklik hier
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:19 schreef Penisbaard het volgende:
Keira Knightley doet mij op sommige foto's denken aan zo'n uitgemergelde kampjood
Herstel: Zij zet onschuldige meiden aan tot anorexia.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:19 schreef Penisbaard het volgende:
Keira Knightley doet mij op sommige foto's denken aan zo'n uitgemergelde kampjood
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:25 schreef J.Herrer het volgende:
Keira knightley
Een fuckin tandenstoker heeft nog meer vorm
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je blind ofzo?Zelfs Keira Knightley heeft meer vorm dan een tandenstoker hoor, ga niet zomaar rare dingen roepen die je niet kan bewijzen
Dan nog zou je haar keihard batsen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:19 schreef Penisbaard het volgende:
Dat is een cocktailprikkertquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je blind ofzo?Zelfs Keira Knightley heeft meer vorm dan een tandenstoker hoor, ga niet zomaar rare dingen roepen die je niet kan bewijzen
Klopt, maar dat is dan ook mijn fetishquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:37 schreef Snarf het volgende:
[..]
Dan nog zou je haar keihard batsen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
NeeWat is volgens jou een tandenstoker dan?
De poster in kwestie hangt anders wel vol op in Leeuwarden hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:31 schreef sciter het volgende:
We hebben alleen een negering in bikini met een energy drankje in haar hand..
In friesland loopt alles achter ik wil gvd keira knightley niet mustafa onbekend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |