Tam heeft heel voorburg aangestokenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:19 schreef Samcali het volgende:
En al die mensen op de markt hebben het nu zeker ook
en haar broertje ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:19 schreef Samcali het volgende:
En al die mensen op de markt hebben het nu zeker ook
Stel je niet aan?! Stel je niet aaaaan?! Ik zit hier nog steeds als een echte doordouwer op FOK te posten en humoristisch te zijn. Ik zou verzorgd moeten worden in bed, man!quote:
Boehoe, dat heb ik ook; maar ik ga niet het zoveelste jammer topic over de tacohoest openen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:17 schreef Tamashii het volgende:
TS heeft Mexicaanse griep. Verkouden, koorts, spierpijn en keelpijn.
Klacht: kut Mexicaanse griep.
Niemand durft bij je in de buurt te komen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Stel je niet aan?! Stel je niet aaaaan?! Ik zit hier nog steeds als een echte doordouwer op FOK te posten en humoristisch te zijn. Ik zou verzorgd moeten worden in bed, man!
Nou, het zijn anders een stuk leukere posts als die van jou.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Boehoe, dat heb ik ook; maar ik ga niet het zoveelste jammer topic over de tacohoest openen.
Pleur een eind op
quote:
Ik hou niet van GTST! Maar het aanbod is leuk, met chocola?!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:22 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Niemand durft bij je in de buurt te komen!Ik durf het wel! gaan we samen GTST kijken
Cool, ik geloof dat mijn koorts met een graden verzacht is.quote:
Nee, iedereen krijgt nu de Mexicaanse griep.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:22 schreef Kapitein_Kruimel het volgende:
Is FOK! nou nog wel veilig?
Ik zie niet in wat er leuk is aan een janktopic over de mexicaanse griep of over turkse marktkoopluiquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, het zijn anders een stuk leukere posts als die van jou.
Zo besmettelijk is het dus!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:24 schreef Hondenfluitje het volgende:
Ik klikte op dit topic en kreeg spontaan een verstopte neus![]()
Echt waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |