even getinypicd ..nu blijft ie staanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:00 schreef TUFKAL het volgende:
Have fun !quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:48 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
Met Michael Jackson
ben een tijdje weg nu (vakantie)
Wb !quote:
geintje man, relax.quote:Op zondag 13 september 2009 01:40 schreef qonmann het volgende:![]()
Wat een zeurpietjes hier, zo nu en dan komt het voor dat naderhand blijkt een foto niet gehost mag worden..wil je de foto echt zien dan hoef je alleen maar de url te kopiëren die in mijn post staat.
De lol is er voor mij wel weer af..Post toch gewoon en een nieuwe foto en iedereen is weer blij en het topic leeft weer. Wat een gezever om niets..
![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:35 schreef chufi het volgende:te laat maar nog een foto uit dezelfde serie kan geen kwaad
was wel eenvoudiger geweest..en mooier ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Goh ik had de iets mnet de zusjes Kleeman verwacht ...
Nou die wil ik wel leren kennenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:15 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
Met Heidi Klum and the girls from Victoria's Secret
Ze basketbalt ookquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou die wil ik wel leren kennen, Heidi heeft alleen maar haar vriendje en is een doodlopende richting....
Oh ja dat was ik vergeten, die had ik zelf al een keer geplaatst na lang zoekenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ze basketbalt ook![]()
[ afbeelding ]
Met Will Ferrel
en ze heeft heel veel vriendinnetjesquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat was ik vergeten, die had ik zelf al een keer geplaatst na lang zoeken
Zeg dat:quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:10 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Met de fraaie Nicole Kidman
maar wel dezelfde keuzequote:
DIe heb ik al een keer geplaatst hier, maar ja, er komen wel eens vaker dezelfde fotos langsquote:Op zondag 20 september 2009 11:54 schreef TUFKAL het volgende:
Deze was grappig geweest: http://badattitudes.com/MT/bill-hillary-clinton.jpg
Ja de "nieuwheid" neemt natuurlijk af naarmate je steeds weer bij dezelfde koppels uit komt.quote:Op zondag 20 september 2009 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
DIe heb ik al een keer geplaatst hier, maar ja, er komen wel eens vaker dezelfde fotos langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |