abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:33:18 #1
112150 Trebweb
Started running again
pi_72260282
Hallo allemaal,

Al een aantal weken, hebben wij een behoorlijke overlast van de geluidsinstallatie van de bewoners van een huis schuin achter het onze. Deze woning ligt op 30 meter van het onze.

De radio staat dan zo hard dat we door het dubbele glas alsnog volledig kunnen "meegenieten" van hun muziek, ook tril je zowat van je stoel door de bass.

Feit is dat het personen zijn wanneer je klaagt je de volgende dag een grote kras op je auto hebt van voor tot achter (een buurman uit de straat had een half jaar een aanvaring met een van de bewoners van die woning, en de volgende dag zat zijn auto vol met krassen). En het dus niet op een manier van rustig met elkaar praten kan worden opgelost.

Wat zijn onze rechten met betrekking tot deze overlast? Zijn hier regels voor?

Ik kan hierover niets vinden in de APV van Gouda.

Alvast dank voor jullie reacties.
pi_72260406
0900-TUIG
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:40:40 #3
112150 Trebweb
Started running again
pi_72260450
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:38 schreef SpiekerJozef het volgende:
0900-TUIG
Hier heb ik uiteraard ook aan gedacht, maar wil zeker weten dat de politie hier ook wat aan kan doen. Is het trouwens nog steeds zo dat je eigen naam en adres op de aangifte komen te staan? Zo ja dan is het niet moeilijk voor ze te achterhalen welke auto of ruit ze moeten slopen..
pi_72260488
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:40 schreef Trebweb het volgende:

[..]

Hier heb ik uiteraard ook aan gedacht, maar wil zeker weten dat de politie hier ook wat aan kan doen. Is het trouwens nog steeds zo dat je eigen naam en adres op de aangifte komen te staan? Zo ja dan is het niet moeilijk voor ze te achterhalen welke auto of ruit ze moeten slopen..
In principe kan je anoniem een klacht indienen wegens geluids overlast. Ook overdag. Overlast is overlast. En als het een huurwoning is, kan je de verhuurder ook inlichten over de klacht.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_72260664
je zou bij me kunnen aanbellen om te vragen of het wat zachter kan.
pi_72260705
Gewoon naar toe lopen en vragen of ze die klerezooi even uit willen zetten.

Als je de volgende dag dan krassen op je auto hebt zou ik een brandbom bij ze naar binnen gooien.

zou ik echt wel doen.
pi_72261376
Je mag toch zoveel herrie maken als je wil overdag?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:20:38 #8
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_72261420
Ik zou eerst hun auto bekrassen, en de volgende dag gaan klagen over het lawaai.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')