OH, en weer niet voor mij zeker. Pathetisch dit. Ik voel me zwaar kut.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:39 schreef Bomil het volgende:
maak je geen zorgen ts ik ben er altijd voor je
ik heb ook gehoord dat ze op het vmbo alle meisjes hard verkrachten zonder condoom?? weet niet of dit waar is maar ik denk van welquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:40 schreef 3keernix het volgende:
TS zal nu gebruikt worden door al die klapjosti's op het VMBO!
Je hebt mij nogquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OH, en weer niet voor mij zeker. Pathetisch dit. Ik voel me zwaar kut.
Klopt, daar gaat de jeugd van TSquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:41 schreef Bomil het volgende:
[..]
ik heb ook gehoord dat ze op het vmbo alle meisjes hard verkrachten zonder condoom?? weet niet of dit waar is maar ik denk van wel
Wat een bullshit, ik heb nog steeds geen medeleven in de vorm van chocola gezien. Behalve op rare plaatjes!quote:
Oh en niet te vergeten ze slaan je in elkaar als je niet de huiswerk maakt van alle andere kinderen in je klas, je hebt wel zwaar werk te doen tsquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:42 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Klopt, daar gaat de jeugd van TS
Das alleen zo in de gevangenis. Nederland is ook weer niet zo erg hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:41 schreef Bomil het volgende:
[..]
ik heb ook gehoord dat ze op het vmbo alle meisjes hard verkrachten zonder condoom?? weet niet of dit waar is maar ik denk van wel
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:43 schreef Bomil het volgende:
[..]
Oh en niet te vergeten ze slaan je in elkaar als je niet de huiswerk maakt van alle andere kinderen in je klas, je hebt wel zwaar werk te doen ts
verkapt kijk mij havo doen en ik ben niet gezakt naar vmbo postquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:43 schreef L.no het volgende:
Ik herken het. Ik blijf op havo en mijn beste vriendin gaat naar de mavo. Lekker boeiend though, we blijven elkaar gewoon zien.
Al mijn werk en dat noem jij rare plaatjes?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een bullshit, ik heb nog steeds geen medeleven in de vorm van chocola gezien. Behalve op rare plaatjes!
ik denk van nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:41 schreef Bomil het volgende:
[..]
Omdat dat menig fokkers fantasie isquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:47 schreef ixlovexthis het volgende:
[..]
ik denk van niet
waarom denken jullie dat alle meisjes op middelbare scholen sletten zijn of het met iedereen doen?
Iets over een algemeen slecht beeld... wat toch ergens van een bron van waarheid moet komen helaas.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:47 schreef ixlovexthis het volgende:
[..]
ik denk van niet
waarom denken jullie dat alle meisjes op middelbare scholen sletten zijn of het met iedereen doen?
Ik bleef wel zitten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:44 schreef Bomil het volgende:
[..]
verkapt kijk mij havo doen en ik ben niet gezakt naar vmbo post
Komt uit een onderzoek van Bacardi breezerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:47 schreef ixlovexthis het volgende:
[..]
ik denk van niet
Duidelijk geen levenquote:
Te veel vrijetijdquote:
Wij hebben ook op de middelbare school gezeten. Daar werden echt 3 sletjes per dag aan de gemeenschappelijke fok-lans geregen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:47 schreef ixlovexthis het volgende:
[..]
ik denk van niet
Kabouter Plop is op zijn teentjes getrapt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:57 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
![]()
zegt de no life fokkerdie 14 uur per dag op Fok zit
Leuke humor dit weerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:59 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Kabouter Plop is op zijn teentjes getrapt?
2x blijven zitten in hetzelfde jaarquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:01 schreef NikkelCobalt het volgende:
Ik ben alweer blijffen ziten op 3 havo. Maar dit jaar ga ik beter mijn besd doen!
Als je goed wilt schrijven, doe het dan ook goed: 'besd' is met dtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:01 schreef NikkelCobalt het volgende:
Ik ben alweer blijffen ziten op 3 havo. Maar dit jaar ga ik beter mijn besd doen!
nee voor de 3x keer op deze school. bij de vorige was ik ook al 3x blijven zitten maar toen moest ik wegquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:03 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
2x blijven zitten in hetzelfde jaar?
Schaam je diep
Nee HBOquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Leuke humor dit weer![]()
echt top![]()
![]()
![]()
![]()
Vmbo was het toch ?
Grapje hoop ik.....quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:06 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
nee voor de 3x keer op deze school. bij de vorige was ik ook al 3x blijven zitten maar toen moest ik weg
Hoe hoog is jouw IQ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:06 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
nee voor de 3x keer op deze school. bij de vorige was ik ook al 3x blijven zitten maar toen moest ik weg
Ik wil je die voldoening niet geven. Ik doe het alleen als jij het ook doetquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:07 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Waarom pleeg je geen zelfmoord?
Gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:08 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik wil je die voldoening niet geven. Ik doe het alleen als jij het ook doet
Mooi, dan zit je met me opgescheeptquote:
Gezellig, hoe was je dag?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:10 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Mooi, dan zit je met me opgescheept
0hjaah?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:37 schreef ixlovexthis het volgende:
maandag weer naar school,![]()
ik ga naar een andere klas,en ik ga een vriendin van mij zo erg missen,want zij blijft op havo
bij allemaal andere mensen in de klas without my bestfriend,& we weten bijna alles van elkaar.
ik ga naar vmbo en nu word alles zo different!
BEST FRIENDS FOREVER <3333 NIET TE BREKENquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:39 schreef Bomil het volgende:
maak je geen zorgen ts ik ben er altijd voor je
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:37 schreef ixlovexthis het volgende:
maandag weer naar school,![]()
ik ga naar een andere klas,en ik ga een vriendin van mij zo erg missen,want zij blijft op havo
bij allemaal andere mensen in de klas without my bestfriend,& we weten bijna alles van elkaar.
ik ga naar vmbo en nu word alles zo different!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |