Tam heeft heel voorburg aangestokenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:19 schreef Samcali het volgende:
En al die mensen op de markt hebben het nu zeker ook
en haar broertje ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:19 schreef Samcali het volgende:
En al die mensen op de markt hebben het nu zeker ook
Stel je niet aan?! Stel je niet aaaaan?! Ik zit hier nog steeds als een echte doordouwer op FOK te posten en humoristisch te zijn. Ik zou verzorgd moeten worden in bed, man!quote:
Boehoe, dat heb ik ook; maar ik ga niet het zoveelste jammer topic over de tacohoest openen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:17 schreef Tamashii het volgende:
TS heeft Mexicaanse griep. Verkouden, koorts, spierpijn en keelpijn.
Klacht: kut Mexicaanse griep.
Niemand durft bij je in de buurt te komen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Stel je niet aan?! Stel je niet aaaaan?! Ik zit hier nog steeds als een echte doordouwer op FOK te posten en humoristisch te zijn. Ik zou verzorgd moeten worden in bed, man!
Nou, het zijn anders een stuk leukere posts als die van jou.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Boehoe, dat heb ik ook; maar ik ga niet het zoveelste jammer topic over de tacohoest openen.
Pleur een eind op
quote:
Ik hou niet van GTST! Maar het aanbod is leuk, met chocola?!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:22 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Niemand durft bij je in de buurt te komen!Ik durf het wel! gaan we samen GTST kijken
Cool, ik geloof dat mijn koorts met een graden verzacht is.quote:
Nee, iedereen krijgt nu de Mexicaanse griep.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:22 schreef Kapitein_Kruimel het volgende:
Is FOK! nou nog wel veilig?
Ik zie niet in wat er leuk is aan een janktopic over de mexicaanse griep of over turkse marktkoopluiquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, het zijn anders een stuk leukere posts als die van jou.
Zo besmettelijk is het dus!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:24 schreef Hondenfluitje het volgende:
Ik klikte op dit topic en kreeg spontaan een verstopte neus![]()
Echt waar.
Hoe wou je je anders noemen? TT?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:26 schreef Japsnars het volgende:
Trouwens, mensen die zichzelf TS noemen
Das wel spannendquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo besmettelijk is het dus!![]()
We gaan allemaal dood. Zie je wel dat de wereld stopt in 2012.
Ik noem mezelf voortaan wel Tamashii. Of Mevrouw. Ofzo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:27 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hoe wou je je anders noemen? TT?
Hare majesteitquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik noem mezelf voortaan wel Tamashii. Of Mevrouw. Ofzo.
Goed idee, maar dat moeten andere mensen natuurlijk eerst doen, anders is het pauper.quote:
Wat dacht je van gewoon fatsoenlijk Nederlands: 'ik'.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:27 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hoe wou je je anders noemen? TT?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon fatsoenlijk Nederlands: 'ik'.![]()
IK HEB de mex. griep
Correct
TS HEEFT de mex. griep
Incorrect
Chocoladekoekje misschien?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik noem mezelf voortaan wel Tamashii. Of Mevrouw. Ofzo.
Wat ben jij een sukkel zeg, er staat toch niet TS hep/heb/hebt/hept/heft/hest/hesse/hekt/helt/ de mex. griep?!!!!!!??!!??!?!quote:
Dit is het KLB dus als ik wil klagen over een of ander wicht dat zichzelf TS noemt, dan doe ik dat toch lekker??quote:
Nee maar het is gewoon droevig om te zien dat jij jezelf niet eens ik noemt maar TSquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat ben jij een sukkel zeg, er staat toch niet TS hep/heb/hebt/hept/heft/hest/hesse/hekt/helt/ de mex. griep?!!!!!!??!!??!?!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat ben jij een sukkel zeg, er staat toch niet TS hep/heb/hebt/hept/heft/hest/hesse/hekt/helt/ de mex. griep?!!!!!!??!!??!?!
Ga maar lekker een ander topic verzieken, dadelijk ga ik morgen al dood omdat ik me druk maak om zo'n idioot i.p.v. over de geplande vijf weken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit is het KLB dus als ik wil klagen over een of ander wicht dat zichzelf TS noemt, dan doe ik dat toch lekker??
Donder op man met je geouwehoer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee maar het is gewoon droevig om te zien dat jij jezelf niet eens ik noemt maar TS
Nee, ik bagger alleen in baggertopicsquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga maar lekker een ander topic verzieken, dadelijk ga ik morgen al dood omdat ik me druk maak om zo'n idioot i.p.v. over de geplande vijf weken.
Oke, nou vind ik je weer lief. Negeer mijn kritiek ook maar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:35 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Donder op man met je geouwehoer.
Vanaf deze lijn negeren we Japsnars
Shitquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo besmettelijk is het dus!![]()
We gaan allemaal dood. Zie je wel dat de wereld stopt in 2012.
Mag je wel snel wat actiever gaan worden met produceren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:37 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Shit, hoe vertel ik mijn kleinkinderen dit?
Wow, je bent al bijna net zo volwassen als ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:35 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Donder op man met je geouwehoer.
Vanaf deze lijn negeren we Japsnars
Dankjewel voor je lieve post, ik voel me al een stuk rustiger. Ik was zo bang he. Mijn broertje pest me ook de hele tijd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:38 schreef denthemen het volgende:
1 op de 10 mensen die nu ziek is heeft het, zal bij jou dus ook wel meevallen
Ik heb nog tot 2011 :-)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mag je wel snel wat actiever gaan worden met produceren.
Hoorde ik nou een lama typen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wow, je bent al bijna net zo volwassen als ik![]()
Ga jij nou maar lekker verder met je anale trio met Tam & 3keernix![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |